Skocz do zawartości

DPF i Stuki w Foresterze


stablo

Rekomendowane odpowiedzi

...

Idea wyjazdu raz w tygodniu na przegonienie auta po autostradzie to jest zaprzeczenie bezproblemowej eksploatacji. Zwłaszcza patrząc na liczbę autostrad w naszym pięknym kraju.

co racja to racja... na swoje "usprawiedliwienie" dodam, że autostradę mam 1km od domu (węzeł Poznań - Nowe Miasto) - więc dla mnie to dużego problemu nie stanowi ;) - po prostu czasem wracam do domu nieco dłuższą trasą... (zamiast 7km ---> 14km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę z innej beczki,wg instrukcji nalezy stosować olej napędowy z max. 5% zawartością biokomponentow, a dzisiaj w panoramie mówią,ze w polskim i uniijnym paliwie jest 7%, dodatkowo badania na politechnice krakowskiej wskazuja ze biokomponenty niszczą zawory, no jak tu jezdzic panie premierze, chyba tylko na Shell vpower,ala tam pewnie tez leja rzepak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę z innej beczki,wg instrukcji nalezy stosować olej napędowy z max. 5% zawartością biokomponentow, a dzisiaj w panoramie mówią,ze w polskim i uniijnym paliwie jest 7%, dodatkowo badania na politechnice krakowskiej wskazuja ze biokomponenty niszczą zawory, no jak tu jezdzic panie premierze, chyba tylko na Shell vpower,ala tam pewnie tez leja rzepak

Szybciej niż zawory po biopaliwie pójdą ci wtryskiwacze po syfie. Jak jeżdziłem dieslami to po pierwszej wymianie wtrysków lałem tylko ON premium (vervę, v-powera, ultimate czy co tam jeszcze) albo dodawałem regularnie STP. Myślę że 7% krzywdy nie zrobi - byłoby larum na całą Europę - ale mam nieodparte wrażenie, że w Polsce mogą być to proporcje 10 % bio + 5 % wody + 85 % paliwa zasadniczego :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...