Skocz do zawartości

Wydech przelotowy. Pytanie


KoSa.!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak narazie nie posiadam jeszcze Subarki, ale Impreza na pewno zagości w moim garażu, i to prawdopodobnie za niedługo.

Chciał bym założyć przelot do Subki (silnik 1.8 Boxer). Wydech będę miał wyspawany gdzieś za 1300zł, 3". Czy opłaca się zakładać przelot bez wymiany kolektora wydechowego (nie ukrywam że jest on dość drogi i trudny w zdobyciu)??

I co do samego wydechu. Ładny wygar ma taka Subarka na przelocie, lecz w ruchu miejskim policja na pewno będzie się bardzo czepiać. Czy jeśli bym założył sportową końcówkę tłumiącom, to coś by to dało? Czy jakoś drastycznie to wpłynie na moc?

Z góry dziękuję i pozdrawiam

KoSa.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto Ci to będzie spawał? Jak wujek albo kumpel to odpuść temat, a jeśli masz wydech do wymiany to pospawaj coś bliższe wymiarami oryginałowi. Końcowy możesz dać jak największy przelot (przelot w rozumieniu tłumika takiego jak robia firmy tłumikarskie a nie tylko rurka przez puszkę). Jak chcesz koniecznie nowy to udaj się do firmy któa policzy wartości i uspawa coś konkretnego co przynajmiej zachowa serię a nie pogorszy.

Nie musi byc 3" żeby wydobyć boxera, możesz pokombinować końcowymi tłumikami żeby trochę urozmaicić dźwięk. Oglądałem kiedyś NA z seryjnym wydechem który ładnie prawie bulgotał a miał zmieniony tylko końcowy na jakiś z STI czy innego ale już nie pamiętam co to było.

Edytowane przez silverwagon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze...3"??

Pewnie się powtórze po kolegach ale to jakaś masakra...W Turbo to i owszem ale w N/A?? Sam osobiście miałem dokładnie ten sam silniczek :P By uzyskać dźwięk boxera- wymień kolektor...Nie ma tu kręcenia nosem- i pisania, że drogo....Nie jest aż tak drogo- tylko trzeba trafić...ja za Swój KOMPLETNY z katalizatorem i sondą dałem 80zł :D . Resztę pozostaw serię..Końcowy może być przelotowy- wyboru masz multum....Lub komorowy- z GT'ka STI itp....Masz pewność, że będą pasowały no i są ładne :) . Mocy i momentu nie uzyskasz (jeśli nie stracisz) ale zyskasz dźwięk :yahoo: Tyle ode Mnie...Pozdrawiam i powodzenia w Modach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"PRAWIE JAK" MÓJ KIEROWNIK W ROBOCIE JAK SIĘ ZAPYTAM O PODWYŻKĘ :P

 

A co do tematu jeszcze...Bo przyznam bez bicia teraz dopiero przeczytałem ze zrozumieniem za co bardzo sorry :D

Przelot oczywiście da dość głośny dźwięk...Co ja pisze da mega głośne buczenie- oczywiście SILENCER skutecznie Go wyciszy ale czy na tyle by niebiescy przy ewentualnej kontroli się nie czepiali- tego niestety nie wie nikt :) Mój końcowy przelotowy miał jeszcze ciekawszy patent w postaci tej właśnie wkładki wyciszającej ale z trzema możliwościami jej zamknięcia od "prawie " otwartej do całkowicie zamkniętej..W praktyce na całkiem otwartym silencerze lub bez niego było mega głośno..No wpół zamkniętym było w miarę ale miśki czasem mieli obiekcję- na całkiem zamkniętym przeszedł przegląd jakby to był co najmniej zwykły seryjny dupowóz...także patent jest całkiem nie zły...Wybór oczywiście należy do Ciebie...Moje zdanie jest takie, ze pakowanie 3" do wolnossaka to totalne zuo...Zmień kolektor jeśli chcesz mieć mega dźwięk- zostaw resztę w serii...a na koniec daj komorowy...(oj chyba to samo napisałem w poprzednim poście) no cóż...To w końcu najlepsza opcja- więc.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie wbije na sępa, za co bardzo przepraszam, ale też mam pytanie odnośnie backboxa do n/a,bo u mnie w seryjnym strupy odpadają hehe. Szukajka mnie nie lubi, bo juz nie mam pomysłu na wpisywanie haseł, ktore mogly by wyczerpać ten temat. Tak więc. Czy wydech od WRX w GL'u ma rację bytu, czy jest P&P?? z góry dzięki za odp. szkoda ze niemogę dać tu pomuków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjny GL z końcowym WRXa. Tak go słychać. Nie wiem jak z montażem bo musiał bym zerknąć pod auto. Jak niekt nie podpowie to jutro dam znać.

 

 

Boxera słychać tylko w środku, na zewnątrz j.w. Dodatkowo juz przepalony i sypie się coś w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrx jest chyba 2.5", ma inną flansze. Ja Tanabe uciałem zaraz za wyjsciem z puszki i zostawiłem starą rure 2". Te kolanko w okolicy dyfra to jest arcydzieło sztuki gientarskiej.... :wacko:

 

a basowy puszczony "po chamsku" będzie tragicznie zwisał

 

car-photo-1999-subaru-impreza-2-5rs-invidia-n1-exhaust-system.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) najpierw dołozyc turbine pozniej wydech wystroic i bedzie pan zadowolony. w miedzyczasie zawias ,skrzynia i heble .

 

sam wydech moze pogorszyc odpływ spalin.

 

najlepsze rozwiazanie to zamiana na 2.0t .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pytałem kiedyś kolegę, który miał gt a potem bloba STi czy na początek kupić wolnossaka (nie miałem kasy wtedy na wersję turbo) to powiedział cyt. To jak byś zamiast pełnego sexu miał tylko oralny... Niby fajnie ale tak nie do końca;-) . Sorki za OT, ale mi się przypomniało ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki nie odzywałem się przez parę dni, ale nie miałem dostępu do kompa :(

Wracając do tematu. Nie chodzi mi tylko o to, by wydobyć dźwięk z tego silnika. Bardziej zależy mi na tym, by uzyskać coś mocy. Widziałem jak jeden gość jeździł taką Subarką obok mojego domu, i dowiedziałem się że ma w nim właśnie przelot, no i powiem że auto śmiga aż miło i łapie odcinkę.

A tłumik był by wyspawany w firmie zajmującej się budową rajdówek, i właśnie też spawają takie tłumiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...