Skocz do zawartości

Winter Open 2013 Śniardwy 26-27.01.2013


Wełniacz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam,

Koledzy czy jestem świerzy w tego typu imprezach i proszę o kilka słów wyjaśnienia na moje może trywialne pytania.

Po pierwsze dzień drugi jak rozumiem, to trening/testy, czyli jazda dowolna dla podniesienia swoich umiejętności po wyznaczonym torze z pomiarem czasu?

Po drugie jak to wygląda od strony organizacyjnej (chodzi mi o niedzielę) - rozumiem, że o godzinie 9 rano jest jakaś odprawa i po niej ruszamy na tor w wyznaczonej wg. zgłoszeń kolejności?

Po trzecie jak już ktoś pytał wcześniej, czy na drugi dzień potrzebne są kaski, wolę mieć 100% pewność żeby nie jechać 150km na marne...

Czy na tych jazdach testowych startuje się samemu czy jest kilka aut na torze, pytam, bo jak widzę koledzy moją szybsze auta i chciałbym wiedzieć jak jest z "objeżdżaniem"/omijaniem/wyprzedzaniem - czy interwały między startującymi są wystarczające?

Po kolejne o co chodzi z tą wizą?

To chyba na teraz wszystko. ;)

Edytowane przez zaj0nc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze dzień drugi jak rozumiem, to trening/testy, czyli jazda dowolna dla podniesienia swoich umiejętności po wyznaczonym torze z pomiarem czasu?

Dokładnie, taki trening i doskonalenie swojej jazdy.

 

rozumiem, że o godzinie 9 rano jest jakaś odprawa i po niej ruszamy na tor w wyznaczonej wg. zgłoszeń kolejności?

Według kolejności? Chyba nie..

 

Po trzecie jak już ktoś pytał wcześniej, czy na drugi dzień potrzebne są kaski, wolę mieć 100% pewność żeby nie jechać 150km na marne...

kaski nie są potrzebne

 

Czy na tych jazdach testowych startuje się samemu czy jest kilka aut na torze, pytam, bo jak widzę koledzy moją szybsze auta i chciałbym wiedzieć jak jest z "objeżdżaniem"/omijaniem/wyprzedzaniem - czy interwały między startującymi są wystarczające?

 

Kilka aut na torze, upalanie do obucha, jak Ci się nudzi to zjeżdzasz :P

Jak Cie ktoś dojedzie, to puszczasz go i tyle :)

 

Dawaj chłopie i się nie zastanawiaj, będzie bajkowa impreza :) im nas więcej, tym lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka aut na torze, upalanie do obucha, jak Ci się nudzi to zjeżdzasz :P Jak Cie ktoś dojedzie, to puszczasz go i tyle :)

Z tym puszczaniem oczywiście ale w ferworze slajdów i zadymie śniegowej za autem często nic nie widać a różnice prędkości aut z długim kolcem a bez są straszne

w 40 sekundzie ja nie wiedziałem, że mnie Lancer wyprzedza

ogólnie jest kultura a flagowi robią dobrą robotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak OT, to gdzie można zanabyć i jakie polecacie kamerki do nagrywania swoich wyczynów? :P

 

Generalnie GoPro zdaje się nie mieć konkurencji. A olsztyński VideoLux zdaje się mieć je najtaniej na całym Allegro (przynajmniej Hero2), a sklep to raczej sprawdzony przez lata.

 

 

 

Zgłoszenie na dzień treningowy wysłałem i ja. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My jednak nie dolecimy, brat śmiga do Reichu w sobotę a samemu 300 km w jedną stronę nie dam rady, zważywszy że w tygodniu robię prawie 2 tysiące km.

Po sąsiedzku mam w sobotę NMnP i chyba tam się wybierę z dzieciakiem :)

Anyway dzięki Wełniacz za info i za pamięć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie wtrącić pytanie. W regulaminie napisano:

 

GRUPA RS – Samochody z dowolną pojemnością i napędem wyposażone w opony bez kolców

• Klasa 1 Samochody z napędem na przednią oś

• Klasa 2 Samochody z napędem na tylną oś

GRUPA KKSamochody wyposażone w opony z kolcami zgodnymi z pkt 8.3

• Klasa 1 Samochody z napędem na przednią oś

• Klasa 2 Samochody z napędem na tylną oś

GRUPA DK – auta wyposażone w opony z kolcami niezgodnymi z pkt.8.3

• Klasa 1 Samochody z napędem na przednią oś

• Klasa 2 Samochody z napędem na tylną oś

 

8.3 Kolce dla Grupy KK

 

Dozwolone są wyłącznie cylindryczne kolce z jednym wierzchołkiem, montowane od zewnętrznej strony opony. Zabronione są kolce przechodzące przez oponę. Wszystkie kolce muszą spełniać następujące warunki:

• maksymalna średnica podstawy: 6,5 mm wraz z osadzeniem. Masa: 2 g,

• całkowita wysokość kolca wraz z wierzchołkiem: 15 mm z tolerancją MAX. 0,5 mm.

 

Zgodnie z powyższym, do grupy DK kwalifikują się jakie kolce? Homologowane i te pinezki ledwo wystające z opony?

 

Bo jak rozumiem kolec szwedzki kwalifikuje się do grupy KK.

 

Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę...

 

piter_s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie wtrącić pytanie

I dlatego jadę w niedzielę gdzie takich problemów nie będzie :) (nie znam odp. na pytanie) Formuła kjs, papierologia i więcej stania niż jeżdżenia kompletnie mi nie leży. Ma być zabawa i więcej bokiem niż przodem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego jadę w niedzielę gdzie takich problemów nie będzie :) (nie znam odp. na pytanie) Formuła kjs, papierologia i więcej stania niż jeżdżenia kompletnie mi nie leży. Ma być zabawa i więcej bokiem niż przodem :)

 

To prawda, ale żadna jazda treningowa nie generuje tyle adrenaliny, co rywalizacja z innymi. A to wg jakiego regulaminu są rozgrywane zawody, nie ma dla mnie większego znaczenia. Jak będę miał do wyboru jadę "freestyle'ową" i zawody, to zawsze wybiorę to drugie ;)

 

piter_s

Edytowane przez piter_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...