kwiatek6178 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 z wlasnego podworka tylko dobre sprawdzone paliwa i okresowo dodatki do paliw na dpf i wtryski.najlepiej od poczotku eksploatacji auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Mały przyczynek do dyskusji o klekotaniu (i kilku innych) - rzecz o jakości paliw w Polsce → http://moto.wp.pl/ka...,wiadomosc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoltar Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 A jeśli chodzi o środek do czyszczenia w(y)trysków, to polecono mi Koncentrat do czyszczenia wtryskiwaczy STP (jedna buteleczka na cały zbiornik paliwa, stosować co ok. 5 kupiłem STP zalałem do połowy zbiornik, zobaczymy co sie stanie Dam znać STP nic nie dało, można lepiej zainwestować te 30 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal1232 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 umnie tez klekocze mam przejechane 30000 tysiecy jeszcze teraz doszlo szarpanie na zimnym i cieplym silniku ,wlewalem stp nic nie pomaga dpf i turbo juz wymienione i dalej szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 hej sal1232 dlaczego dpf i turbo juz wymienione.jaka byla diagnoza.ja mam 26 tkm najechane i nie wiem co to dpf czy jakies stuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal1232 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) hej sal1232 dlaczego dpf i turbo juz wymienione.jaka byla diagnoza.ja mam 26 tkm najechane i nie wiem co to dpf czy jakies stuki wymienili mi w servisie bo zapalala mi sie lampka wymienili mi na gwaracji ,turbo wymienione bylo zacinalo sie na zaworze, tez wymienili na gwarancji Edytowane 18 Marca 2013 przez sal1232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 umnie tez klekocze mam przejechane 30000 tysiecy jeszcze teraz doszlo szarpanie na zimnym i cieplym silniku ,wlewalem stp nic nie pomaga dpf i turbo juz wymienione i dalej szarpie Wężyki podciśnienia do wymiany (te o średnicy wew. ok. 3-4mm). Zaufaj mi Tylko wymień wszystkie, od pompy próżniowej do samego turbo. Koszt to kilkanaście PLN no chyba, że zaszalejsz z silikonowymi SAMCO. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal1232 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 dzis wymienie te przewody zobacze czy bedzie lepiej umnie tez klekocze mam przejechane 30000 tysiecy jeszcze teraz doszlo szarpanie na zimnym i cieplym silniku ,wlewalem stp nic nie pomaga dpf i turbo juz wymienione i dalej szarpie Wężyki podciśnienia do wymiany (te o średnicy wew. ok. 3-4mm). Zaufaj mi Tylko wymień wszystkie, od pompy próżniowej do samego turbo. Koszt to kilkanaście PLN no chyba, że zaszalejsz z silikonowymi SAMCO. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 (edytowane) Ostatnie nowości w temacie: Ponieważ dodatki typu STP nie pomogły, zgłosiłem to przy umawianiu się na przegląd. Pan w serwisie poinformował mnie, że najpierw sprawdzą w komputerze i posłuchają, jeśli nie będzie to jakaś ewidentna wada wtrysków, to polecałby czyszczenie maszyną, którą niedawno dostali od Subaru. Koszt 221,40 brutto bez rabatów itp. Trwa to parę godzin. Zgodziłem się. Po odebraniu samochodu zostałem oczarowany - jak to mówią dziennikarze - "kulturą pracy silnika". Zimny (no, może chłodny) - bez jakiegokolwiek hałasu, ruszanie, przyśpieszanie - rewelacja, wyraźnie cichsza praca silnika nagrzanego. Ruszanie na zimnym płynne (ostatnio zdarzały się lekkie nierówności, jakby szarpnięcia - już podejrzewałem słynne sprzęgło!). Tak jak na samym początku. Zadziwiające, jak człowiek się może przyzwyczaić do stopniowych zmian, bo nie zauważałem pogarszania się właściwości jezdnych, słyszałem tylko hałas. Co do zużycia paliwa - na razie nie miałem możliwości porównać z poprzednimi wynikami; kręcenie się po Rzeszowie w godzinach szczytu doprowadza każdy przyrząd pomiarowy do końca skali. Dam znać później. Edytowane 18 Lipca 2013 przez debtux Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Ponieważ dodatki typu STP nie pomogły, zgłosiłem to przy umawianiu się na przegląd. Pan w serwisie poinformował mnie, że najpierw sprawdzą w komputerze i posłuchają, jeśli nie będzie to jakaś ewidentna wada wtrysków, to polecałby czyszczenie maszyną, którą niedawno dostali od Subaru[...] Ja ostatnio sprawdziłem u siebie korekty wtryskiwaczy i okazało się, że ich nie ma. Tzn. wszystko w optimum. No ale przejechałem już 50kkm na dodatkach i trochę innych niż STP Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Lipne macie te my08 Ja mam juz 60kk i o zadnych dodatkach czyszczeniach itp nawet nie mysle Ja zawsze po przegladzie i wymianie oleju czuje mega zmiane.... I to co 15 tys...a niektore marki na longlife po 30tys robia... Jakos sobie nie wyobrazam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MieszkoD Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Przy okazji ostatniego przeglądu przy 100kkm zleciłem też czyszczenie wtrysków. W serwisie powiedzieli że będą czyścić chemią, że jakiś nabój będą wstrzeliwać w układ czy coś W każdym razie po tym zabiegu jest dużo lepiej. Poprawa jest znaczna tzn. słyszalna. Silnik pracuje dużo ciszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Wyjezdzilem ponad pol baku po zalaniu specyfikiem bg 244 i tez zauwazylem poprawe, silnik ani razu nie zaklekotal. Rzadziej sie kalibruje-musze podjechac na kalibracje do aso, bo mimo wszystko za czesto sie samo kalibruje. Przebieg 120 000km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jumbo1jet Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Ostatnie nowości w temacie: Ponieważ dodatki typu STP nie pomogły, zgłosiłem to przy umawianiu się na przegląd. Pan w serwisie poinformował mnie, że najpierw sprawdzą w komputerze i posłuchają, jeśli nie będzie to jakaś ewidentna wada wtrysków, to polecałby czyszczenie maszyną, którą niedawno dostali od Subaru. Koszt 221,40 brutto bez rabatów itp. Trwa to parę godzin. Zgodziłem się. Na czym polegało owo czyszczenie? Ciągle efekt się utrzymuje? Jak dzwoniłem do ASO w GDN to powiedzieli że takie czyszczenie kosztuje chyba 700pln... Pozdrawiam. Edytowane 10 Marca 2014 przez jumbo1jet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Na czym polegało owo czyszczenie? Nie wiem, tajemniica ASO. Mówiąc poważnie, po prostu nie zapytałem... Ciągle efekt się utrzymuje? Już dawno nie. Jak dzwoniłem do ASO w GDN to powiedzieli że takie czyszczenie kosztuje chyba 700pln... Może była to jakaś promocja, może rabat dla stałego klienta... Edytowane 10 Marca 2014 przez debtux Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 No ja też pytałem o czyszczenie maszyną TUNAP w GD - powiedzieli coś koło 700zl. Ale wyglądali jakby mieli to robić pierwszy raz . Był też wątek gdzie pytałem o sprawdzanie wtrysków i gdzie ktoś zrobił takie wykresiki w ASO z czasami wyprzedzeń. W GD niestety chcieli mi wyciągać silnik do sprawdzenia wtrysków i powiedzieli że tak tylko mogą to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 No ja też pytałem o czyszczenie maszyną TUNAP w GD - powiedzieli coś koło 700zl. Do czyszczenia wtrysków chemią firmy Tunap,nie potrzeba żadnej maszyny. Potrzebna tylko chemia.Do butelki z środkiem czyszczącym,podłączane są odpowiednie przewody zasilania i odpływu paliwa,te z auta i po sprawie.Autko na tym pracuje ok.30 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Mi powiedzieli że się podłącza do maszyny i ona daje ciśnienie. Zresztą w innym zakładzie też mi powiedzieli że wypożyczają tą maszynę od sprzedawcy tunapa. Także sam nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Jest tak jak Cybel prawi.Chyba chcą cie na kasę nabić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Dlatego na razie kupiłem tunap 983 . Ja nie zauważyłem żadnej niewłaściwej pracy silnika i chciałem to zrobić profilaktycznie. Może ktoś doradzić czy ten 983 wlewa się do pełnego baku czy jak jest mało paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 A co mówi instrukcja stosowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Właśnie nic, sprzedawca mówił do pełnego, ale gdzieś czytałem że wlewa się do baku z kilkoma litrami - tyle że nie pamiętam czy to tunap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Poszperaj w googlach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Może ktoś doradzić czy ten 983 wlewa się do pełnego baku czy jak jest mało paliwa? Jeśli to jest dodatek do paliwa,to wg.producenta 1 dawka na ok.80 litrów paliwa. Ja robiłem gęściejszą "zupkę",flaszka na jakieś 2/3 zbiornika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 TAk dodatek do paliwa. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się