AMI Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Sprawdzic na klapce, czy nie diesel 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Wlasnie, tylko jak nie wiadomo na jakie paliwo wystrojone auto? Co wtedy? a to można kupić samochód i tego nie wiedzieć? no to Shell setka dla bezpieczeństwa i śledztwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 No, tak powazniej to troche tak jak mowi Kubeusz - trzeba sie dowiedziec. A jak nie wiadomo, to pewnie lepiej 98 - ale moze sie okazac, ze to grubo na wyrost. Albo przeciwnie - moze sie okazac, ze poprzedni wlasciciel mial zyczenie jezdzic tylko na Vpower Racing i moze byc problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) do zwykłego GT wystarczy zwykłe 95. jaka stacja? duże koncernowe stacje i tak mają to samo paliwo - w Piasecznie zapewne jest to paliwo z Płocka a indywidualne różnice jakości wynikają ze specyfiki konkretnej stacji, a nie sieci. Nie wiem jak w polszy, ale brytyjskie GTki (turbo 2000) mają w klapie wlewu naklejkę ostrzegającą żeby tankować tylko super unleaded (tutaj 97). Według instrukcji 95 można lać jeśli 97 nie ma akurat w pod ręką ale nie polecają. Edytowane 14 Listopada 2014 przez radnor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się