AllRad Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ma być niski, ma być raczej twardo zestrojony, ma być rodzinny, musi być AT... Sprzedano go tylko kilka sztuk w Polsce czy Niemczech. Czy warto inwestować dzisiaj w taki samochód 120 tysięcy? Czy będzie trzymał na wartości jako "unikatowy" z uwagi na niewielką ich ilość na rynku wtórnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) W USA zeszło więcej Ogólnie fajny samochód, szczególnie na Sport# Zawieszenie też bardzo sympatyczne, dobrze nierówności wybiera. Trochę ciągnie się za nim kiepska reputacja (nieco rozdmuchana, choć nie bez powodu) silników 2,5T. Raczej nie będzie to auto, które trzyma cenę jakoś lepiej niż inne Subaru. Czy warto? To już są Twoje pieniądze. Alternatywa to H6, ale tam ta sama moc rozwijana jest w nieco inny sposób. Gdybyś kiedyś chciał przy silniku coś podłubać, to 2,5T daje nieco większe pole manewru niż H6. Edytowane 10 Stycznia 2013 przez aflinta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Miałem trochę styczności z tym samochodem. Bardzo fajny polecam:) Pytanie w jakim stanie silnik Samochód z EU czy USA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Ajax - podobno bardzo szybki w przedziale 80 -180. prawda to ? Przymierzałem się do takiego dwa lata temu ale poszedłem w oszczędności i SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Miałem przyjemność używac troszeczkę taki wóz.Auto jest takie jak szykasz, kryteria, które podałeś spełnia w 100%.Ogólnie polecam, a jak ma jeszcze fajny pakiet aero to juz całkiem fajnie wygląda i jezdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 (edytowane) Widzę, że nie ma ani jednej negatywnej opinii. To w końcu taki WRX/STI tylko że praktyczniejszy na co dzień Miałem trochę styczności z tym samochodem. Bardzo fajny polecam:) Pytanie w jakim stanie silnik Samochód z EU czy USA? wersja EU Edytowane 11 Stycznia 2013 przez AllRad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Bierzesz pod uwagę rok lub dwa starsze Spec B ? Z uwag użytkowników to znacznie lepsze rozwiązanie zwłaszcza w wersji 6MT gdzie jest skrzynia od STI. Pewnie nie tak szybkie ale GT to w sumie zwykły Legacy z 2.5T oraz amortyzatorami i sprężynami Bilsteinna. Hamulce, zawias i cała reszta jest bez zmian, od wersji H6. Jeżeli chcesz się "pobawić" to GT będzie lepsza ale jeżeli mieć szybki "dupowuz" i trafiają się dłuższe wyjazdy to spec B będzie ekonomiczniejszy. Z drugiej strony można wydać parę złotych, odpowiednio "przygotować silnik" w GT i mieć 300KM cywilnego sedana lub kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Ajax - podobno bardzo szybki w przedziale 80 -180. prawda to ? Przymierzałem się do takiego dwa lata temu ale poszedłem w oszczędności i SBD. Jak najbardziej prawda:) Do tego zawias miodzio. Przy 2,5GT trzeba by przygotować pakiet startowy (szczególnie jeśli chcesz jeździć po autostradach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmel Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Bierzesz pod uwagę rok lub dwa starsze Spec B ? Z uwag użytkowników to znacznie lepsze rozwiązanie zwłaszcza w wersji 6MT gdzie jest skrzynia od STI. Pewnie nie tak szybkie ale GT to w sumie zwykły Legacy z 2.5T oraz amortyzatorami i sprężynami Bilsteinna. Hamulce, zawias i cała reszta jest bez zmian, od wersji H6. Jeżeli chcesz się "pobawić" to GT będzie lepsza ale jeżeli mieć szybki "dupowuz" i trafiają się dłuższe wyjazdy to spec B będzie ekonomiczniejszy. Z drugiej strony można wydać parę złotych, odpowiednio "przygotować silnik" w GT i mieć 300KM cywilnego sedana lub kombi. ale ma byc AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 spec b też jest w AT z łopatkami ale to już inny napęd, skrzynia itd..... Legacy GT MT miał 6stkę od STI razem z napędami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 spec b też jest w AT z łopatkami ale to już inny napęd, skrzynia itd..... Legacy GT MT miał 6stkę od STI razem z napędami ? W EU były tylko AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Tylko, że w EU nie ma w nowej budzie MY10 3.0 czy 3.6 w Legacy tudzież nie ma AT Tylko w US takie są... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 spec b też jest w AT z łopatkami ale to już inny napęd, skrzynia itd..... Legacy GT MT miał 6stkę od STI razem z napędami ? W EU były tylko AT na pewno .....aż muszę sprawdzić bo wydawało mi się, że "sprawdzałem" McIntosha w manualu.... Tylko, że w EU nie ma w nowej budzie MY10 3.0 czy 3.6 w Legacy tudzież nie ma AT Tylko w US takie są... miałem na myśli Spec B z MY08 - 09. W nowej budzie to tylko US i tylko H6 3.6. spec b też jest w AT z łopatkami ale to już inny napęd, skrzynia itd..... Legacy GT MT miał 6stkę od STI razem z napędami ? W EU były tylko AT 100% racji Moja pomyłka. Były tylko z bezstopniową skrzynią Lineatronic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 100% racji Moja pomyłka. Były tylko z bezstopniową skrzynią Lineatronic. Tam siedzi "zwykłe" 5AT CVT jest tylko w kraju kwitnącej wiśni z w DiT. No i niedługo w Forczysławie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 w takim razie był błąd w specyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Tam siedzi "zwykłe" 5AT Dobrze, że to "zwykłe" w cudzysłów wzięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmel Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 no i warto było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 i jakie wrażenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmel Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 nieopisane czuć tą moc jest dziki masz wrażenie, że nic Cie nie ogranicza ... a ma jeszcze hamulce brembo i tarcze więc przy hamowaniu też nie musisz się martwić warto było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 nieopisane czuć tą moc jest dziki masz wrażenie, że nic Cie nie ogranicza ... a ma jeszcze hamulce brembo i tarcze więc przy hamowaniu też nie musisz się martwić warto było to sie pochwal autkiem w MOJE SUBARU :-) p.s. foty na flickr sa prywatne, wiec nie mozna ich poogladac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmel Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 nieopisane czuć tą moc jest dziki masz wrażenie, że nic Cie nie ogranicza ... a ma jeszcze hamulce brembo i tarcze więc przy hamowaniu też nie musisz się martwić warto było to sie pochwal autkiem w MOJE SUBARU :-) p.s. foty na flickr sa prywatne, wiec nie mozna ich poogladac... bo tam jest tylko jdna fota Subaru auto mam od lutego... jeszcze nie mam fajnych fotek czekam na wiosne... ale nie wiem czy sie doczekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 O widzę, że takie samo autko jakim do ślubu jechałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmel Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 a my czekamy na wiosne zeby go ladnie przystroic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 (edytowane) Ściągałeś ze stanów ? Jeżeli nie jest to tajemnica jakie były koszty ? Tak rozglądam się i rozglądam w Eu ale to raczej jak szukanie Świętego Grala. W każdym razie coraz bliżej jestem decyzji pożegnac mojego OBK i zacząć misję Legacy GT 300KM bo bez modów u mnie się nie obejdzie Edytowane 4 Kwietnia 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Adam12 Znaleźć się da http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/autos/kombi/subaru-legacy-2-5gt-exec-s-awd/w/an501952847/ druga sprawa jak to wyjdzie cenowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się