Skocz do zawartości

Legacy GT MY10 czy warto go kupić?


AllRad

Rekomendowane odpowiedzi

Ma być niski, ma być raczej twardo zestrojony, ma być rodzinny, musi być AT...

Sprzedano go tylko kilka sztuk w Polsce czy Niemczech.

Czy warto inwestować dzisiaj w taki samochód 120 tysięcy?

Czy będzie trzymał na wartości jako "unikatowy" z uwagi na niewielką ich ilość na rynku wtórnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA zeszło więcej :)

Ogólnie fajny samochód, szczególnie na Sport# :D Zawieszenie też bardzo sympatyczne, dobrze nierówności wybiera. Trochę ciągnie się za nim kiepska reputacja (nieco rozdmuchana, choć nie bez powodu) silników 2,5T. Raczej nie będzie to auto, które trzyma cenę jakoś lepiej niż inne Subaru. Czy warto? To już są Twoje pieniądze. Alternatywa to H6, ale tam ta sama moc rozwijana jest w nieco inny sposób. Gdybyś kiedyś chciał przy silniku coś podłubać, to 2,5T daje nieco większe pole manewru niż H6.

Edytowane przez aflinta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność używac troszeczkę taki wóz.Auto jest takie jak szykasz, kryteria, które podałeś spełnia w 100%.Ogólnie polecam, a jak ma jeszcze fajny pakiet aero to juz całkiem fajnie wygląda i jezdzi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nie ma ani jednej negatywnej opinii. To w końcu taki WRX/STI tylko że praktyczniejszy na co dzień :)

 

Miałem trochę styczności z tym samochodem. Bardzo fajny polecam:)

Pytanie w jakim stanie silnik :P

Samochód z EU czy USA?

 

wersja EU

Edytowane przez AllRad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzesz pod uwagę rok lub dwa starsze Spec B ? Z uwag użytkowników to znacznie lepsze rozwiązanie zwłaszcza w wersji 6MT gdzie jest skrzynia od STI. Pewnie nie tak szybkie ale GT to w sumie zwykły Legacy z 2.5T oraz amortyzatorami i sprężynami Bilsteinna. Hamulce, zawias i cała reszta jest bez zmian, od wersji H6. Jeżeli chcesz się "pobawić" to GT będzie lepsza ale jeżeli mieć szybki "dupowuz" i trafiają się dłuższe wyjazdy to spec B będzie ekonomiczniejszy. Z drugiej strony można wydać parę złotych, odpowiednio "przygotować silnik" w GT i mieć 300KM cywilnego sedana lub kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ajax - podobno bardzo szybki w przedziale 80 -180. prawda to ? Przymierzałem się do takiego dwa lata temu ale poszedłem w oszczędności i SBD.

 

Jak najbardziej prawda:) Do tego zawias miodzio.

 

Przy 2,5GT trzeba by przygotować pakiet startowy (szczególnie jeśli chcesz jeździć po autostradach) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzesz pod uwagę rok lub dwa starsze Spec B ? Z uwag użytkowników to znacznie lepsze rozwiązanie zwłaszcza w wersji 6MT gdzie jest skrzynia od STI. Pewnie nie tak szybkie ale GT to w sumie zwykły Legacy z 2.5T oraz amortyzatorami i sprężynami Bilsteinna. Hamulce, zawias i cała reszta jest bez zmian, od wersji H6. Jeżeli chcesz się "pobawić" to GT będzie lepsza ale jeżeli mieć szybki "dupowuz" i trafiają się dłuższe wyjazdy to spec B będzie ekonomiczniejszy. Z drugiej strony można wydać parę złotych, odpowiednio "przygotować silnik" w GT i mieć 300KM cywilnego sedana lub kombi.

 

ale ma byc AT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spec b też jest w AT z łopatkami ale to już inny napęd, skrzynia itd.....

Legacy GT MT miał 6stkę od STI razem z napędami ?

 

W EU były tylko AT

 

 

na pewno .....aż muszę sprawdzić bo wydawało mi się, że "sprawdzałem" McIntosha w manualu....

 

Tylko, że w EU nie ma w nowej budzie MY10 3.0 czy 3.6 w Legacy tudzież nie ma AT

Tylko w US takie są...

 

miałem na myśli Spec B z MY08 - 09. W nowej budzie to tylko US i tylko H6 3.6.

 

spec b też jest w AT z łopatkami ale to już inny napęd, skrzynia itd.....

Legacy GT MT miał 6stkę od STI razem z napędami ?

 

W EU były tylko AT

 

 

100% racji :) Moja pomyłka. Były tylko z bezstopniową skrzynią Lineatronic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

nieopisane :) czuć tą moc :) jest dziki :)

masz wrażenie, że nic Cie nie ogranicza ... a ma jeszcze hamulce brembo i tarcze więc przy hamowaniu też nie musisz się martwić :)

 

warto było :)

to sie pochwal autkiem w MOJE SUBARU :-)

 

 

p.s. foty na flickr sa prywatne, wiec nie mozna ich poogladac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieopisane :) czuć tą moc :) jest dziki :)

masz wrażenie, że nic Cie nie ogranicza ... a ma jeszcze hamulce brembo i tarcze więc przy hamowaniu też nie musisz się martwić :)

 

warto było :)

to sie pochwal autkiem w MOJE SUBARU :-)

 

 

p.s. foty na flickr sa prywatne, wiec nie mozna ich poogladac...

 

bo tam jest tylko jdna fota Subaru :)

auto mam od lutego... jeszcze nie mam fajnych fotek :) czekam na wiosne... ale nie wiem czy sie doczekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągałeś ze stanów ? Jeżeli nie jest to tajemnica jakie były koszty ? Tak rozglądam się i rozglądam w Eu ale to raczej jak szukanie Świętego Grala.

W każdym razie coraz bliżej jestem decyzji pożegnac mojego OBK i zacząć misję Legacy GT 300KM bo bez modów u mnie się nie obejdzie :)

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...