przemars Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Witam. Poległa pompa ABS jak w temacie. Objaw jest taki, że żaden komputer nie jest w stanie w pełni zdiagnozować układu (byłem w serwisie u Dawoja). Wyrok: skoro sprawne jest wszystko inne usmażył się silnik. I tu problem: Ponieważ jest to US-spec pompa ma jakieś inne oznaczenia niż te europejskie. Pytanie do znawców tematu: Czy pompa od US różni sie czymś od EUR? Czy można założyć silnik ABS od EUR-OBK? Na chłopski rozum wydaje się, że czemu nie, ale diabeł siedzi w szczegółach. Pozdrawiam i proszę o wsparcie Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemars Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Witam ponownie. Zajrzałem i odczytałem znaczki z pompy: 110000040040 oraz X20 (duże litery) Czy ktoś z szanownego grona wie jak toto czytać? Czy ważne jest owo x20? Czy powinienem szukać jeszcze typowych subaraczych oznaczeń? Pozdrawiam Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się