Saviq Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Problem z moim WRX-em 2000. Komputer nie pokazuje błędów. Pompa się załącza, silnik odpala i po chwili (2 sekundy) gaśnie. Miał ktoś z Was podobny problem? Tak jakby odcinał dopływ paliwa. Immo? Jestem poza domem i dopiero na weekend będę mógł sprawdzić Wasze przypuszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 obstawiam przepływomierz, odepnij i zobacz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Czujnik położenia wału... Sprawdź czy nie gubi się zasilanie na pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saviq Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Czujnik położenia wału... Sprawdź czy nie gubi się zasilanie na pompę. Nie powinien pojawić się błąd czujnika przy podpięciu pod kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 obstawiam czujnik położenia wałka rozrządu, nie masz się co zastanawiać tylko kupować, oczywiście nowy żadnych używek cena 369zł , chyba że masz tam imo to też trzeba sprawdzić, ale obstawiam czujnik masz go po stronie kierowcy jak obudowa rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Czujnik położenia wału... Sprawdź czy nie gubi się zasilanie na pompę. Nie powinien pojawić się błąd czujnika przy podpięciu pod kompa? Powinien, IHMO przy padniętym nawet nie powinien odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Powinien, IHMO przy padniętym nawet nie powinien odpalić. Czasami odpali, ale gaśnie od razu. Warto też go wykręcić i przeczyścić z syfu jaki się na nim zgromadził. Kiedy był wymieniany filtr paliwa? Może za mało go leci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Stawiam na pompę paliwa, Kolega miał ostatnio podobny objaw i żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 @@aflinta, dokładnie to co piszę kolega przeczyść czujnik może ma za dużo syfu. Pompa też może być. Sprawdź czy dochodzi cały czas paliwo jak kręcisz rozrusznikiem oraz czy zasilanie nie znika.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Immo jest? Jak jest to sprawdź błędy immo. Jak nie ma to zweryfikuj czujnik położenia wałka rozrządu. Z autopsji wiem że to również może być przyczyna problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 to nie czujnik bo by nie odpalił. Problem jest z paliwem (pompa, filtry). Przytrzymaj chwile dłużej włączoną stacyjkę przed kręceniem. To takie czary. Zobaczysz czy pochodzi ciut dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 a jak juz odpali to potrzynmaj go chwile na wyzszych obrotach niz jałowy i zobacz czy będzie działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saviq Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 to nie czujnik bo by nie odpalił. Problem jest z paliwem (pompa, filtry). Przytrzymaj chwile dłużej włączoną stacyjkę przed kręceniem. To takie czary. Zobaczysz czy pochodzi ciut dłużej. Pompa podaje paliwo przy przekręcaniu zapłonu,ale nie wiem czy podaje po uruchomieniu. a jak juz odpali to potrzynmaj go chwile na wyzszych obrotach niz jałowy i zobacz czy będzie działał. Raz udało się odpalić na dłużej ale, objawy po dodaniu gazu były jakby się dławił. W weekend zacznę od pompy paliwa. Dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Witam. Mam taki sam problem. Po wlozeniu silnika samochod odpala na dwie sekundy i gasnie. Nie da sie polaczyc z komputerem a swieci sie caly czas check i abs. Na plaku silnik chodzi dluzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) Zobacz prądy na pompce w zbiorniku,. Po zapłonie da paliwo, ale potem nie pracuje. Sam chyba jestem w błędzie. Postaraj się czymś połączyć, obd usb i darmowy program do subaru, powinieneś wtedy mieć powód niemalże na tacy. Edytowane 20 Lutego 2019 przez ech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Pompe sprawdzilem. Podpiolrm pod nia manometr i caly czas bylo cisnienie. Wczesniej podpinalrm kompa i wszystko pokazywal, teraz wywala ze nie moze sie polaczyc z komputerem (podpinalem evoscan i delphi scaner) takze obydwa profesjonalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się