Jump to content

WRX gaśnie zaraz po odpaleniu


Saviq
 Share

Recommended Posts

Problem z moim WRX-em 2000. Komputer nie pokazuje błędów. Pompa się załącza, silnik odpala i po chwili (2 sekundy) gaśnie. Miał ktoś z Was podobny problem? Tak jakby odcinał dopływ paliwa. Immo? Jestem poza domem i dopiero na weekend będę mógł sprawdzić Wasze przypuszczenia.

Link to comment
Share on other sites

obstawiam czujnik położenia wałka rozrządu, nie masz się co zastanawiać tylko kupować, oczywiście nowy żadnych używek cena 369zł , chyba że masz tam imo to też trzeba sprawdzić, ale obstawiam czujnik masz go po stronie kierowcy jak obudowa rozrządu

Link to comment
Share on other sites

Czujnik położenia wału... Sprawdź czy nie gubi się zasilanie na pompę.

Nie powinien pojawić się błąd czujnika przy podpięciu pod kompa?

 

Powinien, IHMO przy padniętym nawet nie powinien odpalić.

Link to comment
Share on other sites

Powinien, IHMO przy padniętym nawet nie powinien odpalić.

Czasami odpali, ale gaśnie od razu. Warto też go wykręcić i przeczyścić z syfu jaki się na nim zgromadził.

Kiedy był wymieniany filtr paliwa? Może za mało go leci?

Link to comment
Share on other sites

@@aflinta, dokładnie to co piszę kolega przeczyść czujnik może ma za dużo syfu.

 

Pompa też może być. Sprawdź czy dochodzi cały czas paliwo jak kręcisz rozrusznikiem oraz czy zasilanie nie znika....

Link to comment
Share on other sites

Immo jest? Jak jest to sprawdź błędy immo. Jak nie ma to zweryfikuj czujnik położenia wałka rozrządu. Z autopsji wiem że to również może być przyczyna problemów.

Link to comment
Share on other sites

to nie czujnik bo by nie odpalił. Problem jest z paliwem (pompa, filtry). Przytrzymaj chwile dłużej włączoną stacyjkę przed kręceniem. To takie czary. Zobaczysz czy pochodzi ciut dłużej.

Link to comment
Share on other sites

to nie czujnik bo by nie odpalił. Problem jest z paliwem (pompa, filtry). Przytrzymaj chwile dłużej włączoną stacyjkę przed kręceniem. To takie czary. Zobaczysz czy pochodzi ciut dłużej.

Pompa podaje paliwo przy przekręcaniu zapłonu,ale nie wiem czy podaje po uruchomieniu.

 

a jak juz odpali to potrzynmaj go chwile na wyzszych obrotach niz jałowy i zobacz czy będzie działał.

Raz udało się odpalić na dłużej ale, objawy po dodaniu gazu były jakby się dławił.

W weekend zacznę od pompy paliwa. Dzięki za podpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Zobacz prądy na pompce w zbiorniku,. Po zapłonie da paliwo, ale potem nie pracuje.

 

Sam chyba jestem w błędzie.

Postaraj się czymś połączyć, obd usb i darmowy program do subaru, powinieneś wtedy mieć powód niemalże na tacy.

Edited by ech
Link to comment
Share on other sites

Pompe sprawdzilem. Podpiolrm pod nia manometr  i caly czas bylo cisnienie. Wczesniej podpinalrm kompa i wszystko pokazywal, teraz wywala ze nie moze sie polaczyc z komputerem (podpinalem evoscan i delphi scaner) takze obydwa profesjonalne 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...