Kaiser_Sowza Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Niby tylko 0.4 czy 0.5(jak niektórzy twierdzą), ale różnica w praktyce nawet przy codziennej jeździe wręcz diametralna. To co by to było jakby założyć tą ze Spec C? 2.2 obrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 ja mam q-rack 2.1 obrotu, przepaść w stosunku do serii, jeździsz prawie jak gokartem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Mówiłem o WRX MY 06 ,tam jest ok 2,7 ,a w STI 2,6. Kiedyś założyłem quickenera do przekladni 2,7 ,zrobiło się z tego ok 1,8 obr. to wtedy było czuć różnicę .Pompa miała juz gruby problem i ciężko się kręciło ale w sumie to nawet lepiej ,że tak się stało ,bo przy prędkościach autostradowych można było normalnie utrzymać kierunek jazdy nawet kichając Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 oj - tu bym się sprzeczał o tą "różnicę" Owszem, że czuć różnicę w prowadzeniu, tego nie neguję bo sam mam bardzo krotki skręt i jest mega!!! Chodziło mi o to, że pewnie diametralnej różnicy nie będzie w działaniu pompy pomiędzy 3.0 ,a 2,6 (wydajność pompy w stosunku do ciężkości pracy kierownicą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Czyli wychodzi na to, że WRX'ie 2006 przełożenie jest jak w STI 2004(z takiego magiel jest u mnie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 carfit pisał kiedyś, że może ilość obrotów jest taka sama, konstrukcja jest inna, przez co w użytkowaniu magiel z sti wydaje się krótszy. to było gdzieś w nielegalu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 carfit pisał kiedyś, że może ilość obrotów jest taka sama, konstrukcja jest inna, przez co w użytkowaniu magiel z sti wydaje się krótszy. to było gdzieś w nielegalu. A zwrotnice- w sensie wąsy zwrotnicy- są tej samej długości w WRX i STI ? Może tu leży kwestia inne go przełożenia, a nie w maglu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 ja mam 2.0 na pompie z wrx - mam chłodnicę wspomagania ale pompa nie daję rady po dłuższej zabawie w zimę... nie mówiąc o bokach w lato... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 A w ogóle jest jakaś różnica między pompą WRX'ową, a STIjową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się