Skocz do zawartości

Zmiana maglownicy w Bugu WRX na tą z STI


Kaiser_Sowza

Rekomendowane odpowiedzi

Mówiłem o WRX MY 06 ,tam jest ok 2,7 ,a w STI 2,6.

Kiedyś założyłem quickenera do przekladni 2,7 ,zrobiło się z tego ok 1,8 obr. to wtedy było czuć różnicę .Pompa miała juz gruby problem i ciężko się kręciło ale w sumie to nawet lepiej ,że tak się stało ,bo przy prędkościach autostradowych można było normalnie utrzymać kierunek jazdy nawet kichając :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj - tu bym się sprzeczał o tą "różnicę"

Owszem, że czuć różnicę w prowadzeniu, tego nie neguję bo sam mam bardzo krotki skręt i jest mega!!!

Chodziło mi o to, że pewnie diametralnej różnicy nie będzie w działaniu pompy pomiędzy 3.0 ,a 2,6 (wydajność pompy w stosunku do ciężkości pracy kierownicą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit pisał kiedyś, że może ilość obrotów jest taka sama, konstrukcja jest inna, przez co w użytkowaniu magiel z sti wydaje się krótszy. to było gdzieś w nielegalu.

 

A zwrotnice- w sensie wąsy zwrotnicy- są tej samej długości w WRX i STI ? Może tu leży kwestia inne go przełożenia, a nie w maglu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...