Kaiser_Sowza Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Krótka piłka: co do takiej zmiany oprócz STI'jowego magla potrzeba? Temat dotyczy buga WRX, czy bugowe, blobowe lub Hawkowe magle STI będą podchodziły bez problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 żeby było pico bello , to kolumna kierownicza z STI , krzyzak z STI , wszystkie do roku 2007 montujesz praktycznie plug&play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 żeby było pico bello , to kolumna kierownicza z STI , krzyzak z STI , wszystkie do roku 2007 montujesz praktycznie plug&play Tak konkretnej odpowiedzi oczekiwałem. Czyli tak naprawdę nawet jak znajdzie się przekładnię w sensownej cenie to i tak koszt krzyżaka, kolumny i robocizny podbiją znacząco koszt operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 A nie da się zaadaptować krzyżaka z STI do WRXa? Komuś się chyba to udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Spawarką i kątówką wiele rzeczy da się zaadaptować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Spawarką i kątówką wiele rzeczy da się zaadaptować Żadnego druciarstwa. Tak czy inaczej zdziwilo mnie, że aż tak się różnią, sądzilem, że wystarczy przelożyć sam magiel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ja tak tylko oriętacyjnie bo kiedyś szukałem informacji na ten temat - czym różni się kolumna i krzyżak pomiędzy wrx a STI, oraz co może nie pasować zakładając kolumnę i krzyżak z wrx do magla STI i na odwrót czyli kolumna i krzyżak STI do magla WRX ? Kolego Kasier_Sowza myślę że z kolumną i krzyżakiem nie będziesz miał problemów żeby dostać ponieważ części z angolów jest miljon i podejdą bez żadnej przeróbki, w dodatku za grosze, natomiast na pewno największy problem będzie z maglem STI od europy bo w tym przypadku angielskie się nie nadają do niczego a europejskie kosztuja i słabo dostępne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Ja tak tylko oriętacyjnie bo kiedyś szukałem informacji na ten temat - czym różni się kolumna i krzyżak pomiędzy wrx a STI, oraz co może nie pasować zakładając kolumnę i krzyżak z wrx do magla STI i na odwrót czyli kolumna i krzyżak STI do magla WRX ? Podłączam się pod pytanie. Kolego Kasier_Sowza myślę że z kolumną i krzyżakiem nie będziesz miał problemów żeby dostać ponieważ części z angolów jest miljon i podejdą bez żadnej przeróbki, w dodatku za grosze, natomiast na pewno największy problem będzie z maglem STI od europy bo w tym przypadku angielskie się nie nadają do niczego a europejskie kosztuja i słabo dostępne To mówisz, że krzyżak i kolumna podejdą z anglika? To zmienia postać rzeczy. BTW Kaiser a nie Kasier. Edytowane 10 Stycznia 2013 przez Kaiser_Sowza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 BTW Kaiser a nie Kasier. Kasjer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 BTW Kaiser a nie Kasier. Kasjer? Chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) BTW Kaiser a nie Kasier. Sorki literówka z mojej strony - nie wiedziałem że to aż tak ważne, następnym razem będe uważał jak piszę. A co to za skrót BTW (bo jestem nie oblatany w skrótach, a w słowniku pojęć nie ma.. ) Edytowane 11 Stycznia 2013 przez Jano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 BTW - By The Way - przy okazji, swoją drogą itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Sorki literówka a mojej strony - nie wiedziałem że to aż tak ważne, następnym razem będe uważał jak piszę. A co to za skrót BTW (bo jestem nie oblatany w skrótach, a w słowniku pojęć nie ma.. ) Bo ten skrót to taka nowomowa młodzieżowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Tych nowomownych skrotow sam nie rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Kolego Kasier_Sowza myślę że z kolumną i krzyżakiem nie będziesz miał problemów żeby dostać ponieważ części z angolów jest miljon i podejdą bez żadnej przeróbki, w dodatku za grosze... Zgadza się, ale o ile dobrze pamiętam, to trzeba stacyjkę przekładać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Dokładnie, ale wiadomo że jak się kolumnę kierowniczą zmienia to żeby wszystko banglało, to trzeba przełożyć stacyjkę i immobiliser, ale o ile mi wiadomo to żaden problem, gdyż one są jednakowe (mocowanie stacyjki i dziura na blokadę kierownicy jest w tym samym miejscu co w EU). Jedyny mały problem jest taki że stacyjka jest przykręcona do kolumny za pomocą takich specjalnych, antykradzieżowych śrub, w których po dokręceniu stacyjki urywa się główka, żeby potencjalny złodziej nie miał możliwości odkręcenia stacyjki, a co za tym idzie brak blokady kierownicy. Tylko że w przypadku kupna kolumny jest problem z głowy z odkręcaniem tych śrub bo sprzedający musiał już szybciej je odkręcić w celu wyciągnięcia stacyjki. Stacyjkę można przykręcić zwykłą śrubą, lub żeby było pico bello to kupić te antykradzieżowe w większości sklepów motoryzacyjnych, bo prawie we wszystkich markach samochodów coś takiego jest montowane i po problemie. BartZ a ty przypadkiem nie wiesz jaka jest różnica pomiędzy kolumnami i krzyżakami z WRX, a STI ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Dokładnie, ale wiadomo że jak się kolumnę kierowniczą zmienia to żeby wszystko banglało, to trzeba przełożyć stacyjkę i immobiliser, ale o ile mi wiadomo to żaden problem, gdyż one są jednakowe (mocowanie stacyjki i dziura na blokadę kierownicy jest w tym samym miejscu co w EU). Jedyny mały problem jest taki że stacyjka jest przykręcona do kolumny za pomocą takich specjalnych, antykradzieżowych śrub, w których po dokręceniu stacyjki urywa się główka, żeby potencjalny złodziej nie miał możliwości odkręcenia stacyjki, a co za tym idzie brak blokady kierownicy. Tylko że w przypadku kupna kolumny jest problem z głowy z odkręcaniem tych śrub bo sprzedający musiał już szybciej je odkręcić w celu wyciągnięcia stacyjki. Stacyjkę można przykręcić zwykłą śrubą, lub żeby było pico bello to kupić te antykradzieżowe w większości sklepów motoryzacyjnych, bo prawie we wszystkich markach samochodów coś takiego jest montowane i po problemie. BartZ a ty przypadkiem nie wiesz jaka jest różnica pomiędzy kolumnami i krzyżakami z WRX, a STI ?? To też sporo wniosło do tematu. Z tą stacyjką jeszcze tematu nie przerabiałem, więc twoje doświadczenia na pewno pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Maglownica z STI założona. Od razu rozwiewam wszelkie mity: ani krzyżak, ani kolumna z żadnego STI nie była potrzebna. Chyba, że może ktoś wcześniej założył kolumnę i krzyżak z STI(w co wątpię). Zdjęliśmy WRX'ową i założyliśmy bez żadnego problemu tą z STI(z 2004 r). To tyle w temacie. Jakby ktoś chciał to mam na zbyciu kolumnę i krzyżak z STI. Edytowane 14 Marca 2013 przez Kaiser_Sowza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Sorki, ale temat mi umknął Gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Spoko. Ważne, że poszło bez komplikacji i ja jestem z moda zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 (edytowane) Spoko. Ważne, że poszło bez komplikacji i ja jestem z moda zadowolony. Kolego a porównywałeś pompy wspomagania (krążą jakieś mity, ale nikt mi tego nie umiał do końca potwierdzić, że ta z STI niby daje większe ciśnienie, więc przy zmianie przekładni na tą STI 2,6 obr. , pompe też niby trzeba było by zmienić. Hehe za chwilę będą takie gadki, że żeby zmienić magla to trzeba będzie pół auta wymienić na estiajowe , albo taniej będzie kupić całego STI, niż wymnieniać maglownicę z całą resztą gratów, bo okaże się to tańszą opcją) Z tego co pisałeś, to rozumie że jeżeli zmieniłeś samego magla to pompa została WRX. Dlatego mam właśnie pytanie, czy czujesz jakąś znaczną różnicę w ciężkości pracy kierownicy? Edytowane 15 Marca 2013 przez Jano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 W maglu wrx i sti jest nie wielka różnica w przełożeniu ,pompa ani kierownik nie odczuje tego na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 W maglu wrx i sti jest nie wielka różnica w przełożeniu ,pompa ani kierownik nie odczuje tego na 100% Otóż to. Pompa została WRX'owa(tzn. zmieniłem na mniej dojechaną, bo moja już ledwo ciągnęła). Różnicy w ciężkości pracy układu nie odczułem. Jest wręcz lżej(nowy płyn, sprawniejsza pompa). Auto zrobiło się fajnie reagujące. Aż dziw mnie bierze czemu Fuji Corp. nie montowało takich magli od razu. Alfy mają jeszcze krótsze, więc chyba nie o koszt chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Otóż to. Pompa została WRX'owa(tzn. zmieniłem na mniej dojechaną, bo moja już ledwo ciągnęła). Różnicy w ciężkości pracy układu nie odczułem. Jest wręcz lżej(nowy płyn, sprawniejsza pompa). Tak też myślałem, bo o te 0,4 obrotu to w sumie prawie żadna różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 oj - tu bym się sprzeczał o tą "różnicę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się