gpopiel Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 (edytowane) Nastała konieczność wymiany tulei w tylnym zawieszeniu. Niestety tulei jest bardzo dużo i nie wiem jaką zamówić. Czy możecie mi podpowiedzieć jak jest numer seryjny tulei zaznaczonej na zielono? Ewentualnie jak ją określić? jak nazywa się ten wahacz? http://imageshack.us...0130105123.jpg/ ASO nie sprzedaje oddzielnej tulei, tylko cały komplet wahacza, ale widziałem , że na allegro jest z czego wybierać. Oryginały też są Tylko którą wybrać. Legacy III BE , 99\00r 2.0, 125KM Edytowane 5 Stycznia 2013 przez gpopiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Gdzieś tu jest. http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b12/type_2/suspension_and_axle/rear_suspension/illustration_1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Nie ma indeksu tulei , bo ona osobno jako jedyna w tym zawieszeniu nie wystepuje , tylko z całym wahaczem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 a może tuleje poliuretanowe? Ja kupiłem u producenta na stronie: http://www.strongflex.vot.pl/index.php?page=shop.browse&category_id=258&option=com_virtuemart&Itemid=1 jest Twój model. Jak narazie jestem zadowolony. Carfit przestrzegał przed skrzypieniem, ale narazie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 ASO nie sprzedaje oddzielnej tulei, tylko cały komplet wahacza, ale widziałem , że na allegro jest z czego wybierać. Jak już wspominali poprzednicy, subaru przewidziało wymianę całego wahacza. Nie bez powodu - jest on tłoczony z blachy i w zasadzie jednorazowy. Więc kup cały wahacz i zapomnij o temacie. Na pewno wytrzyma dłużej niż ty będziesz jeździł tym samochodem. A co do poliuretanów - są trwalsze, ale potrafią skrzypieć i faktycznie wymagają okresowego rozbierania i smarowania. Niestety nie ma nic za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się