Jump to content

STRI X-line - hit, czy kit? Wskaźniki


noboco
 Share

Recommended Posts

Witajcie,

Pytanie jak w temacie - czy wskaźniki STRI z serii X-Line są ok? Wiem że seria DSD jest bezapelacyjnie prawidłowa, ale zastanawiam się nad szukaniem oszczędności, więc jeśli ktoś miał do czynienia z serią X-line...

Link to comment
Share on other sites

ja mam X-"lajny" Wg. mnie dobre wskaxniki za rozsądną cenę , porównywaliśmy wielokrotnie ich wskazania, przy użyciu sondy szerokopasmowej, podczas strojeń i wskazują poprawnie - można się sugerować podawanymi danymi. Wg. mnie dobra i nie rujnująca kieszeni opcja.

Edited by carlos-wrx
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Też mam bardzo dobre zdanie na temat tych zegarów. Mam już... o kurde to już 4 rok, zegar boost z tej serii i działa bardzo dobrze. Pokazuje prawidłowe dane, nigdy się nie zepsuł. Pozostałe 2 mam z serii DSD II chyba i też sobie chwalę.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

na alarmach w ogóle mi nie zależy, bo mam nawyk obserwacji, dbania na wyrost o studzenie podczas pojeżdżawek... Z resztą, kto bywa to widzi, że więcej studzę niż jeżdżę ;)

Klamka w każdym razie zapadła i kupiłem X-line'y. Będę zatem informował na bieżąco, czy warto w to inwestować :)

Link to comment
Share on other sites

na alarmach w ogóle mi nie zależy, bo mam nawyk obserwacji, dbania na wyrost o studzenie podczas pojeżdżawek... Z resztą, kto bywa to widzi, że więcej studzę niż jeżdżę ;)

Klamka w każdym razie zapadła i kupiłem X-line'y. Będę zatem informował na bieżąco, czy warto w to inwestować :)

No tak, ale nawyk obserwacji przy ostrej jeździe np. na torze (gdzie patrzysz co się dzieje przed maską, a nie będziesz zerkał co chwilę na zegary) może nie wystarczyć...

Link to comment
Share on other sites

na alarmach w ogóle mi nie zależy, bo mam nawyk obserwacji, dbania na wyrost o studzenie podczas pojeżdżawek... Z resztą, kto bywa to widzi, że więcej studzę niż jeżdżę ;)

Klamka w każdym razie zapadła i kupiłem X-line'y. Będę zatem informował na bieżąco, czy warto w to inwestować :)

No tak, ale nawyk obserwacji przy ostrej jeździe np. na torze (gdzie patrzysz co się dzieje przed maską, a nie będziesz zerkał co chwilę na zegary) może nie wystarczyć...

Myślę że dam radę :)

Link to comment
Share on other sites

Z tego co pamiętam jedynym minusem jest brak alarmów...

Tylko dlatego wziąłem DSD II

 

W moich DSD nie ma alarmow... jest tylko dioda, a to niestety nie to samo co brzeczyk, przez co uzytecznosc tych zegarow przy upalaniu jest watpliwa.

A, jeden juz padl - po pol roku uzytkowania.

Link to comment
Share on other sites

Rozpatrując za i przeciw reklamacji i czasu trwania tejże (zakup inetowy) odwiedziłem dziś dwa serwisy/sklepy pneumatyczne w celu dopasowania brakującej złączniki. Gwint na zegarze jest calowy amerykański i wcale nie tak łatwo coś dobrać z półki. Powiem więcej nic się dało dobrać i trzeba zrobić custom-tokarz-made, żeby podłączyć ten cholerny wężyk do zegara. Na środę ma być. Zobaczymy.

Na razie nie jestem zachwycony. Generalnie po czasie mogę powiedzieć, że zegar który kupiłem wyglądał jak jakiś zwrot :wacko: Pudełko było potargane, wewnątrz kartoniki lekko zniszczone jakby ktoś się do nich dobierał. Wędrowały z Chin, pomyślałem to i opakowanie lekko dostało po dupie, ale chyba tu ktoś się jednak dobrał do tego zegarka wcześniej. Pudełko od góry było zaplombowane ale od dołu już nie.

Generalnie brakowało mi jednej mosiężnej/miedzianej nakrętki, zamiast tego było inna która nie pasuje do niczego. Liczba sztuk się zgadza.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No i zegarek siedzi na obudowie kierownicy. Z dorobioną złączką.

 

Minusem mechanicznego zegara jest to że trzeba doprowadzić do niego wężyk i elektrykę. W serii elektronicznej wystarczy sama kostka zasilania, która jest bardziej dyskretna.Kabelki łatwiej zamaskować niż wężyk i kabelki.

Montując taki zegarek bez kubka tylko na fabrycznym mocowaniu (taka objemka) widać podłączenia z tyłu zegara co nie wygląda elegancko.

 

Tak czy owak zegarek działa.

20130118170709.jpg

 

20130118170646.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gratulacje nowego nabytku!! :) ale chyba wskaźnik od DCCD w tym momencie masz mało widoczny...

A tak BTW, to kasowałeś licznik dzienny przy tankowaniu, czy zrobiłeś ponad 160 km i nadal masz ponad połowe baku ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...