noboco Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Witajcie, Pytanie jak w temacie - czy wskaźniki STRI z serii X-Line są ok? Wiem że seria DSD jest bezapelacyjnie prawidłowa, ale zastanawiam się nad szukaniem oszczędności, więc jeśli ktoś miał do czynienia z serią X-line... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirkdiggler Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Też chętnie poczytam o tych zegarach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 (edited) ja mam X-"lajny" Wg. mnie dobre wskaxniki za rozsądną cenę , porównywaliśmy wielokrotnie ich wskazania, przy użyciu sondy szerokopasmowej, podczas strojeń i wskazują poprawnie - można się sugerować podawanymi danymi. Wg. mnie dobra i nie rujnująca kieszeni opcja. Edited January 3, 2013 by carlos-wrx 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Też mam bardzo dobre zdanie na temat tych zegarów. Mam już... o kurde to już 4 rok, zegar boost z tej serii i działa bardzo dobrze. Pokazuje prawidłowe dane, nigdy się nie zepsuł. Pozostałe 2 mam z serii DSD II chyba i też sobie chwalę. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dottoree Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Z tego co pamiętam jedynym minusem jest brak alarmów... Tylko dlatego wziąłem DSD II 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
noboco Posted January 3, 2013 Author Share Posted January 3, 2013 na alarmach w ogóle mi nie zależy, bo mam nawyk obserwacji, dbania na wyrost o studzenie podczas pojeżdżawek... Z resztą, kto bywa to widzi, że więcej studzę niż jeżdżę Klamka w każdym razie zapadła i kupiłem X-line'y. Będę zatem informował na bieżąco, czy warto w to inwestować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dottoree Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 na alarmach w ogóle mi nie zależy, bo mam nawyk obserwacji, dbania na wyrost o studzenie podczas pojeżdżawek... Z resztą, kto bywa to widzi, że więcej studzę niż jeżdżę Klamka w każdym razie zapadła i kupiłem X-line'y. Będę zatem informował na bieżąco, czy warto w to inwestować No tak, ale nawyk obserwacji przy ostrej jeździe np. na torze (gdzie patrzysz co się dzieje przed maską, a nie będziesz zerkał co chwilę na zegary) może nie wystarczyć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
noboco Posted January 3, 2013 Author Share Posted January 3, 2013 na alarmach w ogóle mi nie zależy, bo mam nawyk obserwacji, dbania na wyrost o studzenie podczas pojeżdżawek... Z resztą, kto bywa to widzi, że więcej studzę niż jeżdżę Klamka w każdym razie zapadła i kupiłem X-line'y. Będę zatem informował na bieżąco, czy warto w to inwestować No tak, ale nawyk obserwacji przy ostrej jeździe np. na torze (gdzie patrzysz co się dzieje przed maską, a nie będziesz zerkał co chwilę na zegary) może nie wystarczyć... Myślę że dam radę Link to comment Share on other sites More sharing options...
socko Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Z tego co pamiętam jedynym minusem jest brak alarmów... Tylko dlatego wziąłem DSD II W moich DSD nie ma alarmow... jest tylko dioda, a to niestety nie to samo co brzeczyk, przez co uzytecznosc tych zegarow przy upalaniu jest watpliwa. A, jeden juz padl - po pol roku uzytkowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirkdiggler Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Zachecony wpisami zamowilem w moto..gratorze mechaniczny wskaznik boost xline. Przyszedl po dwoch dniach. Niestety niekompletny. Brakuje jednej zlaczki. Nastawilem sie na montaz w weekend i doopa. Jutro go reklamuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 @@dirkdiggler, zamawiałem u nich wysyłkowo raz ... i wystarczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirkdiggler Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Rozpatrując za i przeciw reklamacji i czasu trwania tejże (zakup inetowy) odwiedziłem dziś dwa serwisy/sklepy pneumatyczne w celu dopasowania brakującej złączniki. Gwint na zegarze jest calowy amerykański i wcale nie tak łatwo coś dobrać z półki. Powiem więcej nic się dało dobrać i trzeba zrobić custom-tokarz-made, żeby podłączyć ten cholerny wężyk do zegara. Na środę ma być. Zobaczymy. Na razie nie jestem zachwycony. Generalnie po czasie mogę powiedzieć, że zegar który kupiłem wyglądał jak jakiś zwrot Pudełko było potargane, wewnątrz kartoniki lekko zniszczone jakby ktoś się do nich dobierał. Wędrowały z Chin, pomyślałem to i opakowanie lekko dostało po dupie, ale chyba tu ktoś się jednak dobrał do tego zegarka wcześniej. Pudełko od góry było zaplombowane ale od dołu już nie. Generalnie brakowało mi jednej mosiężnej/miedzianej nakrętki, zamiast tego było inna która nie pasuje do niczego. Liczba sztuk się zgadza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirkdiggler Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 No i zegarek siedzi na obudowie kierownicy. Z dorobioną złączką. Minusem mechanicznego zegara jest to że trzeba doprowadzić do niego wężyk i elektrykę. W serii elektronicznej wystarczy sama kostka zasilania, która jest bardziej dyskretna.Kabelki łatwiej zamaskować niż wężyk i kabelki. Montując taki zegarek bez kubka tylko na fabrycznym mocowaniu (taka objemka) widać podłączenia z tyłu zegara co nie wygląda elegancko. Tak czy owak zegarek działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hofffa Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Gratulacje nowego nabytku!! ale chyba wskaźnik od DCCD w tym momencie masz mało widoczny... A tak BTW, to kasowałeś licznik dzienny przy tankowaniu, czy zrobiłeś ponad 160 km i nadal masz ponad połowe baku Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirkdiggler Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Żona ostatnio jeździła to tyle spalił Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Minusem mechanicznego zegara Ale plusy, a właściwie jeden, przeważa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now