Krzysztof Sularz Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 witam ,mam problem z doładowaniem. przy ostrym depnięciu gazu od 3tys obr auto zaczyna ,,falowac,,doładowanie wariuje miedzy 0.5 a 1 bara ,. przy ostrej zmianie biegów przy wysokich obrotach nie ma tego problemu ale doładowanie bije na poczatek 1.5bara po czym spada do 1bar. przy bardzo delikatnym wciskaniu gazu auto idzie do końca bez problemów ale jak tylko przycisne mocniej na nizszycz obrotach od razu łapie falowanie, auto kupiłem 2 tyg temu i tak juz sie działo od początku, zmieniłem swice filtr pal. i nic. czy moze byćto spowodowane kompletnym wydechem (srednica rynny po długości)??? czy trzeba zrobić re-map jeżeli tak to gdzie w krk.znają sie na rzeczy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 ewidentnie ci turbina przeładowuje, a próbowałeś może zmienić lub wyczyścić czujnik, i czy sprawdzałeś wszystkie przewody od turbo?? przyczyn może być dużo, wydech masz przelot ?? czy seria ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 czy moze byćto spowodowane kompletnym wydechem (srednica rynny po długości)??? czy trzeba zrobić re-map tak, jak masz założony przelot, a nie było jeszcze remapu ... to trzeba poprawić mapę ;-) gdzie w krk.znają sie na rzeczy?? w krk nie wiem, ale na pewno znają się w Katowicach, Poznaniu i Nowym Sączu ... o szczególy popytaj w tym dziale ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcy1986 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) sprawdź przewody podciśnieniowe w okolicach turbo ,sprawdź też czy masz pestkę (restryktor) na wężu przy turbo tam idzie taki trójnik być może jest ale za mała średnica jest wlożona i wtedy będzie przeładowywać i falować miałem u siebie taki przypadek tutaj masz rysunek www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=5077 Edytowane 2 Stycznia 2013 przez dawcy1986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Sularz Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 wydech jest przelot , zakładałem silencer zeby go zdławic i nic dalej to samo, czujniki swiece filtry sa nowe a przewody ok.dzwoniłem do nie-ASO kielce i mapowanie 3000zł,. wsadzony jest jakiś polski blow off może to byc przyczyną??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 wsadzony jest jakiś polski blow off może to byc przyczyną??? może, .... na początek załóż seryjny DV i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Też tak miałem. Jak przeładowanie to ( do sprawdzenia)układ podciśnienia do turba + przepływka + selenoid , jak niedoładowanie to sprawdzić szczelność układu za turbo do intercolera , ponadto tgv też robi dziadostwo - . falowanie = szarpanie ? Jeśli nie chce Ci się samemu ( a może to potrwać) , to polecam Cartif team , N.Sąsz . Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 sadzony jest jakiś polski blow off może to byc przyczyną??? Możliwe że nie trzyma ciśnienia albo tłoczek się zatarł, wywal to i wsadź oryginalny zawór. Pamiętem że w moim starym GT, po montażu tego bardziewia było podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcy1986 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 też mam polskiego blow offa jak nie trzymał cisńienia to falowały obroty auto gasło i mialo wypadanie zapłonów , tak jak koledzy piszą warto wsadzić dv . A sprawdzalaś restryktor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Sularz Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 jutro wsadzam oryginalny zawór i zobaczymy czy coś sie poprawi a jak nie to lece z waszymi pomysłami za które wielkie dzieki, poza tym bede wsadzał porzadny stozek i oczywiscie re-map trzeba bedzie zrobic,tak wiec dajcie namiary gdzie znają sie na rzeczy za rozsadną cene ,bo w nie-ASO katowice powiedzieli mi 3000 plus ewentualne naprawy, nie-ASO katowice 3000zł remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 poza tym bede wsadzał porzadny stozek Najlepiej pozostac przy oryginalnej puszce filtra i czystym wkladzie. dajcie namiary gdzie znają sie na rzeczy za rozsadną cene ,bo w nie-ASO katowice powiedzieli mi 3000 plus ewentualne naprawy, A jaka to jest "rozsadna cena"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 WRX03 3 tys pln to jest rynkowa cena (+/- 200 pln) i myślę że taniej nie znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 poza tym bede wsadzał porzadny stozek i Ciekawy pomysł.W jakie moce celujesz tym remapem? Seryjny dolot jest bardzo dobry i wystarcza do grubo ponad 300KM. Takimi bajerami tylko zaszkodzisz silnikowi. Właśnie,jak kwota za mapę wydaje się rozsądna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czexx Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) u Jako remap kosztuje mniej więcej połowę tego i jestem bardzo zadowolony (263HP w WRX05) Edytowane 4 Stycznia 2013 przez czexx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 ale doładowanie bije na poczatek 1.5bara To już od razu widać, że coś jest grubo nie tak, skoro to WRX z jednie uwolnionym wydechem i innymi drobnymi modyifkacjami (BOV). Też zacząłbym od BOV-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 ale doładowanie bije na poczatek 1.5bara To już od razu widać, że coś jest grubo nie tak, skoro to WRX z jednie uwolnionym wydechem i innymi drobnymi modyifkacjami (BOV). Też zacząłbym od BOV-a. A co ma bov do za dużego doladowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 (edytowane) Sprawdziłbym: - poprawność podłączenia wężyków sterowania doładowaniem (możesz porównać np. z cobbem), szczególnie "kolejność" tych przy solenoidzie zaskakująco dużo robi w temacie boosta - przy niepoprawnym podłączeniu turbo bardzo szybko wstaje, ale potem ma problemy z utrzymaniem zadanego boosta - sprawność działania siłownika wastegate (czy np. się nie zacina) i długość jego dźwigni - ktoś mógł ją rozkręcić, żeby "był lepszy ogień" i może ECU nie radzi sobie z korektami, u mnie (WRX '01) oryginalnie widać tylko kilka zwojów gwintu, a można to spokojnie rozkręcić do kilkunastu - restryktor i szczelność wszystkich wężyków, jak już koledzy kilka razy pisali Edytowane 5 Stycznia 2013 przez mzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Sularz Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 witam .wsadzilem seryjny zawór i dalej to samo tylko mniej wyczuwalne ,auto kręci sie od 4 a nie 3 tys obr. allle uwagaa!!! odpieliśmy przewód od bączka przy turbinie i zaślepiliśmy kołkiem końcówke co od razu pomogło auto przestało falować kręciło się idealnie. tylko trzeba było uważać na turbo aby nie prz3eładować bo wiadomo ze z odpietym można przekręcić turbine.. sprawdziliśmy pestke i nic tam nie było kombinowane, co z tym dalej zrobić????????? słyszałem o elektronicznym sterowaniu doładowania ,jest sens to zakładać czy czeka mnie re-map??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Na razie to czeka Cię doprowadzenie auta do porządku.Ewidentnie jest coś nie tak,nie możesz sobie z tym poradzić sam,czyli wizyta w serwisie czy u mechanika raczej pewna.Tuner aby zrobić mapę,też musi sprawdzić "parę" rzeczy aucie,nim zacznie grzebać w kompie.Elektroniczne sterowanie doładowaniem nie naprawi auta. Jeśli wydech masz uwolniony i takie kłopoty,to remap raczej nieunikniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Sularz Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) wsadziłem mbc manual boost control za 110 zł z firmy pro perfect i wywaliłem pestke . mam spokuj ,obeszło sie bez remapa 15 minut roboty Edytowane 28 Stycznia 2013 przez wrx 03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Jakiś ty sprytny... nie to co my tutaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 wsadziłem mbc manual boost control za 110 zł z firmy pro perfect i wywaliłem pestke . mam spokuj ,obeszło sie bez remapa 15 minut roboty Czyli leczenia syfilisa pudrem... Zrob to porzadnie, bo sie to na Tobie kiedys zemsci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Sularz Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 okazało sie ze mój mechanik dał rade i zaoszczedziłem 3000na niepotrzebnym re-mapie ale co faktycznie sie działo do końca nie wiadomo ,obstawiam komp i selenoide ale dzieki za rady pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) ale co faktycznie sie działo do końca nie wiadomo Taaa - z pełną świadomością, że i tak tej rady nie posłuchasz, ale dla potomnych, którzy być może borykając się z podobnym problemem użyją szukajki - zmień mechanika. A tymczasem powodzenia. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 oj nie popadajmy w skrajności, jeśli padnięty był solenoid i mbc ustawione na 1 bar i reszta jest sprawna ( przepływka ) będzie dobrze ale jak nie hehe ale co mamy bez ryzyka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się