Skocz do zawartości

Forester 2,5 xt - co najczęściej dolega i co ile km


KratekPL

Rekomendowane odpowiedzi

Co do rozrządu , za 580 zł , sorry ale do silnika turbo , nie kupi sie nic porządnego gwarantuje :rolleyes:

 

zapytam wprost czy ten zestaw z aledrogo to kit czy hit

 

http://allegro.pl/ro...2855909380.html

 

 

Po pierwsze już widze po zdjęciach że rozrząd jest błędnie skonfigurowany ( oczywiscie wg błędnych katalogów , ale to standart :) ) , bo drugie nie wiem kto jest faktycznym producentem rolek INA i Koyo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To nie jest do turbo :) a na dodatek jedna rolka jest zła :biglol:

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dolega tej "złej" rolce ?

 

 

nie wiem co jej dolega :) , ale z pewnoscia nie jest do N/A :rolleyes: po za tym Ty wg opisu masz Turbo , wiec to wogole inny rozrzad

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To nie jest do turbo :) a na dodatek jedna rolka jest zła :biglol:

 

BŁĄD!!!!!!!!!!

 

DWIE rolki są błędnie dobrane!

Także kupujcie tanie rozrządy z alledrogo....

 

Faktycznie poszczególne części są nawet do subaru, ale zestaw jako taki nie pasuje do żadnego znanego mi modelu (choć zamontować się da...)

Edytowane przez house_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To nie jest do turbo :) a na dodatek jedna rolka jest zła :biglol:

 

 

Co dolega tej "złej" rolce ?

Tak pytam co by na przyszłość złej nie kupić.

 

w tym przypadku zdjęcie jest tylko podglądowe, u nich zamawia się wg nr VIN, mają ten sam program do części zamiennych jak w ASO, tylko taniej i ściągają bezpośrednio z centralnego magazynu subaru na europę w holandii. Jeśli zamiennik to są nr odpowiedników. U nich zawsze można wszystko zwrócić jeśli coś nie pasuje.

Edytowane przez Djet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DWIE rolki są błędnie dobrane!

 

nie prawda , jedna z rolek jest zla jeśli chodzi o N/A a jednej brakuje jesli ma byc do N/A DOHC . tak czy siak większosc sprzedawcow z allegro bazuje na uniwerslanych katalogach , ktore maja błedy , i widac jak na tacy , ze ów sprzedawca nie ma pojecia o rozrzadzie w SUB i nigdy na zywe oczy nie widział i nie wymieniał :(

 

 

To nie jest do turbo :) a na dodatek jedna rolka jest zła :biglol:

 

 

Co dolega tej "złej" rolce ?

Tak pytam co by na przyszłość złej nie kupić.

 

w tym przypadku zdjęcie jest tylko podglądowe, u nich zamawia się wg nr VIN, mają ten sam program do części zamiennych jak w ASO, tylko taniej i ściągają bezpośrednio z centralnego magazynu subaru na europę w holandii. Jeśli zamiennik to są nr odpowiedników. U nich zawsze można wszystko zwrócić jeśli coś nie pasuje.

 

kupujac na allegro , to co wystawiaja , jest wprowadzeniem klinta w błąd i koniec kropka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Rolka gładka górna ma podwójne łożyskowanie

2) Rolka gładka dolna ma kołnierz

 

Przy pasku 223z.

 

Zdjęcie przedstawia jednak inne rolki....

 

jedna z tych rolek ma podwojne ułozyskowanie , a jedna jest błędna , brak kołnierza tak jak mówisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko taniej i ściągają bezpośrednio z centralnego magazynu subaru na europę w holandii.

 

majac przed soba cennik OEM SUBARU , oraz ceny tegoz uzytkownika , stwierdzam jednoznacznie ze ma ok 10-30 % drożej jak w ASO :biglol: więc rzeczywiscie mega okazja :wacko:

przykład

http://allegro.pl/su...2910078564.html 110zł w ASO 92,75 :)

http://allegro.pl/subaru-forester-03-04-05-06-07-uszczelka-kolektor-i2861230605.html w ASO ok 42 zł :)

 

 

Chyba oglądamy inne zdjęcie, do diaska....

Ja na nim widzę obie z pojedynczym łożyskowaniem i bez kołnierzy....

 

tak , ogladnołem jeszcze raz i masz racje !!!! obydwie są złe , jedna bez kołnierza , a obydwie są z pojedynczym ułozyskowaniem , zwracam honor :)

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak, w ogóle - w temacie Forestera 2,5XT.

 

Moim zdaniem nie ma sensu kupować 2,0 DOHC bo:

 

1) Przepaść w osiągach

2) Spalanie podobne

3) Konstrukcja głowic - z punktu widzenia lpg i słynnej regulacji zaworów - identyczna

4) Wyposażenie - zwykle lepsze w XT

5) Cena - porównywalna

 

XT był znacznie droższy w salonie, ale jako auto ok.6-7letnie ma cenę zbliżoną do wolnegossaka, bo XT ma silnik bardziej podatny na awarie i "więcej pali" w/g obiegowej opinii.

 

tak , ogladnołem jeszcze raz i masz racje !!!!

 

Cieszę się, że się wreszcie zgadzamy :) .

 

Ciekaw jestem, czy ten sprzedawca zwróci pieniądze za naprawę silnika, jak taki dobrze dobrany rozrząd strzeli :mrgreen: .

Edytowane przez house_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem, czy ten sprzedawca zwróci pieniądze za naprawę silnika, jak taki dobrze dobrany rozrząd strzeli :mrgreen: .

 

z pewnoscia :evil::OO:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do cen uszczelek w ASO, to 2 uszczelki pod kolektor wydechowy, 1 pod turbo i 1 pod kolektor/uppipe kupiłem w sumie za ok. 150 zł u Zdanowicza... więc promocyjna cena 50 zł za jedną jest faktycznie mocno "promocyjna" :yahoo:

Edytowane przez tzd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do cen uszczelek w ASO, to 2 uszczelki pod kolektor wydechowy i 1 pod kolektor/uppipe kupiłem za ok. 75 zł u Zdanowicza... więc promocyjna cena 50 zł za jedną jest faktycznie mocno "promocyjna" :yahoo:

 

no właśnie , wiec mówie ceny są mocno promocyjne :biglol: chyba ze kolega Djet liczy na prowizje ;):biglol: albo to ten gośc z allegro

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem tam całe przednie wzmocnienie do outbacka 2011r i zapłaciłem prawie 200zł mniej i było na miejscu bo w serwisie czekanie 7dni. Więc chyba taniej :biglol: Po za tym dla mnie aukcje allegro "kup teraz" są formą ogłoszenia, jak coś potrzebuje to dzwonię i dogaduję się. Nie generalizujcie na podstawie aukcji allegro.

 

XT był znacznie droższy w salonie, ale jako auto ok.6-7letnie ma cenę zbliżoną do wolnegossaka, bo XT ma silnik bardziej podatny na awarie i "więcej pali" w/g obiegowej opinii.

 

jestem ciekaw ile rzeczywiście egzemplarzy foresterów 2.5XT sprzedanych w polsce lub ogólnie zarejestrowanych miało problem z głowicami. Co do diesla nie polemizuję ale XT zostawcie w spokoju.

Edytowane przez Djet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale XT zostawcie w spokoju.

 

Niestety, nie ma co się oszukiwać - w każdym specjalizowanym serwisie subaru jeśli chodzi o ilość wymian uszczelek pod głowicami (tylko ta usługa) prym wiedzie silnik 2,5 turbo, potem 2,5 N/A. Mówię o normalnych samochodach drogowych, a nie kręconych na zylion KM.

 

Trzeba po prostu mieć to na uwadze i tyle. 2,0DOHC jest w pełni bezawaryjny na tle 2,5 turbo, ALE nie jedzie kompletnie i nie warto go kupować. Znacznie fajniejszym samochodem jest Forek XT, ale po prostu trzeba się liczyć z koniecznością zrobienia tego czy tamtego w silniku. ALE WARTO! I to jak cholera!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...