danus00 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 dziś rano gdy żona odpaliła auto (-3 na zewnątrz) zaczoł mi migać crus pali sie chek i ABS co to może oznaczać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 co to może oznaczać Oznacza to, iż należy się udać na odczyt błędów zapisanych w sterowniku. Trzeba skorzystać z komputera, najlepiej SSM, a nie żadnej szklanej kuli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 no to będzie trzeba zraz podjechać do serwisu , dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 ja bym jeszcze zasugerował bliższe zapoznanie się ze słownikiem ortograficznym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 ja bym jeszcze zasugerował bliższe zapoznanie się ze słownikiem ortograficznym... nie musze jestem dyslektykiem ( docinki nie są potrzebne ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) ja bym jeszcze zasugerował bliższe zapoznanie się ze słownikiem ortograficznym... nie musze jestem dyslektykiem ( docinki nie są potrzebne ) Wystarczy użyć autokorekty w przeglądarce. Tekst pisany z błędami ciężko się czyta, przez to czasami trudno zrozumieć o co chodzi, a często po prostu odechciewa się czytać. I nie traktuj tego jako docinki. Edytowane 29 Grudnia 2012 przez szczur75 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) Dziękuję. Edytowane 29 Grudnia 2012 przez Kubeusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Niestety nie udało mi się wczoraj dopaść jakiś serwis z komputerem by zdiagnozować co jest dodatkowo podczas powrotu zapalił się ABS i komunikat Er 55 , i ABS nie działał . Wyłączyłem auto i włączyłem ponownie ABS zgasł ale cały czas palił cie CRUS i silnik sprawdziłem na lodzie i ABS działał po 10-15 minutach jazdy ponownie ABS się zapalił i wystąpił błąd Er55 , zgasiłem auto odpaliłem i ABS znikł . Sąsiad który ma też SUBARU doradził bym odłączył aku na noc niestety nic nie pomogła . W poniedziałek jestem umówiony do serwisu i oby to nie było nic poważnego Dziwna sytuacja , ponieważ właśnie wróciłem z trasy po 20 km zgasiłem auto i odpaliłem ponownie gdzieś po 2 godz i wszystkie kontrolki pogasły wszystko jakby nigdy nic , mimo wszytko przejadę się jutro do serwisu niech sprawdzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Jeżeli błąd jest tymczasowy to zostanie wygaszony po pewnym czasie (u mnie w forku po 2-3 uruchomieniach. Zostaje on jednak w pamięci i odczytasz go po podłączeniu do komputera. Sent from my GT-S6500D using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Jeżeli błąd jest tymczasowy to zostanie wygaszony po pewnym czasie (u mnie w forku po 2-3 uruchomieniach. Zostaje on jednak w pamięci i odczytasz go po podłączeniu do komputera. Sent from my GT-S6500D using Tapatalk 2 dzięki za rade , jutro tomwszytsko sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Właśnie odebrałem lale z serwisu , po podpięciu kompa wyskoczyło ponad 5 błędów , ale wszystko okazało się że błahostką , przeczyszczona została przepustnica i jest wszystko ok a i na gaz jakby lepiej reagował No i błąd się powtórzył , zapalił się ABS , błąd silnika i miga CRUS ora wyświetla Er 55 , kurcze po odebraniu auta z serwisu myślałem że będzie ok. , błędy pokasowali twierdzą że usterki usunęli a tu o 2 godzinach wszystko wraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 A moze spróbuj wyjeździc paliwo i zalać na innej stacji razem z jakimś środkiem czyszczacym wtryski (np. Motul). U znajomego pomogło na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Może to pomóc, ale co może mieć wspólnego z kontrolką ABS i błędem Er 55? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 http://www.troublecodes.net/Subaru/ Strona z kodami i sposób ich odczytu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 http://www.troublecodes.net/Subaru/ Strona z kodami i sposób ich odczytu. dzięki http://www.troublecodes.net/Subaru/ Strona z kodami i sposób ich odczytu. dzięki a to nie sa błędy które wychodzą po podpięciu kompa? błąd er 55 wywala mi na liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasd Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 To nie err55 tylko errSS, czyli speed sensor. U mnie pojawił się po wymianie piasty, o dziwo na oryginalną. Dokładnie takie same mam objawy. Zapalają sie trzy kontrolki, (ABS, check, trakcja) potem jedna z nich gaśnie (ABS). A po kilkunastu-kulkudziesięciu kilometrach wszystko wraca do normy. Przy zbliżającym się przeglądzie sprawdzę to w zaufanym ASO, bo ASO najbliżej mnie nie jest zaufane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 To nie err55 tylko errSS, czyli speed sensor. U mnie pojawił się po wymianie piasty, o dziwo na oryginalną. Dokładnie takie same mam objawy. Zapalają sie trzy kontrolki, (ABS, check, trakcja) potem jedna z nich gaśnie (ABS). A po kilkunastu-kulkudziesięciu kilometrach wszystko wraca do normy. Przy zbliżającym się przeglądzie sprawdzę to w zaufanym ASO, bo ASO najbliżej mnie nie jest zaufane już probkem rozwiązany umnie był problem z czujnikiem ABS , był przerwany próbowałem polutować no ale musiałme wyminić i teraz jest oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasd Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 A ta przyjemnosc za jedyne...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 750 brutto z wymianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się