olej Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 jakie jest prawidłowe ciśnienie w kolektorze dolotowym dla forka 2.0 turbo na biegu jałowym, a jakie może być maksymalne pod obciążeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) wolne obroty minus 0,45-0,6 bara zależne od pogody i obrotów biegu jałowego raz temp.silnika pełne obciążenie,kolektor ssący automat czy manual mają ciut różne wartości maks. doładowania 0,45-0,6 bara Edytowane 29 Grudnia 2012 przez PKocial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 mam automata i na ciepłym motorze przy +3 stopnia na dworze programik diagnostyczny (scan master) pokazywał mi MAP jakieś pół bara (~45 kPa). Czyli pod obciążeniem mogę się spodziewać wartości do 120-130 kPa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) zależy jaki rodzaj ciś. pokazuje lub na jakie w skanerze się patrzy (względne lub bezwzględne) z reguły pokazują względne czyli 0,45-0,6 bara doładowania, bezw.ciś + ciś. atmo... daje 1,45-1,6 bara przy przyjęciu atm.ciś 1 bar i takie wartości scanner powinien pokazywać Edytowane 29 Grudnia 2012 przez PKocial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 rundka po mieście z kompem, parametr MAP ma w nazwie "absolute", na wolnych pokazało 40 kPa, a podczas jazdy nawet mniej, do 30 kPa w dół. Przy starcie z pod świateł, przepustnica 85%, obroty ponad 5k MAP skoczyło do 155 kPa. Czyli 1,5 BAR'a. Zastanawiam się jak to się ma do ciśnienia w instalacji LPG, które na wolnych wynosi 1,5 BAR'a a przy wysokich obrotach spada do 1,3 więc jest niższe niż to w kolektorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 olej, nie wiem jak to się ma do odczytów z kompa, ale mi niezależnie od tego czy mam zasilanie benzyną czy lpg pokazuje tak samo - na wolnych absolute mam 0,34 bar (czyli relatywnie -0,66 bara) a podczas klepki 2.1~2.2 bara (czyli relatywnie 1.1~1.2 bara) z tym, że moje auto jest po remapie. ciśnienie gazu tu chyba nie ma nic do rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 rundka po mieście z kompem, parametr MAP ma w nazwie "absolute", na wolnych pokazało 40 kPa, a podczas jazdy nawet mniej, do 30 kPa w dół. Przy starcie z pod świateł, przepustnica 85%, obroty ponad 5k MAP skoczyło do 155 kPa. Czyli 1,5 BAR'a. Zastanawiam się jak to się ma do ciśnienia w instalacji LPG, które na wolnych wynosi 1,5 BAR'a a przy wysokich obrotach spada do 1,3 więc jest niższe niż to w kolektorze. Wlaczyles złe parametry a dodatkowo jednostki , lepiej będzie jak ktoś Ci albo na żywo wytłumaczy , bo od absolute , trzeba odjąć cis. atm. , itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 innego parametru niż absolute, dotyczącego intake mainflood nie ma Jednostki są takie jak napisałem... kPa. Od relatywnego ciśnienia w kolektorze bardziej mnie interesuje jak to się ma do ciśnienia gazu. Co w sytuacji gdy rzeczywiste cisnienie dolotu będzie większe niż gazu z reduktora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Jakiego programu i sprzętu używasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Przy starcie z pod świateł, przepustnica 85%, obroty ponad 5k MAP skoczyło do 155 kPa. Czyli 1,5 BAR'a. Zastanawiam się jak to się ma do ciśnienia w instalacji LPG, które na wolnych wynosi 1,5 BAR'a a przy wysokich obrotach spada do 1,3 więc jest niższe niż to w kolektorze. Najpewniej masz "relatywny" czujnik ciśnienia gazu, więc pokazuje o ile wyższe jest ciśnienie lpg od ciśnienienia w kolektorze ssącym. Więc się nie stresuj spadkiem ciśnienia do 1,3bar - masz problem gdzie indziej - zbadaj parametr lambda pod pełnym butem na 4 biegu i zobacz jak kształtują się wartości powyżej 3000rpm i jakie są czasy wtrysków w tym czasie - i beny i lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 z sondą jest okej, a problem mam z instalacją, kiepsko dobrane graty i nie dają rady w tym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się