ziarus007 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 chyba ktoś często wsiada i wysiada bo ten fotel kierowcy jak na 100tys to troszkę kiepsko wygląda pomimo tego ze naprawdę te boki ma bardzo wystające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1977 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 (edytowane) masz rację - na marginesie nie jestem zwolennikiem kucia,podnoszenia mocy,wszelkiego rodzaju tuningu itd... Wolę seryjne rozwiązanie,seryjny silnik zadbany. Autko bardzo mi się podoba,zwłaszcza w tym kolorze:). u mnie byłaby to weekendowa zabawka W bmw skóra wyglądała u mnie podobnie po 60 tysiacach km ,tzn brzeg fotela od wsiadania... Edytowane 12 Stycznia 2013 przez Bartek1977 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Seryjny silnik 2,5 użytkowany z głową,na dobrym paliwie i odpowiednim oleju,dobranym do stylu jazdy,zniesie sporo.Odpowiednio serwisowany i doglądany,nawet po remapie. Ale nigdy tyle co silnik EVO mimo tego że mam subaru a kolega ma evo i jego misiek mimo tego że katowany codziennie znosi to jakoś dużo lepiej od subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 misiek mimo tego że katowany codziennie znosi to jakoś dużo lepiej A jak to się objawia? Ale nigdy tyle co silnik EVO Też ma swoje ograniczenia i słabe punkty. Nie ma co porównywać żeliwnego bloku,do rozwierconego aluminiowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Seryjny silnik 2,5 użytkowany z głową,na dobrym paliwie i odpowiednim oleju,dobranym do stylu jazdy,zniesie sporo.Odpowiednio serwisowany i doglądany,nawet po remapie. Ale nigdy tyle co silnik EVO mimo tego że mam subaru a kolega ma evo i jego misiek mimo tego że katowany codziennie znosi to jakoś dużo lepiej od subaru Tyle że STI od WRXa odstaje i to dość znacznie.... Znaczy ma dużo mocniejsze graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Tyle że STI od WRXa odstaje i to dość znacznie.... Znaczy ma dużo mocniejsze graty. nie chodzi o wrx czy sti wszystkie podobnie padają ,a o evo nawet tak bardzo nie trzeba dbać przez rok upalania praktycznie co tydzień rozleciał się tylko transfer i naprawa kosztowała 1.5kzł no nie licząc opon i klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1977 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 więc sugerujecie że evo X to lepszy wybór? Mam też taką opcję,przebieg 60tyś,kraowy,serwisowany w aso... Tyle że cena wyższa od imprezy .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 ale nie bd mial tego bulgotania za dupa w Evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Nie można tu nic sugerować subaru do codziennej jazdy i od czasu do czasu jakiś tor będzie lepszym wyborem ,a EVO typowo do upalania bo nie boisz się ze nagle na torze usłyszysz ten niepokojący dźwięk z silnika , co do części to eksploatacyjne tańsze do imprezki ale już silnik skrzynia napędy to evo jest tu faworytem zawieszenie na pewno mocniejsze w misku starczy spojrzeć na tył jak solidnie jest to zrobione wybór nalezy do ciebie Oba autka są godne uwagi no i jeszcze jeden plus dla evo to jest sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1977 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 kamilos1919 - w tym sti 2008 też bulgotania niewiele słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 w tym sti 2008 też bulgotania niewiele słychać Wszystko da sie zrobic http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=p07v9mVr3xY#! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 ...i ma wydech millteka mmm... popatrz na moje statystyki spalania - tylko kilka razy udało mi się zejść poniżej 12 litrów, a u mnie nie ma jednopasmowych dróg Tym autem się po prostu nie da nie przycisnąć od czasu do czasu. chyba ktoś często wsiada i wysiada bo ten fotel kierowcy jak na 100tys to troszkę kiepsko wygląda pomimo tego ze naprawdę te boki ma bardzo wystające niestety ale taki urok tych foteli. Mój przy przebiegu niecałych 20 000 już prawie tak samo wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1977 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 heh... poczytałem trochę o evo X i okazuje się że takie "bezawaryjne" też nie są .... Spalanie mnie nie przeraża,a już się przyzwyczailem że sprzedawca chcąc sprzedać auto zaniża faktyczne zużycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Spalanie evo to ok ok 12-17 litrów przy normalnej jeździe na torze potrafi pochłonąć ok 40l taka to już norma ale jak ktoś pisze ze subaru czy evo pali poniżej 10l to w to nie wierz , mi subaru przy spokojnej pali 13l ale w mieście ok 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1977 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 nie wierzę w cuda:), poza tym jak już wcześniej pisałem nie robi to na mnie aż takiego wrażenia na minus. Bardziej porównuję tu : 1. cenę zakupu ( rocznik 2008 czyli sti lub evo X) - cena evo wyższa ... 2. dostęp częsci zamiennych i ich cenę, 3. awaryjność - tu słabym punktem w sti jest silnik , natomiast w evo X z tego co wyczytałem skrzynie biegów (zgrzyt przy zmianie biegów,pompy dyferencjału), Czyli reasumując w obu modelach odwrotnie : sti - pancerny napęd i slaby silnik, evo X - zupełnie odwrotnie Na kupno tego typu auta jestem zdecydowany, problem tylko żeby wybrać mniejsze zło )) aa,no i za sti przemawia jeszcze srodek - jest chyba z lepszych materiałów niż evo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Spalanie evo to ok ok 12-17 litrów przy normalnej jeździe na torze potrafi pochłonąć ok 40l taka to już norma ale jak ktoś pisze ze subaru czy evo pali poniżej 10l to w to nie wierz , mi subaru przy spokojnej pali 13l ale w mieście ok 15 Jeszcze kwestia jakie modele ze soba porownujemy. Mi ogolnie najwiecej paliła jednostka 2.0 seryjna 225 koni, srednie spalanie ocsylowalo w granicach 16-17 litrów po miescie i raczej bardzo krótkie odcinki. W hawku juz miałem wynik nie przekraczajacy 15-16 litrów ale moze to i zasluga wydechu i remapu ale juz auto po tym zabiegu kupiłem. Najmniej jednak spala mi Lanos, spalanie 13,8-15 w mieście na tych samych odcinkach nie jest problemem. O trasach sie nie wypowiadam bo praktycznie kulam sie tylko po mieście, w trasy mam inne auto:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati92 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 A takie prewencyjne zakucie silnika rozwiązuje w jakiś sposób problem czy też "starcza" na ileś tam km?? Jak to wynika z praktyki orientuje się ktoś? zakładając oczywiście, że robota zrobiona dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Jak masz wał w idealnym stanie to zakładając twarde panewki acl race i zmieniając pompę oleju , o ile w tym roczniku juz nie jest zmieniona i jeszcze zmieniając szpilki głowicy może to byc prewencyjnym rozwiązaniem nie ma potrzeby zmieniać korbowodów i tłoków bo sti ma w miarę dobre te elementy. Druga sprawa przy normalnej jeździe zakuty silnik wcale nie zrobi większego przebiegu jak oryginał kuje się tylko po to aby na torze i ostrej jeździe elementy wytrzymywały maksymalne obciążenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 mam aktualnie 3cie Sti z silnikiem 2.5 i zero problemów jeden z nich padł przy 37kkm Czy takie zakucie rozwiązuje definitywnie problem tego silnika? nie rozwiązuje nic. Potrzebne tylko przy zmianie mapy. 2,5l to zamniety rozwiercony blok 2 litrowki. W STI nieco podkrecony fabrycznie. Wymaga rygoru rozgrzewania i chłodzenia. Przy upalaniu nie chłodzić na wolnych obrotach tylko jadąc spokojnie ostatnia pętlę. Zmieniac oliwke co 7,5kkm i pilnować poziomu. Co do wyboru oleju sprawa jest bardzo dyskusyjna i zależy szczególnie od sposobu jazdy. Nawet 15W50 do ostrego upalania ale nie na zime i nie do cywilnej jazdy. Temat zglebilem bo wlasnie mam nowy silnik na dotarciu i to wcale nie w wyniku wady konstrukcyjnej tylko przez wlasna nieuwage. Przepalowalem na szybkim torze ( 2,5km do 220km/h ) i wypierdzielam uszczelkę. You play, you pay. 350km w ciagu dnia pojezdzawki to troszke za wiele. Trzeba studzic lub dodatkowo chłodzić olej i turbine. Nastepna sprawa niezbyt zdrowa dla sti to dlugie trasy z 200km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 2,5l to zamniety rozwiercony blok 2 litrowki to półzamknięty a 200km/h to tylko na krótkich odcinkach niestety subaru nie należy do szybkich aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 to półzamknięty bylem przekonany ze lanos jet zamknięty ale sam nie rozbierałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 jak to czytam to sie ciesze ze mam 2.0t panewki ACL R i korbowody z walem z STI ale nie jestem pewien bo na fakturze tak pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 to chyba ten sam blok co w howku ale to może ja się mylę bylem przekonany ze lanos jet zamknięty ale sam nie rozbierałem to chyba ten sam blok co w howku ale to może ja się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1977 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 czyli tak naprawdę tego silnika 2,5 w sti nie idzie całkiem "uleczyć" ?? zawsze będzie towarzyszył strach ze się gdzieś "wysypie" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 (edytowane) czyli tak naprawdę tego silnika 2,5 w sti nie idzie całkiem "uleczyć" ?? zawsze będzie towarzyszył strach ze się gdzieś "wysypie" ? W zadnym aucie calkiem nie wyeliminujesz prawdopodobienstwa ze cos sie wysypie. Najwiecej zalezy od tego jak bedziesz jezdzil tym samochodem. Edytowane 13 Stycznia 2013 przez Kapic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się