pawlaswrc Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 (edytowane) Temat wałkowany nieraz, ale jakoś nie znalazłem szczegółowych informacji, więc zakładam nowy. Po częstszym niż wiosną użyciu ręcznego okazało się, że kończą mi się okładziny w tylnych bębnach (hałasują na początku, póki się nie dotrą). W sumie sprawa by była jasna, wymienić szczęki i po kłopocie, ale problem polega na tym, że już od dwóch lat czekają kompletne hamulce z RSa, czyli zacisk jednotłoczkowy z tarczami niewentylowanymi (taki jak w GTku) i nie chciałbym sobie robić zbędnych kosztów. Pytanie: czy szczęki bębna z RX+ są takie same jak do tarczobębna z GTka? Nie mam teraz za bardzo możliwości tego sprawdzić, bo w sumie mógłbym pomierzyć średnice, i już. Aha, pacjent - Impreza RX+ rok 1997, 2.0 N/A Edytowane 22 Grudnia 2012 przez pawlaswrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 są inne, sam odkupiłem od Krisa82 (z pamięci, jak przekreciłem to przepraszam) szczeki Lucasa, kupione do GT. Okazały sie być za duże, sam bęben jest dużo większy niż gtkowy. Moge Cie ew poratować symbolem z moich, choć pewnie prędzej dostaniesz ten gtkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Dzięki Matiz, no to teraz pozostaje kwestia, swapować czy kupić szczęki. Żeby swapowć, musiałbym kupić jeszcze zwrotnice GTkowe i linkę ręcznego. Jak masz, to sprawdź ten nr. części. Na opposedforces to nr.3. czyli 26298AA010 : http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_40/brake_system/rear_brake/illustration_1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Jak masz zaciski to swapuj! Jak Cię wkurza to że trze to kup szczęki do swojego a resztę czyli zwrotnice i linki dokup i zamontujesz na wiosnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 ja też chciałem swapować ,ale zostane na bębnach. Szczerze to nie narzekam nawet na te jednotłoczki. Jedynie dokupie tarcze Brembo do przodu, bo mam już rowek. Na kropce leżą ,ale co chwila coś wyskakuje Moje lucasy mają symbol GS8584. W sumie to dostaniesz np w Intercarsie gdzie można podskoczyć osobiście, co innego jak zamawiasz przez net Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 @@pawlaswrc, nie wiem jak to jest z bębnami z wolnego ssaka, ale ja przerabiałem temat ze szczękami z GTka (gdzies tu nawet temat był założony) i na koniec kupiłem szczęki OEMowe, bo żadne inne po prostu nie hamowały . W grę wchodziły jeszcze endlessy ale to już kawior... Tak więc jakbyś jednak zostawał przy bębnach.. to popytaj jak to jest ze skutecznością szczęk innych producentów w wolnym ssaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 (edytowane) O GTkowych wiem, czytałem Twój wątek, no i rzeczywiście bida....ale kurde z tymi bębnowymi szczękami, to mi zasiałeś teraz ziarno niepewności. Ktoś coś wie na temat szczęk do bębnów w N/A??? Edytowane 23 Grudnia 2012 przez pawlaswrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ktoś coś wie na ten temat??? Tak jak @@marcin, napisał. Endless, OEM a potem reszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 (edytowane) Źle mnie zrozumiałeś - pytałem o N/A, ale już doprecyzowałem. Edytowane 23 Grudnia 2012 przez pawlaswrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 OEM ma znakomity stosunek jakości do ceny. Ostatnio okładziny ręcznego kupiłem w gdańskim ASO za ... 180 zł brutto promocja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 @@tzd, to trzeba było hurtowo brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 niestety - wyprzedaż starych zapasów, tylko 1 paczka była sprzed kilku lat ale termin przydatności do spożycia jeszcze nie minął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 OEM ma znakomity stosunek jakości do ceny. Ostatnio okładziny ręcznego kupiłem w gdańskim ASO za ... 180 zł brutto promocja No ja we wrocławskim ASO kupowałem miej więcej w tym samym czasie i już takiej promocji niestety nie dostałem Ale skuteczność hamowania potwierdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Myśle @pawlaswrc że w wolnossaku nie ma to takie znaczenia. Ja osobiście wolałbym dać do przodu 2 tłoczek + jakieś lepsze tarcze niż babrać sie z tym bębnem. Szkoda że nie wiem co tam mam teraz ,ale jako dość szybko zużywajacy sie element musiał być już zmieniany w PL, więc nie obstawiam nic mega drogiego.... I raczej nie OEM ,bo mam pare rachunków z pl i moja nie była raczej traktowana jak księżniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się