BartZ Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Nie rozumiem, co ludziska w tych VW widzą. Nic. Wsiąść, przejechać z punktu A do B, wysiąść i zapomnieć. Kwintesencja VW... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Wielu wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Wczoraj "miałem przyjemność" VW Polo Diesel. Powiem krótko: dźwięczący starymi nakrętkami zimny SDB z rozkalibrowanymi lub zabrudzonymi wtryskami to Pan Pikuś przy tym. Nie rozumiem, co ludziska w tych VW widzą. Pewnie to było 3 cylindrowe 1.4TDI - faktycznie Ursus przy tym to ma kulturę pracy na wysokim poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 miałem ostatnio możliwość przejechać się nowym Leonem FR 1.4 TSI 140KM i napiszę tyle, auto którego w życiu bym nie brał pod uwagę zrobiło na mnie naprawdę super wrażenie. Wygląd super (opcja z full LED pakietem), te nowe jednostki TSI naprawdę dają radę i wcale nie trzeba być zawalidrogą (ciekawe tylko jak z ich żywotnością czy trafią to grupy bezawaryjności z wcześniejszymi konstrukcjami), wnętrze nie oszałamia ale multimedia, które są odstępne są akurat takie jakie powinno posiadać przyjazne kierowcy auto. Jednymi słowy, nie ma się co zamykać na jedną markę, nie jeżdżę wszystkim nowymi autami jakie są na rynku (tak naprawdę prawie nie mam takiej okazji) ale uświadomiłem sobie, że na rynku są fajne auta które potrafią super wyglądać, dobrze się prowadzić (elektroniczna szpera też daje radę) i nie kosztować fortuny. I wcale nie muszą być też japońskie o dziwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Nice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Tymczasem mój wieśniak otrzymał ostatnie dodatki - doszły pasy na maskę oraz zza wielkiej kałuzy przyleciały ledowe DRL montowane częściowo w miejsce wlotów w zderzaku - są idelnie dopasowane kształtem i kolorem, wiec wyglądaja jakby były fabryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 S3 widzę też dostalo felgi pod kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Tak się zastanawiam,dlaczego Subaru nie próbuje otworzyć montowni w Europie?Zrobili to w Stanach a przecież Europa to prawie trzykrotnie większy rynek!Różnorodność klimatu daje pewność sprzedaży dobrego 4x4 jakim jest SAWD. Honda może,Toyota może,Nissan może i to z wielkim powodzeniem,to dlaczego Subaru nie może,ku uciesze wszystkich? Nie pojmuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Zrobili to w Stanach a przecież Europa to prawie trzykrotnie większy rynek! Piłeś ? Nie pisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Europa to prawie trzykrotnie większy rynek! ????Ale masz jakieś wsparcie? :) http://www.fhi.co.jp/english/news/press/2014/14_04_23e_98544.html FHI Announces Production, Japan Sales and Export Results for March 2014 and FY2014 (Flash Report) < March 2014 > March 2014 Jan-Mar 2014 Units 2014 vs 2013 Units '14 vs '13 Domestic Production *1 ★ 62,069 +11.2% First y/y increase in 2 months 167,625 +6.4% Overseas Production *2 15,884 -4.9% Decreased y/y for 11th consecutive month 43,809 -11.4% Global Production Total ★ 77,953 +7.5% First y/y increase in 2 months 211,434 +2.2% Passenger Vehicles 19,619 +15.6% Increased y/y for 3rd consecutive month 40,370 +8.2% Mini Vehicles 9,164 +19.7% Increased y/y for 7th consecutive month 19,542 +17.9% Japan Sales Total 28,783 +16.9% Increased y/y for 3rd consecutive month 59,912 +11.2% Export Total *3 ☆ 52,285 +49.0% Increased y/y for 14th consecutive month 127,554 +28.3% ☆: Record high for the month of March★: Record high for a single month < Production > Domestic Production: Increased y/y due to strong demand for the Forester. Overseas Production: Decreased y/y due to inventory adjustments prior to the launch of the all-new Legacy and Outback. < Japan Sales > Passenger Vehicles: Increased y/y led by strong sales of the Impreza series and Forester. Mini Vehicles: Increased y/y led by strong sales of the Pleo, Sambar and other models. < Exports > Increased y/y due to strong demand for the Forester in North America and other markets. < April 2013 - March 2014 > FY2014 (Apr 2013 - Mar 2014) Units 2014 vs 2013 Domestic Production *1 ★ 649,911 +11.5% Increased for 4th consecutive year Overseas Production *2 163,511 -9.8% First decrease in 5 years Global Production Total ★ 813,422 +6.4% Increased for 4th consecutive year Passenger Vehicles 129,031 +11.1% Increased for 3rd consecutive year Mini Vehicles 57,814 +9.0% First increase in 2 years Japan Sales Total 186,845 +10.4% First increase in 2 years Export Total *3 ★ 499,194 +30.2% Increased for 2nd consecutive year ★: Record high for the April-March period < Production > Domestic Production: Increased over the previous year due to strong demand for the Forester. Overseas Production: Decreased over the previous year as inventory levels of the Legacy and Outback got improved. < Japan Sales > Passenger Vehicles: Increased over the previous year led by strong sales of the Impreza series and Forester. Mini Vehicles: Increased over the previous year led mainly by the Stella mini passenger car. < Exports > Increased over the previous year due to continued strong sales in North America as well as high demand for the Impreza series and Forester in major overseas markets. *1 JAMA (Japan Automobile Manufacturers Association Inc.) report basis (CBU)*2 Local line-off basis*3 JAMA report basis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Nie pojmuję. Bo w EU sprzedają 10% tego co w USA? I przy obecnych restrykcjach ekooszołomów marne szanse na istotne zwiększenie sprzedaży? a przecież Europa to prawie trzykrotnie większy rynek! ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Haha, dobre stach chyba pisał we śnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 W 2013: UE - 12 mln US - 7,5 mln Chiny - 19 mln Źródło: http://www.oica.net/wp-content/uploads//pc-sales-2013.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 stach chyba pisał we śnie Raczej se przez przypadek znieczulenie zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Nie pojmuję. Bo w EU sprzedają 10% tego co w USA? I przy obecnych restrykcjach ekooszołomów marne szanse na istotne zwiększenie sprzedaży? Mieszasz przyczynę ze skutkiem.Sprzedają tyle,również dzięki temu ,że tam są montownie. W 2013: UE - 12 mln US - 7,5 mln Chiny - 19 mln Źródło: http://www.oica.net/wp-content/uploads//pc-sales-2013.pdf I co? Powtarzam:Hondzie się opłaca,Toyocie się opłaca,Nissanowi się opłaca,to czemu ma się nie opłacać Subaru??!!! Parafrazując klasyka:" Duza by już mogli mieć,/ Ino oni nie chcom chcieć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Mieszasz przyczynę ze skutkiem.Sprzedają tyle,również dzięki temu ,że tam są montownie. A problem flotowej emisji CO2? Subaru nie ma aut (na Europę) z małymi silnikami o spalaniu 3-5l. Wobec zbliżającego się rozluźnienia ceł między EU a USA podejrzewam, że prędzej w USA na Europę zaczną składać by cenę nieco zbić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 W 2013: UE - 12 mln US - 7,5 mln Chiny - 19 mln Źródło: http://www.oica.net/wp-content/uploads//pc-sales-2013.pdf I co? Powtarzam:Hondzie się opłaca,Toyocie się opłaca,Nissanowi się opłaca,to czemu ma się nie opłacać Subaru??!!! I nic. Jeżeli mają gdzieś inwestować, to zainwestują w Chinach, gdzie sprzedaż rośnie bardzo szybko, a marża jest nieporównywalnie wyższa niż w EU albo US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Mieszasz przyczynę ze skutkiem.Sprzedają tyle,również dzięki temu ,że tam są montownie. A problem flotowej emisji CO2? Subaru nie ma aut (na Europę) z małymi silnikami o spalaniu 3-5l. Wobec zbliżającego się rozluźnienia ceł między EU a USA podejrzewam, że prędzej w USA na Europę zaczną składać by cenę nieco zbić. No w końcu X3 robi się jedynie w USA W 2013: UE - 12 mln US - 7,5 mln Chiny - 19 mln Źródło: http://www.oica.net/wp-content/uploads//pc-sales-2013.pdf I co? Powtarzam:Hondzie się opłaca,Toyocie się opłaca,Nissanowi się opłaca,to czemu ma się nie opłacać Subaru??!!! I nic. Jeżeli mają gdzieś inwestować, to zainwestują w Chinach, gdzie sprzedaż rośnie bardzo szybko, a marża jest nieporównywalnie wyższa niż w EU albo US. Rozumiem,że montowanie w Chinach(którego póki co nie ma) wyklucza montowanie w Europie? Jeszcze raz proszę o wytłumaczenie mi opłacalności montowania w Europie Hondy,Toyoty i Nissana(włącznie z projektowaniem,bo QQ to projekt brytyjski jedynie podzespoły są japońskie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Rozumiem,że montowanie w Chinach(którego póki co nie ma) wyklucza montowanie w Europie? Jeszcze raz proszę o wytłumaczenie mi opłacalności montowania w Europie Hondy,Toyoty i Nissana(włącznie z projektowaniem,bo QQ to projekt brytyjski jedynie podzespoły są japońskie). Honda, Toyota i Nissan swoje europejskie fabryki/R&D wybudowały w latach 90tych, czyli w okresie prosperity japońskich marek w Europie. Najprawdopodobniej teraz żadna z tych firm by się nie zdecydowała na ten krok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Rozumiem,że montowanie w Chinach(którego póki co nie ma) wyklucza montowanie w Europie? Jeszcze raz proszę o wytłumaczenie mi opłacalności montowania w Europie Hondy,Toyoty i Nissana(włącznie z projektowaniem,bo QQ to projekt brytyjski jedynie podzespoły są japońskie). Honda, Toyota i Nissan swoje europejskie fabryki/R&D wybudowały w latach 90tych, czyli w okresie prosperity japońskich marek w Europie. Najprawdopodobniej teraz żadna z tych firm by się nie zdecydowała na ten krok. Myślisz,że wybudowanie hal produkcyjnych byłoby aż taką przeszkodą?Inwestycje są mile widziane w każdym kraju(takim jak Polska,Słowacja etc..) szczególnie w okresie kryzysu,to właśnie teraz jest czas żeby inwestować.Tak mi się zdaje,nie jestem ekonomistą. Mnie się wydaje ,że przeszkodą dla Subaru jest brak mocy przerobowych różnego typu i ogólne "niechciejstwo" Montownia Subaru w byłym FSC Lublin.....a co? Pomarzyć nie wolno? W 2013: UE - 12 mln US - 7,5 mln Chiny - 19 mln Źródło: http://www.oica.net/wp-content/uploads//pc-sales-2013.pdf I co? I nic. Moment,moment, ale porównywliśmy rynki Europejski i USA-ański i mimo tylu kłód pod nogi nadal pozostajemy dwukrotnie większym rynkiem (co ciekawe,że to dokładnie odzwierciedla różnice w ilości mieszkańców) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 (edytowane) Dla mnie FHI może produkować auta nawet na Marsie Ważne by oferowali je w Polsce, a gdyby jeszcze sprzedawali limitowane wersje JDM ... oczywiście w wariancie LHD Ech ... rozmarzyłem się ... wiem, wiem. Ale u nas pogoda dla marzycieli ... więc można się chwilę zadumać, na przykład nad S402. Edytowane 15 Maja 2014 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Tak się zastanawiam,dlaczego Subaru nie próbuje otworzyć montowni w Europie? jakis czas temu byly plotki o fabryce/montowni w obwodzie Kaliningradzkim (na dlugo przed Ukraina-2014 ) Rosja, jezeli mnie pamiec nie myli, przynajmniej kilka lat temu, byla dla FHI najwiekszym rynkiem w Europie i bodajze 5 czy 6 na calym swiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 (edytowane) Subaru ma swaja ostrozna nieekspansyjna polityke i uporczywie sie jej trzyma oni po prostu chyba nie chca sie zrobic za duzi. Taki kaprys jak i smieszy Boxer i SAWD, ktore sa z punktu widzenia normalos niepotrzebne Edytowane 15 Maja 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 smieszy Boxer i SAWD, ktore sa z punktu widzenia normalos niepotrzebne Nie bluźnij, heretyku jeden!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 więc można się chwilę zadumać, na przykład nad S402. o w morde, nie wiedziałem, że taka wersja wyszła. 20k euro szkoda, że tak daleko jest do Japonii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się