anakinsky Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 przede wszystkim procesor Alpine wjedzie na pokład żeby dzwięk już był bardziej hajendowy to napisz jakie wrażenia - a jakie głośniki i wzmaczniacz to napędza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 przede wszystkim procesor Alpine wjedzie na pokład żeby dzwięk już był bardziej hajendowy to napisz jakie wrażenia - a jakie głośniki i wzmaczniacz to napędza? Micro-Precision 7.16 (Coloris)(na zmianę z Braxem 6.1PP, lub DLS Scand) na dole i Scanspeak Neo 29 na górze - na razie jest 2way, chociaż kable pod średniaki są położone. a wzmacniacze to Genesis - do lat jestem związany z tą firmą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 jakiś sub? czy dajesz tylko na tych Micro-Precision 7.16 (na zmianę...)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierot Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Że się wtrącę do wątku fotelowego. Przednie siedzenia w MY05 (buda przed liftem) - te w pełni skórzane - są moim zdaniem rewelacyjne, nikt nie bierze ich pod uwagę? Co do tyłu się nie wypowiem, bo tam nie jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 są bardzo dobre, ale jednak wolę te z WRX - lepiej trzymają aha, żeby te z forka dostać potrzebny jest cud pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 jakiś sub? czy dajesz tylko na tych Micro-Precision 7.16 (na zmianę...)? tak, oczywiście jest JL AUDIO, za duży auto żeby grać bez suba, może przy 3way, lepiej dałoby się ciąć 16tki, ale zawsze przy dobrej perkusji braknie basu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Że się wtrącę do wątku fotelowego. Przednie siedzenia w MY05 (buda przed liftem) - te w pełni skórzane - są moim zdaniem rewelacyjne, nikt nie bierze ich pod uwagę? Co do tyłu się nie wypowiem, bo tam nie jeżdżę Potwierdzam dobre są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 (edytowane) Znajomy robił niedawno forka też tak jak mój w nowej budzie 2.5xt, chciał "lekki" program i dlatego wykres jak poniżej. Różnica w odczuciach w stosunku do serii i mojego forka(zamulone 2.5 turbo 7s do 100) jest gigantyczna dlatego trochę nie chciało mi się wierzyć, że tylko tyle mocy wyszło na hamowni. Chyba sam moment tyle robi albo mój forek nie ma seryjnych 230 koni. Zastanawiam się nad zrobieniem takiego samego strojenia ale na seryjnych gratach. Wykres poniże j W serii niby mój powinien mieć 230 przy 5200 a na tym wykresie po remapie widać, że łapie ten forek tą moc przy ~5600. Ciekawe co hamownia na moim pokaże. Edytowane 4 Marca 2013 przez kitewinger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Uwolnij wydech i zrób profesjonalny remap a wartości na pewno będą "ładniejsze" w twoim. Nie wiem czy jest sens w podnoszeniu mocy o 10 lub 15 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 (edytowane) Uwolnij wydech i zrób profesjonalny remap a wartości na pewno będą "ładniejsze" w twoim. Nie wiem czy jest sens w podnoszeniu mocy o 10 lub 15 km. Właśnie nie za bardzo chcę robić modyfikacje mechaniczne a tutaj raczej te 60Nm robi różnicę odczuwalną, nie zależy mi w celowaniu w kosmiczne wartości a o poprawę elastyczności. Po prostu jestem bardzo zdziwiony jaka różnica jest pomiędzy tymi 60NM i 12km a moją serią.Wiadomo fajniej żeby było 260 i 400 Nm ale pytanie czy to jednak nie byłoby za dużo na serię, chociaż w USA jest to właśnie Stage 1 Cobb'a Edytowane 4 Marca 2013 przez kitewinger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Dokładnie, wydaje mi się, że o 20% zwiększając moc i moment uzyskasz to czego oczekujesz, przy zachowaniu zdrowego rozsądku i bezpieczeństwa. U ciebie chyba sam downpipe i remap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 przecież ja prawie "tyle" mam w serii co roku jeżdżę na wiosnę i to badam super ważny jest nadmuch na ic bo na ciepłym dużo tracisz- w kosakowie gdzie to badam, wogóle mają problem z dostawą świerzego powietrza do dolotu. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Rób wydech i porogram i będzie inna bajka. Zapytaj derickb bo jego brat robił w tej budzie, co mu tam wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 (edytowane) Właśnie nie za bardzo chcę robić modyfikacje mechaniczne a tutaj raczej te 60Nm robi różnicę odczuwalną, nie zależy mi w celowaniu w kosmiczne wartości a o poprawę elastyczności. Po prostu jestem bardzo zdziwiony jaka różnica jest pomiędzy tymi 60NM i 12km a moją serią.Wiadomo fajniej żeby było 260 i 400 Nm ale pytanie czy to jednak nie byłoby za dużo na serię, chociaż w USA jest to właśnie Stage 1 Cobb'a wytrzyma, subaru oficjalnie to nawet sprzedawało http://www.acboom.cz...orester_PPP.pdf a nawet więcej bo te same graty a nawt lepsza skrzynia w forku - dot my06 i niektórych niższych http://www.acboom.cz.../MY_WRX_PPP.pdf ofiijalnie 270km i 420Nm pozdrawiam Combined with the Forester XT's slightly shorter gearing, the package delivers excellent all-weather acceleration, with 0 - 60 mph being achieved in just 5.3 seconds. Rób wydech i porogram i będzie inna bajka patrząc na powyższe robienie wydechu to bzdura, tym bardziej, że ten sam silnik robi znacznie więcej w sti z prawie tym samym wydechem (co najmniej do cata) co ma forek http://www.acboom.cz.../MY_STi_PPP.pdf ale po sti widać, że pompa paliwa działa na skraju wydajności pozdrawiam Edytowane 4 Marca 2013 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Napisałem w innym wątku, ale chyba tu będzie lepiej: jakie wartości są maksymalne, ale nadal bezpieczne dla skrzyni automatycznej z mojego modelu Forka? Jest to auto na co dzień, chciałbym je trochę pomodzic, ale bezawaryjnosc przede wszystkim - także w jakie moce mogę w ogóle celowac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 masz 5 biegów sport shift? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 4eat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 patrząc na powyższe robienie wydechu to bzdura, że ten sam silnik robi znacznie więcej w sti z prawie tym samym wydechem Adam no ja Cie prosze ................... Napisałem w innym wątku, ale chyba tu będzie lepiej: jakie wartości są maksymalne, ale nadal bezpieczne dla skrzyni automatycznej z mojego modelu Forka? Jest to auto na co dzień, chciałbym je trochę pomodzic, ale bezawaryjnosc przede wszystkim - także w jakie moce mogę w ogóle celowac?? Twoja skrzynia jest pancerna , o to bym sie zupełnie nie martwił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Adam no ja Cie prosze ................... no ja Cie proszę... mówimy o 400Nm+ sti i fxt ma ten sam cata a sti my06 ma w serii niecałe 400Nm więc to nie jest ograniczenie i żebym to ja musiał to pisać uppipe http://opposedforces.com/parts/info/44614AA000/ cata http://opposedforces.com/parts/info/44612AA040/ więc jak widać, te graty nie ograniczają a uwolnienie wydechu jest często rozumiane jako wywalenie cata. Pakiet PPP zawiera tylko sterownik backbox i większy IC. O ile back box prodrive sam mam z tego pakietu to sama średnica od strony dolotu jest podobna. Na upartego można powiedzieć, że trzeba wymienić backbox ale to nie równa się cały wydech. Jeżeli już coś jest większym ograniczeniem to IC i nie wiem czy serie ogranicza go zdolność chłodzenia czy ograniczenia są w przepływie - stawiam na to drugie. SB jest ten sam więc nie ma dyskusji, głowica jest inna ale ze względu na zmienne fazy na wylocie więc góra nie ma takiego potencjału. Pompa paliwa w sti i fxt jest ta sama. wtryski te same http://opposedforces.com/parts/info/16611AA720/ Ja tunerem nie jestem ale kiedyś sprawdzałem jaki potencjał ma seryjna graciarnia z FXT i skoro pakiet PPP był oryginalna częścią to 420Nm i 270km auto wytrzymuje. w ASO gdańsk montowali jeden taki pakiet i auto jeździło super. Potem klient był na wzmocnieniu w warszawie i tam mocno skrytykowali ten program, że zrobiony na kolanie (ciekawe) i zrobili sporo więcej Jak dla mnie TD04L to optymalna opcja dla 400Nm. Jak mi się uszczelka w końcu wywali lub będę miał 200k to wtedy będę mocno myślał o turbo z STI bo Ic jak znajdę w okazyjnej cenie to kupię z buta. Pozdrawiam aha, proszę napisz jaki jest potencjał Nm na seryjnej graciarni i czy faktycznym ograniczeniem jest IC Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) przecież ja prawie "tyle" mam w serii co roku jeżdżę na wiosnę i to badam super ważny jest nadmuch na ic bo na ciepłym dużo tracisz- w kosakowie gdzie to badam, wogóle mają problem z dostawą świerzego powietrza do dolotu. pozdrawiam Twój pomiar z tego co widzę jest z hamowni na rolkach a tam niestety przekłamania są znaczne, zamieszczony przeze mnie wykres jest z hamowni drogowej, na rolkach było 250 i 402 Nm a na innej 210 - problem z nadmuchem Z tego co wiem to Kocar też używa hamowni drogowej do strojenia aut więc chyba jednak coś w tym musi być. Edytowane 5 Marca 2013 przez kitewinger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Ale żeby różnica 40 km? Rozumiem 10-15km. Sporo chyba też zależy od jakości hamowni. W ostateczności i tak dojdziemy do wniosku że najbardziej wiarygodna jest dupo-hamownia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 ja nie wierzę w dokładny pomiar na hamowni drogowej ale w przyrosty już tak. W kosakowie byłem bardzo wieloma autami, razem z ekipą trójmiejsą i wychodziło seria tam gdze była seria i moc taka jakiej user się spodziewał no i niejednokrotnie nie domagania jakich user się nie spodziewał. generalnie zawsze się zgadzało, wiec wybacz dla mnie to wiarygodne odniesienie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 ja nie wierzę w dokładny pomiar na hamowni drogowej ale w przyrosty już tak. W kosakowie byłem bardzo wieloma autami, razem z ekipą trójmiejsą i wychodziło seria tam gdze była seria i moc taka jakiej user się spodziewał no i niejednokrotnie nie domagania jakich user się nie spodziewał. generalnie zawsze się zgadzało, wiec wybacz dla mnie to wiarygodne odniesienie. pozdrawiam nie chciałem kwestionować tym bardziej, że poprzednie forki raczej wychodziły mocniejsze niż dane seryjne. Jedni mówią że rolki dają pewniejszy pomiar inni, że drogowa. Ale żeby różnica 40 km? Rozumiem 10-15km. Sporo chyba też zależy od jakości hamowni. W ostateczności i tak dojdziemy do wniosku że najbardziej wiarygodna jest dupo-hamownia . Tak nawet 40, ponieważ źle nadmuch był ustawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) Adam no ja Cie prosze ................... no ja Cie proszę... mówimy o 400Nm+ sti i fxt ma ten sam cata a sti my06 ma w serii niecałe 400Nm więc to nie jest ograniczenie i żebym to ja musiał to pisać uppipe http://opposedforces.com/parts/info/44614AA000/ cata http://opposedforces.com/parts/info/44612AA040/ więc jak widać, te graty nie ograniczają a uwolnienie wydechu jest często rozumiane jako wywalenie cata. Pakiet PPP zawiera tylko sterownik backbox i większy IC. O ile back box prodrive sam mam z tego pakietu to sama średnica od strony dolotu jest podobna. Na upartego można powiedzieć, że trzeba wymienić backbox ale to nie równa się cały wydech. Jeżeli już coś jest większym ograniczeniem to IC i nie wiem czy serie ogranicza go zdolność chłodzenia czy ograniczenia są w przepływie - stawiam na to drugie. SB jest ten sam więc nie ma dyskusji, głowica jest inna ale ze względu na zmienne fazy na wylocie więc góra nie ma takiego potencjału. Pompa paliwa w sti i fxt jest ta sama. wtryski te same http://opposedforces.com/parts/info/16611AA720/ Ja tunerem nie jestem ale kiedyś sprawdzałem jaki potencjał ma seryjna graciarnia z FXT i skoro pakiet PPP był oryginalna częścią to 420Nm i 270km auto wytrzymuje. w ASO gdańsk montowali jeden taki pakiet i auto jeździło super. Potem klient był na wzmocnieniu w warszawie i tam mocno skrytykowali ten program, że zrobiony na kolanie (ciekawe) i zrobili sporo więcej Jak dla mnie TD04L to optymalna opcja dla 400Nm. Jak mi się uszczelka w końcu wywali lub będę miał 200k to wtedy będę mocno myślał o turbo z STI bo Ic jak znajdę w okazyjnej cenie to kupię z buta. Pozdrawiam aha, proszę napisz jaki jest potencjał Nm na seryjnej graciarni i czy faktycznym ograniczeniem jest IC Pozdrawiam Adam , nie chce mi sie tu elaborotow pisać , ale w kilku słowach . Czemu wersje Solberg , czy niektóre PPP miały pakiet wydechu ze sportowym katem ? Czemu wciąż powtarzasz ze silnik FXT , a STI jest taki sam ? skoro nie jest naprawdę diabeł tkwi w szczegółach . Przyjedz do mnie pojedziemy na jedyna w Polsce profi hamownie ROTO TEST DYNO do kolegi , zmierzymy auto na serii , potem na np. Samym DP z kat. Sportowym , bez remapu , naprawdę sie zdziwisz.... Różnica jest porażająca , spytał sie Evana ile seryjny Focus RS wyplul i jego i mój na hamowni , bez remapu , tylko sam wydech !!!! Różnica u mnie była 50KM i Mateusza tez !!!! Aż trudno uwierzyć , ale tak jest . Co do hamowni , to założyłem wątek w nielegalu , poczytaj sobie , popatrz , przyjedz na południe tym autem , i zbadaj auto przy cis. Atm w granicach 980 hpa ( takie u nas w gorach jest standartem ) i zobaczysz ze nagle masz 215 KM Edytowane 5 Marca 2013 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ciekaw jestem tych modyfikacji foteli. Kacpero, Adasch jak tam postęp prac nad instalacją? to zupełnie inne auto... moc teraz taka, że nie ogarnięcia... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się