Jump to content

Forester 2,5 XT MY05 jakie mocniejsze turbo? czy wtryski 850cc


Recommended Posts

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Może wpadniecie na warszawski do GalMoku, tam zawsze znajdzie się okazja do porównania możliwości

 

Seba to nawet był, ja sie zawsze wybieram i wybieram i... wybieram :) ale sie w końcu wybiorę! :)

 

Różnie niestety bywa z zajętościami, ale rzeczywiście czas już się wybrać. Spot to przecież jak msza w kościele... :mrgreen: Trzeba być. ;)

Link to post
Share on other sites

zAby nie było że coś jest podobne do foka sti - nie jest. Mam dokumentacje od forka STI M06. To nie jest kwestia nalepki i innych felg. Sporo części jest custom tylko do forka sti a ogromna grupa z imprez sti 04 i sti 06. Tam z forka xt są zwrotnice przód tylko i blacha. Silnik z tego co zrozumiałem ma większą moc niż impreza sti 06, i jest to silniki z głowicami od sti ze zmiennymi fazami na dolocie i wylocie więc zupełnie inny komputer niż ten forkowy. Short block ten sam co w sti 06 wrx06 fxt06. więc pisanie, że wał nie utrzyma wyższej mocy to bzdura - moc też się nie liczy bo to tylko wynik ze wzoru i liczą się NM. Fabryczny subarowy zestaw PPP dawał 425Nm czyli tyle wał i skrzynia wytrzymują.

 

Zawiecha w sti jest alu aby obniżyć wagę nieresorowaną + sprężyny progresywne o zmiennej charakterystyce. Ja swój zestaw zamówiłem rok temu o u jednego ze sprzedawców części - do dzisiaj nie ma ale z tego co się dowiedziałem, terminowość nigdy nie była jego dobrą stroną. Dzięki uprzejmości forumowicza tzd mam springi forka sti - zupełnie inne auto a do tego fotele z wrx i zupełnie inna jazda. Na niewielkich nierównościach żadna różnica w stosunku do serii ale wystarczy przekroczyć granicę i jest super sztywnie i bardzo pewnie. Więc 300km na seryjnym zawieszeniu? chyba na potrzeby pewniejszego wyprzedzania. Przeróbka na forestera sti? fajny plan auto idealne do wszystkiego i tego życzę każdemu. Jazda po torze? dla zabawy - super dla wyniku...Po przejażdżce z kolegą tzd jego białą imprezą komentarz może być jeden - forek nigdy nie będzie imprezą sti.

 

ponieważ ja jestem cierpliwy kompletuje sobie graciarnie :D na tył mam już komplet aluminiowych wachaczy z sti 06 z obsługą ksenonów. Na przód nic się nie pojawiło się nic w sensownej cenie. Nie kupię nie przystosowanych do ksenonów. Trzeba też podjąć decyzję czy się chce zostać na 16" kołach czyli papa złote brembo - i jak tak zrobiłem i nie żałuję. Z tyłu mam swap tarczy kotwicznej z wrx czyli na tyle tarcza 290mm wentylowana i jestem zadowolony z decyzji heblunkowej ale to od momentu posiadania RC5. Seryjny tył forestera po prostu nie hamuje. Klocek mój starczył na ponad 100kkm a tarcza bardziej zardzewiała niż się zużyła.

Stabilizator przód fxt ma chyba nawet grubszy niż sti. Tył warto przełożyć z sti ale trzeba się nauczyć z tym jeździć.

Modyfikacja zawieszenia tył to trudna sprawa ze względu na to, że jednak forek to auto rodzinne ale jest do zrobienia. W normalnym setupie forka trzymają i amory i spręzyny. W moim projekcie bedą spręązyny z fxt sti progrsywne które same potrafia utzymać budę ale siadają przy załadowaniu bagaży. Okazuje się, że to nie problem bo ci od regeneracji sls-ów mogą je przestawić czyli ustawić je tak aby nie podnosiły forka ale przy obciążeniu trzymały jego wysokość jak w seriii. czyli równo a dla fsti o 2,5cm niżej i tak to będzie u mnie, Obecnie też tak mam ale na seryjnych sprężynach bo na dostawę czekam już rok. NA działającym seryjnie sls tył na sprężynach od sti jest bardzo wysoko.

 

jak już zrobię to co uważam za ważniejsze to w raz z remontem uszczelki (jeszcze cała :D ) zrobię silnik, Nie planuje 6mt ze względu na to, że 6 w 6mt to to samo (lub prawi) co w 5mt czyli cel jaki chciałem osiągnąć za pomocą 6mt czyli niskie obroty przy 120km/h jest nie możliwy do osiągnięcia.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

zapomnieliśmy, że przy takich mocach, powinniśmy wymienić fotele, chociażby przednie - bo z trzymaniem bocznym mają one niewiele wspólnego i w zakrętach robi się nieciekawie ^_^

 

zAby nie było że coś jest podobne do foka sti - nie jest. Mam dokumentacje od forka STI M06. To nie jest kwestia nalepki i innych felg. Sporo części jest custom tylko do forka sti a ogromna grupa z imprez sti 04 i sti 06. Tam z forka xt są zwrotnice przód tylko i blacha. Silnik z tego co zrozumiałem ma większą moc niż impreza sti 06, i jest to silniki z głowicami od sti ze zmiennymi fazami na dolocie i wylocie więc zupełnie inny komputer niż ten forkowy. Short block ten sam co w sti 06 wrx06 fxt06. więc pisanie, że wał nie utrzyma wyższej mocy to bzdura - moc też się nie liczy bo to tylko wynik ze wzoru i liczą się NM. Fabryczny subarowy zestaw PPP dawał 425Nm czyli tyle wał i skrzynia wytrzymują.

 

Zawiecha w sti jest alu aby obniżyć wagę nieresorowaną + sprężyny progresywne o zmiennej charakterystyce. Ja swój zestaw zamówiłem rok temu o u jednego ze sprzedawców części - do dzisiaj nie ma ale z tego co się dowiedziałem, terminowość nigdy nie była jego dobrą stroną. Dzięki uprzejmości forumowicza tzd mam springi forka sti - zupełnie inne auto a do tego fotele z wrx i zupełnie inna jazda. Na niewielkich nierównościach żadna różnica w stosunku do serii ale wystarczy przekroczyć granicę i jest super sztywnie i bardzo pewnie. Więc 300km na seryjnym zawieszeniu? chyba na potrzeby pewniejszego wyprzedzania. Przeróbka na forestera sti? fajny plan auto idealne do wszystkiego i tego życzę każdemu. Jazda po torze? dla zabawy - super dla wyniku...Po przejażdżce z kolegą tzd jego białą imprezą komentarz może być jeden - forek nigdy nie będzie imprezą sti.

 

ponieważ ja jestem cierpliwy kompletuje sobie graciarnie :D na tył mam już komplet aluminiowych wachaczy z sti 06 z obsługą ksenonów. Na przód nic się nie pojawiło się nic w sensownej cenie. Nie kupię nie przystosowanych do ksenonów. Trzeba też podjąć decyzję czy się chce zostać na 16" kołach czyli papa złote brembo - i jak tak zrobiłem i nie żałuję. Z tyłu mam swap tarczy kotwicznej z wrx czyli na tyle tarcza 290mm wentylowana i jestem zadowolony z decyzji heblunkowej ale to od momentu posiadania RC5. Seryjny tył forestera po prostu nie hamuje. Klocek mój starczył na ponad 100kkm a tarcza bardziej zardzewiała niż się zużyła.

Stabilizator przód fxt ma chyba nawet grubszy niż sti. Tył warto przełożyć z sti ale trzeba się nauczyć z tym jeździć.

Modyfikacja zawieszenia tył to trudna sprawa ze względu na to, że jednak forek to auto rodzinne ale jest do zrobienia. W normalnym setupie forka trzymają i amory i spręzyny. W moim projekcie bedą spręązyny z fxt sti progrsywne które same potrafia utzymać budę ale siadają przy załadowaniu bagaży. Okazuje się, że to nie problem bo ci od regeneracji sls-ów mogą je przestawić czyli ustawić je tak aby nie podnosiły forka ale przy obciążeniu trzymały jego wysokość jak w seriii. czyli równo a dla fsti o 2,5cm niżej i tak to będzie u mnie, Obecnie też tak mam ale na seryjnych sprężynach bo na dostawę czekam już rok. NA działającym seryjnie sls tył na sprężynach od sti jest bardzo wysoko.

 

jak już zrobię to co uważam za ważniejsze to w raz z remontem uszczelki (jeszcze cała :D ) zrobię silnik, Nie planuje 6mt ze względu na to, że 6 w 6mt to to samo (lub prawi) co w 5mt czyli cel jaki chciałem osiągnąć za pomocą 6mt czyli niskie obroty przy 120km/h jest nie możliwy do osiągnięcia.

 

Pozdrawiam

 

ale myślisz "zakuwać" silnik ?

a reszta : wtryski, mocniejsza pompa oleju, turbo i inne ?

Link to post
Share on other sites
Sporo części jest custom tylko do forka sti

od siebie dodam, że to nie musi wcale być tak jak pisze Adam - to, że numer części jest inny, nie oznacza, że część jest inna.

zwyczajne szczęki ręcznego mają chyba ze 4 numerki zależnie od rocznika i modelu auta, a jak w ASO oglądałem kilka rodzajów będących na półce - wszystkie były takie same, więc nie nadinterpretowywałbym różnej numeracji części w FSTI.

 

cel jaki chciałem osiągnąć za pomocą 6mt czyli niskie obroty przy 120km/h jest nie możliwy do osiągnięcia

wstaw skrzynię z Imprezy WRX 06, przypuszczam, że będziesz miał dłuższą "piątkę" i niższe obroty przy 120k/h.

Link to post
Share on other sites
ale myślisz "zakuwać" silnik ? a reszta : wtryski, mocniejsza pompa oleju, turbo i inne ?

po co? na seryjny silnik w STI subaru dawało gwarancje przy PPP na 320KM i 450Nm czyli tyle muszą wytrzymywać seryjne graty bez większego szału

tutaj dokumentacja http://www.acboom.cz.../MY_STi_PPP.pdf

do forka my06 proponują 260km i 407Nm

http://www.acboom.cz...orester_PPP.pdf

a do wrx my06 270KM i 420Nm

http://www.acboom.cz.../MY_WRX_PPP.pdf

silniki w tych rocznikach były takie same (nie dotyczy gorszych z usa gdzie zawory wylotowe nie są chłodzone sodem ale nie pamiętam od jakiego vin) skrzynie prawie takie same bo forestery na rynek EC miały skrzynie z pompą oleju czego nie miały żadne inne auta z tą skrzynią.

Jak widać wynika, że ograniczeniem jest skrzynia.

ciekawe jet to, że właściciel wątku ma MY05 a tam prodrive zdecydowanie mniej "kręci" to auto pomimo, że wg mojej wiedzy różni się to wszystko tylko komputerem 16vs32 bit. Silnik nieco się różni ale to raczej kwestia osprzętu

PD oferuje z gwarancją 255km i tylko 370Nm. Może inne dyfry?

http://www.subaruclu...orester-PPP.pdf

wracając: forek przynajmniej mój w danych PD ma następujące czasy

mile seria/PPP

0-60 5.9/5.3

0-100 16.0/13.9

30-70 5.8/5.2

jak widać do sti w serii daleko.

Czy inne wtryski? trzeba odpowiedzieć ile trzeba by dmuchać aby utrzymać stały wykres na 420Nm przy 5,5k rpm? ja tego nie potrafię policzyć. Moc była by też ogromna a skrzynia dalej byłaby zdrowa bo moc to wzór z obrotów w czasie a moment to jest to co pracuje.

Turbina? to też się liczy a nie wali w ciemno. Z wykresu ppp sti widać, że przy 5,5k rpm mają około 420Nm więc teoretycznie powinna być ok więc wtryski z sti są odpowiednio wydajne ale uwaga ze specjalną pompą.

Odpowiadając na pytanie co bym zrobił przy silniku - turbina sti, pompa paliwa, wtryski z sti o ile są inne, oczywiście IC sti

Wykres płaski od najniższych możliwych obrotów na 420Nm na końca czyli wypluło nam około 300 KM na seryjnych gratach. Może nie tych po przebiegu ale seryjnych nowych. Tłoki przed założeniem prześwietlę rentgenem aby wyeliminować ew bąble powietrza w odlewach (pękanie tłoków). Pompa oleju - nie wiem czy z sti ale pewnie tak, olej oczywiście cfs 5w30 :P bo przecież to seryjny SB z pasowaniem seryjnym panewek pod 5w30 no i manual sti też tak mówi - forester ma wymiennik ciepła oleju silnikowego czego nie ma np. biturbo legacy :lol: :lol: :D Smok do wzmocnienia seryjny bo ten polski performance zdecydowanie do mnie nie przemawia ;)

od siebie dodam, że to nie musi wcale być tak jak pisze Adam - to, że numer części jest inny, nie oznacza, że część jest inna.

Racja, ale pewności nie masz. To co umiałem sprawdziłem, czy to typowy update PN ale niestety nie. Dopiero mając część w rękach możesz stwierdzić, że pasuje ale nie sądzę jednak że może być jakiś problem z dopasowaniem więc pewnie masz rację.

wstaw skrzynię z Imprezy WRX 06, przypuszczam, że będziesz miał dłuższą "piątkę" i niższe obroty przy 120k/h.

Tomek, ja mam taką samą skrzynię polepszoną o pompę oleju. Auto osiąga prędkość 240km. Sti jedzie szybciej bo ma inaczej ustawiony limiter i inny program dla wg. W forku powyżej 5700 rpm zaczyna się procedura bezpiecznej odcinki przez otwieranie WG a przy 6500 elektroniczna przepustnica się zamyka likwidując szok przy 6700 rpm. uważam to, za świetna koncepcję dla seryjnego auta i wykazuje bezsensowność kręcenia powyżej 6k rpm.

 

opisywałem auta my06-07 a dane z ecu aut

 

Pozdrawiam

 

o tu sti my08 240 przy 6k

i tu ale prędkość z GPS

http://www.youtube.c..._5XjIaMk#t=253s

Edited by AdaSch
Link to post
Share on other sites
czyli cel jaki chciałem osiągnąć za pomocą 6mt czyli niskie obroty przy 120km/h

 

Aleś "se" tardzet wyznaczył :biglol: :biglol:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Adaś, ile to są te "niskie obroty przy 120" ? ;)

Link to post
Share on other sites
PS. Adaś, ile to są te "niskie obroty przy 120" ?

Chciałem aby to było 2k bo teraz jest 3k czyli głośno

u mnie obecnie jest tak na 5-tym biegu

prędkość licznikowa obroty

80 2000

100 2500

120 3000

140 3500

160 4000

180 4500

200 5000

220 5500

240 6000

 

pozdrawiam

Edited by AdaSch
Link to post
Share on other sites

Adam wszystko pięknie ładnie , ale trochę zweryfikuje to co napisałeś, o ile dobrze zrozumiałem, silnik z STI a z FXT czy WRX 2.5 nie jest taki sam w sensie long blocku . Dam Ci małą podpowiedż , zobacz na st. spreżania w obydwu silnikach , dajac do FXT turbo z STI i zrobienie z niego ok 280-300KM może sie szybko skonczyć :) , a już całkiem nie rozumiem , jak chcesz dobry robić remont i chcesz zostawić stare tłoki ? :o , uwierz mi to nie ma sensu .

Link to post
Share on other sites

napisałem godnie z tym co napisałeś - sti ma inne głowice więc LB jest inny. Pisałem o wspólnym SB. Skoro STI kręcą do 450nm to 420Nm nie powinno być dla niego problemem

Co do używanych gratów to właśnie napisałem, że wole seryjne ale nowe a nie używane i uważam że zakładanie starych to wariactwo :huh:

dajac do FXT turbo z STI i zrobienie z niego ok 280-300KM może sie szybko skonczyć

Mądrego zawsze dobrze posłuchać - faktycznie, nie brałem pod uwagę innego stopnia kompresji. Ile trzeba by dmuchać w silnik od forestera z turbiną od STI aby wyciągnąć te 420NM przy 5,5k i zrobić 300KM? Pewnie bez super paliw też się nie obejdzie.

 

czyli ile KM na seryjnym silniku 2.5T da się zrobić z turbiną od sti przy 5,5-6krpm ? 260-280?

oczywiście paliwo 95

 

Pozdrawiam

EDIT:

w ogóle się zastanawiam czy coś ruszać bo mój na hamowni czasem wypluwa 240KM i prawie 350Nm. Z drugiej strony 420Nm kusi :D

 

a co do rożnic w kompresji

 

8,4:1 8,2:1

 

 

Czy to duża różnica?

Edited by AdaSch
Link to post
Share on other sites
Mam sprawdzone informacje, że na serii ( no tylko inny intercooler, wydech i mapa ) można w 2,5 XT mieć 270 KM i 440 Nm i żadnych problemów

a co masz na myśli pisząc wydech? Ja na pewno się nie pozbędę cata. Sti 06 ma taki sam cata jak forek i w mocy sti to nie przeszkadza :) Jedyny mod to backbox prodrive z PPP Na początku i tak był dla mnie za głośny. Teraz się przyzwyczaiłem i jest ok. Przy normalnej jeździe cisza ale przy bucie słyszalnie bulgocze.

 

Pozdrawiam

 

aha, i naprawdę polecam zainwestować w fotele z jakimkolwiek trzymaniem. Ja mam te najsłabiej trzymające ale do kanap forestera to przepaść na korzyść. Oczywiście poszedłem ekstremalnie i oba mają regulacje wysokości. Kilka foteli na to poszło i jeszcze jeden szukam aby był perfect. W garażu już mam komplet do tylnej kanapy. Może w weekend się tym zajmę

przód

IMAG0993.jpg

tył - gruba zabawa ale co tam :D 3 kpl kanap kupiłem :) ale swap będzie perfect

IMAG0988.jpg

Skóra jakościowo dobra. Nie wiem jak się nazywała wersja wrx z takimi skórami Na pewno to był wrx combi więc w ogóle super.

 

tak czy inaczej polecam wymianę krzesła. Najwygodniejsze w jakim siedziałem to te od GC8 ale nie ma poduszek bocznych. moje są od wrx2006

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Wątęk się pięknie rozwinął...naprawdę Ciesze się, bo każdy post bardzo uczy:)

 

Mam dwie opcje.

 

- albo decyduje się na zakucie całego dołu, a potem na spokojnie zacznę mody...tylko jak policzyłem, będą naprawdę Duże koszty...bardzo:(

- albo sprzedać dopiero co zakupionego Forka...i kupić tego z forum?

 

Link: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58853-ps-jak-potencjalnie-sprzedam-forester-25-xt-05-314km505-nm/

 

Co radzicie??

Link to post
Share on other sites

o skwarowóz :D

 

lepiej moduj swojego bo przynajmniej wiesz co masz :D

 

btw, skwara miał też skrzynie z pompą oleju i jak widać wytrzymuje 500Nm :P

 

albo i nie bo wrzucona jest z wrx

 

Pozdrawiam

Edited by AdaSch
Link to post
Share on other sites

Wydech el-tec 2,5", katalizator metalowy ( spaliny na przeglądzie bez zastrzeżeń )

Fotele od STI-a i jeszcze parę drobiazgów :twisted:

no i pięknie. Ja jak schudłem to się przynajmniej mieszczę się swobodnie w swoje fotele. W sti musiałem się wbijać :P

btw i tak mi się nie udało znaleźć w ciągu kilku lat poszukiwań wersji sti czarna skóra z poduchami, grzaniem i na dodatek w rozsądnej cenie.

 

pozdrawiam

 

lepiej moduj swojego bo przynajmniej wiesz co masz

o carfit robił silnik, to ja bym go brał o ile akceptujesz tą budę

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

I ładnie Ci to lata :biglol:

 

Wpadnij na spota to zobaczysz nowy image

 

Właśnie muszę wdepnąc co by blue zobaczyc

 

Wydech el-tec 2,5", katalizator metalowy ( spaliny na przeglądzie bez zastrzeżeń )

Fotele od STI-a i jeszcze parę drobiazgów :twisted:

no i pięknie. Ja jak schudłem to się przynajmniej mieszczę się swobodnie w swoje fotele. W sti musiałem się wbijać :P

btw i tak mi się nie udało znaleźć w ciągu kilku lat poszukiwań wersji sti czarna skóra z poduchami, grzaniem i na dodatek w rozsądnej cenie.

 

pozdrawiam

 

lepiej moduj swojego bo przynajmniej wiesz co masz

o carfit robił silnik, to ja bym go brał o ile akceptujesz tą budę

 

Pozdrawiam

 

Ale właśnie ta buda jest ładna :P

Link to post
Share on other sites

aha, i naprawdę polecam zainwestować w fotele z jakimkolwiek trzymaniem. Ja mam te najsłabiej trzymające ale do kanap forestera to przepaść na korzyść. Oczywiście poszedłem ekstremalnie i oba mają regulacje wysokości. Kilka foteli na to poszło i jeszcze jeden szukam aby był perfect. W garażu już mam komplet do tylnej kanapy. Może w weekend się tym zajmę

przód

 

tył - gruba zabawa ale co tam :D 3 kpl kanap kupiłem :) ale swap będzie perfect

 

Skóra jakościowo dobra. Nie wiem jak się nazywała wersja wrx z takimi skórami Na pewno to był wrx combi więc w ogóle super.

 

Pięknie to naprawdę wygląda, muszę przyznać zazdroszczę. Chyba dość trudno jednak znaleźć w dobrym stanie fotele z wrx w skórze, a do tego pozostaje tył, chyba najlepiej byłoby kupić z 2,5 XT 2005 bo też miały preferowaną skórę, ale to też rzadkość.

Link to post
Share on other sites
btw i tak mi się nie udało znaleźć w ciągu kilku lat poszukiwań wersji sti czarna skóra z poduchami, grzaniem i na dodatek w rozsądnej cenie
ale one chyba niczym nie różnią sie od tych wrx'owych, z wyjątkiem emblematu STI...
Wpadnij na spota to zobaczysz nowy image
a jaki ten nowy image jest...? :)
Link to post
Share on other sites

I ładnie Ci to lata :biglol:

 

Wpadnij na spota to zobaczysz nowy image

 

a jakie wartości ?

nasz coś więcej ^_^

 

Wątęk się pięknie rozwinął...naprawdę Ciesze się, bo każdy post bardzo uczy:)

 

Mam dwie opcje.

 

- albo decyduje się na zakucie całego dołu, a potem na spokojnie zacznę mody...tylko jak policzyłem, będą naprawdę Duże koszty...bardzo:(

- albo sprzedać dopiero co zakupionego Forka...i kupić tego z forum?

 

Link: http://www.forum.sub...05-314km505-nm/

 

Co radzicie??

 

teraz uważam że za cenę wszystkich modów, możesz kupić Sti 2002/03 i mieć 2 auta - w podobnych kosztach

 

Mam sprawdzone informacje, że na serii ( no tylko inny intercooler, wydech i mapa ) można w 2,5 XT mieć 270 KM i 440 Nm i żadnych problemów

a co masz na myśli pisząc wydech? Ja na pewno się nie pozbędę cata. Sti 06 ma taki sam cata jak forek i w mocy sti to nie przeszkadza :) Jedyny mod to backbox prodrive z PPP Na początku i tak był dla mnie za głośny. Teraz się przyzwyczaiłem i jest ok. Przy normalnej jeździe cisza ale przy bucie słyszalnie bulgocze.

 

Pozdrawiam

 

aha, i naprawdę polecam zainwestować w fotele z jakimkolwiek trzymaniem. Ja mam te najsłabiej trzymające ale do kanap forestera to przepaść na korzyść. Oczywiście poszedłem ekstremalnie i oba mają regulacje wysokości. Kilka foteli na to poszło i jeszcze jeden szukam aby był perfect. W garażu już mam komplet do tylnej kanapy. Może w weekend się tym zajmę

przód

IMAG0993.jpg

tył - gruba zabawa ale co tam :D 3 kpl kanap kupiłem :) ale swap będzie perfect

IMAG0988.jpg

Skóra jakościowo dobra. Nie wiem jak się nazywała wersja wrx z takimi skórami Na pewno to był wrx combi więc w ogóle super.

 

tak czy inaczej polecam wymianę krzesła. Najwygodniejsze w jakim siedziałem to te od GC8 ale nie ma poduszek bocznych. moje są od wrx2006

 

pozdrawiam

 

te chyba pasują P&P :

 

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-08-fotele-idealne-i2890302695.html

 

http://moto.allegro.pl/wnetrze-tapicerka-fotele-subaru-impreza-sti-recaro-i2902310658.html tutaj rarytasik

 

http://moto.allegro.pl/komplet-foteli-fotele-subaru-impreza-sti-i2868963095.html

 

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-fotele-boczki-2011-i2918015292.html

 

chociaż tak jak pisałem wcześniej, zmiana jest zalecana, szczególnie przód

Link to post
Share on other sites

 

teraz uważam że za cenę wszystkich modów, możesz kupić Sti 2002/03 i mieć 2 auta - w podobnych kosztach

 

 

Dokładnie tak, to samo usłyszałem w TTTT jak tylko kupiłem Forestera i pytałem o mody, Bryku powiedział aby odłożył pieniążki i uzbierał na STI bo na te same pieniądze wyjdzie, Forestera utrzymać seryjnego. Jeśli ktoś celuje w ok 300 km to są spore koszty.

Edited by Herostrates
Link to post
Share on other sites
btw i tak mi się nie udało znaleźć w ciągu kilku lat poszukiwań wersji sti czarna skóra z poduchami, grzaniem i na dodatek w rozsądnej cenie
ale one chyba niczym nie różnią sie od tych wrx'owych, z wyjątkiem emblematu STI...
Wpadnij na spota to zobaczysz nowy image
a jaki ten nowy image jest...? :)

 

Blue mica mat B)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...