Amstaff23 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Seba to nawet był, ja sie zawsze wybieram i wybieram i... wybieram ale sie w końcu wybiorę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Może wpadniecie na warszawski do GalMoku, tam zawsze znajdzie się okazja do porównania możliwości Seba to nawet był, ja sie zawsze wybieram i wybieram i... wybieram ale sie w końcu wybiorę! Różnie niestety bywa z zajętościami, ale rzeczywiście czas już się wybrać. Spot to przecież jak msza w kościele... Trzeba być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 zAby nie było że coś jest podobne do foka sti - nie jest. Mam dokumentacje od forka STI M06. To nie jest kwestia nalepki i innych felg. Sporo części jest custom tylko do forka sti a ogromna grupa z imprez sti 04 i sti 06. Tam z forka xt są zwrotnice przód tylko i blacha. Silnik z tego co zrozumiałem ma większą moc niż impreza sti 06, i jest to silniki z głowicami od sti ze zmiennymi fazami na dolocie i wylocie więc zupełnie inny komputer niż ten forkowy. Short block ten sam co w sti 06 wrx06 fxt06. więc pisanie, że wał nie utrzyma wyższej mocy to bzdura - moc też się nie liczy bo to tylko wynik ze wzoru i liczą się NM. Fabryczny subarowy zestaw PPP dawał 425Nm czyli tyle wał i skrzynia wytrzymują. Zawiecha w sti jest alu aby obniżyć wagę nieresorowaną + sprężyny progresywne o zmiennej charakterystyce. Ja swój zestaw zamówiłem rok temu o u jednego ze sprzedawców części - do dzisiaj nie ma ale z tego co się dowiedziałem, terminowość nigdy nie była jego dobrą stroną. Dzięki uprzejmości forumowicza tzd mam springi forka sti - zupełnie inne auto a do tego fotele z wrx i zupełnie inna jazda. Na niewielkich nierównościach żadna różnica w stosunku do serii ale wystarczy przekroczyć granicę i jest super sztywnie i bardzo pewnie. Więc 300km na seryjnym zawieszeniu? chyba na potrzeby pewniejszego wyprzedzania. Przeróbka na forestera sti? fajny plan auto idealne do wszystkiego i tego życzę każdemu. Jazda po torze? dla zabawy - super dla wyniku...Po przejażdżce z kolegą tzd jego białą imprezą komentarz może być jeden - forek nigdy nie będzie imprezą sti. ponieważ ja jestem cierpliwy kompletuje sobie graciarnie na tył mam już komplet aluminiowych wachaczy z sti 06 z obsługą ksenonów. Na przód nic się nie pojawiło się nic w sensownej cenie. Nie kupię nie przystosowanych do ksenonów. Trzeba też podjąć decyzję czy się chce zostać na 16" kołach czyli papa złote brembo - i jak tak zrobiłem i nie żałuję. Z tyłu mam swap tarczy kotwicznej z wrx czyli na tyle tarcza 290mm wentylowana i jestem zadowolony z decyzji heblunkowej ale to od momentu posiadania RC5. Seryjny tył forestera po prostu nie hamuje. Klocek mój starczył na ponad 100kkm a tarcza bardziej zardzewiała niż się zużyła. Stabilizator przód fxt ma chyba nawet grubszy niż sti. Tył warto przełożyć z sti ale trzeba się nauczyć z tym jeździć. Modyfikacja zawieszenia tył to trudna sprawa ze względu na to, że jednak forek to auto rodzinne ale jest do zrobienia. W normalnym setupie forka trzymają i amory i spręzyny. W moim projekcie bedą spręązyny z fxt sti progrsywne które same potrafia utzymać budę ale siadają przy załadowaniu bagaży. Okazuje się, że to nie problem bo ci od regeneracji sls-ów mogą je przestawić czyli ustawić je tak aby nie podnosiły forka ale przy obciążeniu trzymały jego wysokość jak w seriii. czyli równo a dla fsti o 2,5cm niżej i tak to będzie u mnie, Obecnie też tak mam ale na seryjnych sprężynach bo na dostawę czekam już rok. NA działającym seryjnie sls tył na sprężynach od sti jest bardzo wysoko. jak już zrobię to co uważam za ważniejsze to w raz z remontem uszczelki (jeszcze cała ) zrobię silnik, Nie planuje 6mt ze względu na to, że 6 w 6mt to to samo (lub prawi) co w 5mt czyli cel jaki chciałem osiągnąć za pomocą 6mt czyli niskie obroty przy 120km/h jest nie możliwy do osiągnięcia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 zapomnieliśmy, że przy takich mocach, powinniśmy wymienić fotele, chociażby przednie - bo z trzymaniem bocznym mają one niewiele wspólnego i w zakrętach robi się nieciekawie zAby nie było że coś jest podobne do foka sti - nie jest. Mam dokumentacje od forka STI M06. To nie jest kwestia nalepki i innych felg. Sporo części jest custom tylko do forka sti a ogromna grupa z imprez sti 04 i sti 06. Tam z forka xt są zwrotnice przód tylko i blacha. Silnik z tego co zrozumiałem ma większą moc niż impreza sti 06, i jest to silniki z głowicami od sti ze zmiennymi fazami na dolocie i wylocie więc zupełnie inny komputer niż ten forkowy. Short block ten sam co w sti 06 wrx06 fxt06. więc pisanie, że wał nie utrzyma wyższej mocy to bzdura - moc też się nie liczy bo to tylko wynik ze wzoru i liczą się NM. Fabryczny subarowy zestaw PPP dawał 425Nm czyli tyle wał i skrzynia wytrzymują. Zawiecha w sti jest alu aby obniżyć wagę nieresorowaną + sprężyny progresywne o zmiennej charakterystyce. Ja swój zestaw zamówiłem rok temu o u jednego ze sprzedawców części - do dzisiaj nie ma ale z tego co się dowiedziałem, terminowość nigdy nie była jego dobrą stroną. Dzięki uprzejmości forumowicza tzd mam springi forka sti - zupełnie inne auto a do tego fotele z wrx i zupełnie inna jazda. Na niewielkich nierównościach żadna różnica w stosunku do serii ale wystarczy przekroczyć granicę i jest super sztywnie i bardzo pewnie. Więc 300km na seryjnym zawieszeniu? chyba na potrzeby pewniejszego wyprzedzania. Przeróbka na forestera sti? fajny plan auto idealne do wszystkiego i tego życzę każdemu. Jazda po torze? dla zabawy - super dla wyniku...Po przejażdżce z kolegą tzd jego białą imprezą komentarz może być jeden - forek nigdy nie będzie imprezą sti. ponieważ ja jestem cierpliwy kompletuje sobie graciarnie na tył mam już komplet aluminiowych wachaczy z sti 06 z obsługą ksenonów. Na przód nic się nie pojawiło się nic w sensownej cenie. Nie kupię nie przystosowanych do ksenonów. Trzeba też podjąć decyzję czy się chce zostać na 16" kołach czyli papa złote brembo - i jak tak zrobiłem i nie żałuję. Z tyłu mam swap tarczy kotwicznej z wrx czyli na tyle tarcza 290mm wentylowana i jestem zadowolony z decyzji heblunkowej ale to od momentu posiadania RC5. Seryjny tył forestera po prostu nie hamuje. Klocek mój starczył na ponad 100kkm a tarcza bardziej zardzewiała niż się zużyła. Stabilizator przód fxt ma chyba nawet grubszy niż sti. Tył warto przełożyć z sti ale trzeba się nauczyć z tym jeździć. Modyfikacja zawieszenia tył to trudna sprawa ze względu na to, że jednak forek to auto rodzinne ale jest do zrobienia. W normalnym setupie forka trzymają i amory i spręzyny. W moim projekcie bedą spręązyny z fxt sti progrsywne które same potrafia utzymać budę ale siadają przy załadowaniu bagaży. Okazuje się, że to nie problem bo ci od regeneracji sls-ów mogą je przestawić czyli ustawić je tak aby nie podnosiły forka ale przy obciążeniu trzymały jego wysokość jak w seriii. czyli równo a dla fsti o 2,5cm niżej i tak to będzie u mnie, Obecnie też tak mam ale na seryjnych sprężynach bo na dostawę czekam już rok. NA działającym seryjnie sls tył na sprężynach od sti jest bardzo wysoko. jak już zrobię to co uważam za ważniejsze to w raz z remontem uszczelki (jeszcze cała ) zrobię silnik, Nie planuje 6mt ze względu na to, że 6 w 6mt to to samo (lub prawi) co w 5mt czyli cel jaki chciałem osiągnąć za pomocą 6mt czyli niskie obroty przy 120km/h jest nie możliwy do osiągnięcia. Pozdrawiam ale myślisz "zakuwać" silnik ? a reszta : wtryski, mocniejsza pompa oleju, turbo i inne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Ja też tak chcę i nie mam problemu "po co komu 300KM w forku" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Sporo części jest custom tylko do forka sti od siebie dodam, że to nie musi wcale być tak jak pisze Adam - to, że numer części jest inny, nie oznacza, że część jest inna. zwyczajne szczęki ręcznego mają chyba ze 4 numerki zależnie od rocznika i modelu auta, a jak w ASO oglądałem kilka rodzajów będących na półce - wszystkie były takie same, więc nie nadinterpretowywałbym różnej numeracji części w FSTI. cel jaki chciałem osiągnąć za pomocą 6mt czyli niskie obroty przy 120km/h jest nie możliwy do osiągnięcia wstaw skrzynię z Imprezy WRX 06, przypuszczam, że będziesz miał dłuższą "piątkę" i niższe obroty przy 120k/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) ale myślisz "zakuwać" silnik ? a reszta : wtryski, mocniejsza pompa oleju, turbo i inne ? po co? na seryjny silnik w STI subaru dawało gwarancje przy PPP na 320KM i 450Nm czyli tyle muszą wytrzymywać seryjne graty bez większego szału tutaj dokumentacja http://www.acboom.cz.../MY_STi_PPP.pdf do forka my06 proponują 260km i 407Nm http://www.acboom.cz...orester_PPP.pdf a do wrx my06 270KM i 420Nm http://www.acboom.cz.../MY_WRX_PPP.pdf silniki w tych rocznikach były takie same (nie dotyczy gorszych z usa gdzie zawory wylotowe nie są chłodzone sodem ale nie pamiętam od jakiego vin) skrzynie prawie takie same bo forestery na rynek EC miały skrzynie z pompą oleju czego nie miały żadne inne auta z tą skrzynią. Jak widać wynika, że ograniczeniem jest skrzynia. ciekawe jet to, że właściciel wątku ma MY05 a tam prodrive zdecydowanie mniej "kręci" to auto pomimo, że wg mojej wiedzy różni się to wszystko tylko komputerem 16vs32 bit. Silnik nieco się różni ale to raczej kwestia osprzętu PD oferuje z gwarancją 255km i tylko 370Nm. Może inne dyfry? http://www.subaruclu...orester-PPP.pdf wracając: forek przynajmniej mój w danych PD ma następujące czasy mile seria/PPP 0-60 5.9/5.3 0-100 16.0/13.9 30-70 5.8/5.2 jak widać do sti w serii daleko. Czy inne wtryski? trzeba odpowiedzieć ile trzeba by dmuchać aby utrzymać stały wykres na 420Nm przy 5,5k rpm? ja tego nie potrafię policzyć. Moc była by też ogromna a skrzynia dalej byłaby zdrowa bo moc to wzór z obrotów w czasie a moment to jest to co pracuje. Turbina? to też się liczy a nie wali w ciemno. Z wykresu ppp sti widać, że przy 5,5k rpm mają około 420Nm więc teoretycznie powinna być ok więc wtryski z sti są odpowiednio wydajne ale uwaga ze specjalną pompą. Odpowiadając na pytanie co bym zrobił przy silniku - turbina sti, pompa paliwa, wtryski z sti o ile są inne, oczywiście IC sti Wykres płaski od najniższych możliwych obrotów na 420Nm na końca czyli wypluło nam około 300 KM na seryjnych gratach. Może nie tych po przebiegu ale seryjnych nowych. Tłoki przed założeniem prześwietlę rentgenem aby wyeliminować ew bąble powietrza w odlewach (pękanie tłoków). Pompa oleju - nie wiem czy z sti ale pewnie tak, olej oczywiście cfs 5w30 bo przecież to seryjny SB z pasowaniem seryjnym panewek pod 5w30 no i manual sti też tak mówi - forester ma wymiennik ciepła oleju silnikowego czego nie ma np. biturbo legacy :lol: Smok do wzmocnienia seryjny bo ten polski performance zdecydowanie do mnie nie przemawia od siebie dodam, że to nie musi wcale być tak jak pisze Adam - to, że numer części jest inny, nie oznacza, że część jest inna. Racja, ale pewności nie masz. To co umiałem sprawdziłem, czy to typowy update PN ale niestety nie. Dopiero mając część w rękach możesz stwierdzić, że pasuje ale nie sądzę jednak że może być jakiś problem z dopasowaniem więc pewnie masz rację. wstaw skrzynię z Imprezy WRX 06, przypuszczam, że będziesz miał dłuższą "piątkę" i niższe obroty przy 120k/h. Tomek, ja mam taką samą skrzynię polepszoną o pompę oleju. Auto osiąga prędkość 240km. Sti jedzie szybciej bo ma inaczej ustawiony limiter i inny program dla wg. W forku powyżej 5700 rpm zaczyna się procedura bezpiecznej odcinki przez otwieranie WG a przy 6500 elektroniczna przepustnica się zamyka likwidując szok przy 6700 rpm. uważam to, za świetna koncepcję dla seryjnego auta i wykazuje bezsensowność kręcenia powyżej 6k rpm. opisywałem auta my06-07 a dane z ecu aut Pozdrawiam o tu sti my08 240 przy 6k i tu ale prędkość z GPS http://www.youtube.c..._5XjIaMk#t=253s Edytowane 2 Stycznia 2013 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 czyli cel jaki chciałem osiągnąć za pomocą 6mt czyli niskie obroty przy 120km/h Aleś "se" tardzet wyznaczył :biglol: Pozdrawiam Grzegorz PS. Adaś, ile to są te "niskie obroty przy 120" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) PS. Adaś, ile to są te "niskie obroty przy 120" ? Chciałem aby to było 2k bo teraz jest 3k czyli głośno u mnie obecnie jest tak na 5-tym biegu prędkość licznikowa obroty 80 2000 100 2500 120 3000 140 3500 160 4000 180 4500 200 5000 220 5500 240 6000 pozdrawiam Edytowane 2 Stycznia 2013 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Adam wszystko pięknie ładnie , ale trochę zweryfikuje to co napisałeś, o ile dobrze zrozumiałem, silnik z STI a z FXT czy WRX 2.5 nie jest taki sam w sensie long blocku . Dam Ci małą podpowiedż , zobacz na st. spreżania w obydwu silnikach , dajac do FXT turbo z STI i zrobienie z niego ok 280-300KM może sie szybko skonczyć , a już całkiem nie rozumiem , jak chcesz dobry robić remont i chcesz zostawić stare tłoki ? , uwierz mi to nie ma sensu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) napisałem godnie z tym co napisałeś - sti ma inne głowice więc LB jest inny. Pisałem o wspólnym SB. Skoro STI kręcą do 450nm to 420Nm nie powinno być dla niego problemem Co do używanych gratów to właśnie napisałem, że wole seryjne ale nowe a nie używane i uważam że zakładanie starych to wariactwo dajac do FXT turbo z STI i zrobienie z niego ok 280-300KM może sie szybko skonczyć Mądrego zawsze dobrze posłuchać - faktycznie, nie brałem pod uwagę innego stopnia kompresji. Ile trzeba by dmuchać w silnik od forestera z turbiną od STI aby wyciągnąć te 420NM przy 5,5k i zrobić 300KM? Pewnie bez super paliw też się nie obejdzie. czyli ile KM na seryjnym silniku 2.5T da się zrobić z turbiną od sti przy 5,5-6krpm ? 260-280? oczywiście paliwo 95 Pozdrawiam EDIT: w ogóle się zastanawiam czy coś ruszać bo mój na hamowni czasem wypluwa 240KM i prawie 350Nm. Z drugiej strony 420Nm kusi a co do rożnic w kompresji 8,4:1 8,2:1 Czy to duża różnica? Edytowane 2 Stycznia 2013 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Mam sprawdzone informacje, że na serii ( no tylko inny intercooler, wydech i mapa ) można w 2,5 XT mieć 270 KM i 440 Nm i żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 I ładnie Ci to lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Mam sprawdzone informacje, że na serii ( no tylko inny intercooler, wydech i mapa ) można w 2,5 XT mieć 270 KM i 440 Nm i żadnych problemów a co masz na myśli pisząc wydech? Ja na pewno się nie pozbędę cata. Sti 06 ma taki sam cata jak forek i w mocy sti to nie przeszkadza Jedyny mod to backbox prodrive z PPP Na początku i tak był dla mnie za głośny. Teraz się przyzwyczaiłem i jest ok. Przy normalnej jeździe cisza ale przy bucie słyszalnie bulgocze. Pozdrawiam aha, i naprawdę polecam zainwestować w fotele z jakimkolwiek trzymaniem. Ja mam te najsłabiej trzymające ale do kanap forestera to przepaść na korzyść. Oczywiście poszedłem ekstremalnie i oba mają regulacje wysokości. Kilka foteli na to poszło i jeszcze jeden szukam aby był perfect. W garażu już mam komplet do tylnej kanapy. Może w weekend się tym zajmę przód tył - gruba zabawa ale co tam 3 kpl kanap kupiłem ale swap będzie perfect Skóra jakościowo dobra. Nie wiem jak się nazywała wersja wrx z takimi skórami Na pewno to był wrx combi więc w ogóle super. tak czy inaczej polecam wymianę krzesła. Najwygodniejsze w jakim siedziałem to te od GC8 ale nie ma poduszek bocznych. moje są od wrx2006 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino5 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Wątęk się pięknie rozwinął...naprawdę Ciesze się, bo każdy post bardzo uczy:) Mam dwie opcje. - albo decyduje się na zakucie całego dołu, a potem na spokojnie zacznę mody...tylko jak policzyłem, będą naprawdę Duże koszty...bardzo:( - albo sprzedać dopiero co zakupionego Forka...i kupić tego z forum? Link: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58853-ps-jak-potencjalnie-sprzedam-forester-25-xt-05-314km505-nm/ Co radzicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Wydech el-tec 2,5", katalizator metalowy ( spaliny na przeglądzie bez zastrzeżeń ) Fotele od STI-a i jeszcze parę drobiazgów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) o skwarowóz lepiej moduj swojego bo przynajmniej wiesz co masz btw, skwara miał też skrzynie z pompą oleju i jak widać wytrzymuje 500Nm albo i nie bo wrzucona jest z wrx Pozdrawiam Edytowane 2 Stycznia 2013 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 I ładnie Ci to lata Wpadnij na spota to zobaczysz nowy image Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Wydech el-tec 2,5", katalizator metalowy ( spaliny na przeglądzie bez zastrzeżeń ) Fotele od STI-a i jeszcze parę drobiazgów no i pięknie. Ja jak schudłem to się przynajmniej mieszczę się swobodnie w swoje fotele. W sti musiałem się wbijać btw i tak mi się nie udało znaleźć w ciągu kilku lat poszukiwań wersji sti czarna skóra z poduchami, grzaniem i na dodatek w rozsądnej cenie. pozdrawiam lepiej moduj swojego bo przynajmniej wiesz co masz o carfit robił silnik, to ja bym go brał o ile akceptujesz tą budę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 I ładnie Ci to lata Wpadnij na spota to zobaczysz nowy image Właśnie muszę wdepnąc co by blue zobaczyc Wydech el-tec 2,5", katalizator metalowy ( spaliny na przeglądzie bez zastrzeżeń ) Fotele od STI-a i jeszcze parę drobiazgów no i pięknie. Ja jak schudłem to się przynajmniej mieszczę się swobodnie w swoje fotele. W sti musiałem się wbijać btw i tak mi się nie udało znaleźć w ciągu kilku lat poszukiwań wersji sti czarna skóra z poduchami, grzaniem i na dodatek w rozsądnej cenie. pozdrawiam lepiej moduj swojego bo przynajmniej wiesz co masz o carfit robił silnik, to ja bym go brał o ile akceptujesz tą budę Pozdrawiam Ale właśnie ta buda jest ładna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 aha, i naprawdę polecam zainwestować w fotele z jakimkolwiek trzymaniem. Ja mam te najsłabiej trzymające ale do kanap forestera to przepaść na korzyść. Oczywiście poszedłem ekstremalnie i oba mają regulacje wysokości. Kilka foteli na to poszło i jeszcze jeden szukam aby był perfect. W garażu już mam komplet do tylnej kanapy. Może w weekend się tym zajmę przód tył - gruba zabawa ale co tam 3 kpl kanap kupiłem ale swap będzie perfect Skóra jakościowo dobra. Nie wiem jak się nazywała wersja wrx z takimi skórami Na pewno to był wrx combi więc w ogóle super. Pięknie to naprawdę wygląda, muszę przyznać zazdroszczę. Chyba dość trudno jednak znaleźć w dobrym stanie fotele z wrx w skórze, a do tego pozostaje tył, chyba najlepiej byłoby kupić z 2,5 XT 2005 bo też miały preferowaną skórę, ale to też rzadkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 btw i tak mi się nie udało znaleźć w ciągu kilku lat poszukiwań wersji sti czarna skóra z poduchami, grzaniem i na dodatek w rozsądnej cenie ale one chyba niczym nie różnią sie od tych wrx'owych, z wyjątkiem emblematu STI... Wpadnij na spota to zobaczysz nowy image a jaki ten nowy image jest...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 I ładnie Ci to lata Wpadnij na spota to zobaczysz nowy image a jakie wartości ? nasz coś więcej Wątęk się pięknie rozwinął...naprawdę Ciesze się, bo każdy post bardzo uczy:) Mam dwie opcje. - albo decyduje się na zakucie całego dołu, a potem na spokojnie zacznę mody...tylko jak policzyłem, będą naprawdę Duże koszty...bardzo:( - albo sprzedać dopiero co zakupionego Forka...i kupić tego z forum? Link: http://www.forum.sub...05-314km505-nm/ Co radzicie?? teraz uważam że za cenę wszystkich modów, możesz kupić Sti 2002/03 i mieć 2 auta - w podobnych kosztach Mam sprawdzone informacje, że na serii ( no tylko inny intercooler, wydech i mapa ) można w 2,5 XT mieć 270 KM i 440 Nm i żadnych problemów a co masz na myśli pisząc wydech? Ja na pewno się nie pozbędę cata. Sti 06 ma taki sam cata jak forek i w mocy sti to nie przeszkadza Jedyny mod to backbox prodrive z PPP Na początku i tak był dla mnie za głośny. Teraz się przyzwyczaiłem i jest ok. Przy normalnej jeździe cisza ale przy bucie słyszalnie bulgocze. Pozdrawiam aha, i naprawdę polecam zainwestować w fotele z jakimkolwiek trzymaniem. Ja mam te najsłabiej trzymające ale do kanap forestera to przepaść na korzyść. Oczywiście poszedłem ekstremalnie i oba mają regulacje wysokości. Kilka foteli na to poszło i jeszcze jeden szukam aby był perfect. W garażu już mam komplet do tylnej kanapy. Może w weekend się tym zajmę przód tył - gruba zabawa ale co tam 3 kpl kanap kupiłem ale swap będzie perfect Skóra jakościowo dobra. Nie wiem jak się nazywała wersja wrx z takimi skórami Na pewno to był wrx combi więc w ogóle super. tak czy inaczej polecam wymianę krzesła. Najwygodniejsze w jakim siedziałem to te od GC8 ale nie ma poduszek bocznych. moje są od wrx2006 pozdrawiam te chyba pasują P&P : http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-08-fotele-idealne-i2890302695.html http://moto.allegro.pl/wnetrze-tapicerka-fotele-subaru-impreza-sti-recaro-i2902310658.html tutaj rarytasik http://moto.allegro.pl/komplet-foteli-fotele-subaru-impreza-sti-i2868963095.html http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-fotele-boczki-2011-i2918015292.html chociaż tak jak pisałem wcześniej, zmiana jest zalecana, szczególnie przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) teraz uważam że za cenę wszystkich modów, możesz kupić Sti 2002/03 i mieć 2 auta - w podobnych kosztach Dokładnie tak, to samo usłyszałem w TTTT jak tylko kupiłem Forestera i pytałem o mody, Bryku powiedział aby odłożył pieniążki i uzbierał na STI bo na te same pieniądze wyjdzie, Forestera utrzymać seryjnego. Jeśli ktoś celuje w ok 300 km to są spore koszty. Edytowane 3 Stycznia 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 btw i tak mi się nie udało znaleźć w ciągu kilku lat poszukiwań wersji sti czarna skóra z poduchami, grzaniem i na dodatek w rozsądnej cenie ale one chyba niczym nie różnią sie od tych wrx'owych, z wyjątkiem emblematu STI... Wpadnij na spota to zobaczysz nowy image a jaki ten nowy image jest...? Blue mica mat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się