ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Witam silniczek przeszedł kapitalny remont , tanio nie było A więc tak szlif i osiowanie bloku nowy wał korbowy panewki acl race korby sti tłoki mahle pompa o zwiększonej wydajnosci no oczywiście obróbka głowic I teraz mam pytanie jakie powinno być ciśnienie oleju na zimnym i rozgrzanym silniku na wolnych obrotach i 3000 tys obr/min dodam po remoncie mam przejechane 1500km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zimny olej,wolne obroty-ciśnienie oleju 6-7 bar. Przy 3000obr. nie wiem,nie kręcę tak silnika na zimnym oleju. Temp.oleju 80-85 st.C: -wolne obroty-ok.-min1,8-2bary-uzależnione jakiego oleju używasz czy-5W30,5W40 czy wyższych lepkości -przy 3000 obr. powinno być ok.4,5-5 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Olej jaki mam zalany to VALVOLINE VR1 RACING 10W60 a cisnienie jakie mam to zimny sinik wolne obroty 7-8 bara a przy temp oleju 100 stopni ok 3 barów przy 3000 obr olej 100 stopni ciśnienie 6-7 barów tylko sie zastanawiam czy przypadkiem nie za wysokie bo w suprze na gorącym mam ok 3 barów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 A docierania etap już zakończony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PISZONY Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 zimny sinik wolne obroty 7-8 bara a przy temp oleju 100 stopni ok 3 barów przy 3000 obr olej 100 stopni ciśnienie 6-7 barów Witam serdecznie W rajdówce STI przy oleju Millers 10W50 i wydajniejszej pompie mam podobne parametry . Natomiast w seryjnym WRX 06 przy oleju 5W50 mam na wolnych obrotach i zimnym oleju 6 bar i na rozgrzanym 2 bar .Na rozgrzanym przy 3000 obr. 6 bar. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 tak spokojnie przejechałem 1500 km myślę ze już co miało się dotrzeć to się dotarło ale jeszcze troszkę go oszczędzę bo cisnienie doładowania mam ok 1,4 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Lepiej nie przesadzaj z butem daj mu jeszcze się dotrzeć a Twoja cierpliwość zostanie wynagrodzona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Hmm,ja doładowania to dopiero używałem po przejechaniu ok.2000km i to cieniutko bo nie przekraczało 0,5 bara. Cały proces docierania to 3000km,zmiana oleju na docelowy,mapa i dopiero but. A tu już widzę wlany olej docelowy,ciut "ciężki" jak na docieranie. Mapę sprawdź chociaż,jak już uznasz docieranie za zakończone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 ale u mnie jest ten problem ze przy przyspieszaniu nawet przy 2500obr ma ok 1.1 bara i tak bardzo delikatnie do tej pory jeżdżę bo chyba 4000 obr nie przekroczyłem a na zimnym nawet 2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 u mnie jest ten problem ze przy przyspieszaniu nawet przy 2500obr ma ok 1.1 bara Bo Ci nikt nie zmienił mapy na "docieranie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 limietery w mapie moge sam obniżyc ale mapa była robiona w holandii przez jakąś firme tuningową i przy okazji było zmienione przełożenie skrzyni teraz przy 2000 obr na 5 biegu mam ok 120 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 ale u mnie jest ten problem ze przy przyspieszaniu nawet przy 2500obr ma ok 1.1 bara i tak bardzo delikatnie do tej pory jeżdżę bo chyba 4000 obr nie przekroczyłem a na zimnym nawet 2500 To jest właśnie Twój problem.Zaręczam Ci że można dojść do 5000 obr. bez doładowania,upierdliwe i niesamowicie wkurzające ale możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 starczy wyjąc zwężkę w sterowaniu turbo , to wiem ale nie ma wtedy jazdy a ja myślałem o jakimś kontrolerze boosta ale takim elektronicznym sterowanym z kabiny a nie wentylku ze śrubką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Bo Ci nikt nie zmienił mapy na "docieranie" jak kierowca "wie co robi" to nie potrzeba zmieniać mapy na docieranie Zaręczam Ci że można dojść do 5000 obr. bez doładowania,upierdliwe i niesamowicie wkurzające ale możliwe. można ... a nawet trzeba w czasie docierania jeździć z różnymi obrotami silnika, byle bez nadmiernego obciążania ... Ja podobnie jak @@cybel przez 3k po remoncie jeździłem wolnossącym wrx'em, dopiero po zakończeniu całej "procedury" przy docieraniu, po remapie, przypomniałem sobie jak turbo przyspiesza ... warto było czekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 starczy wyjąc zwężkę w sterowaniu turbo , to wiem ale nie ma wtedy jazdy Nie potrzeba nic wyjmować,kombinować. Na docieraniu jest docieranie a nie jazda. Jak chcesz mieć silnik na dłużej trzeba się pomęczyć docieraniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ja wiem że jak już nie jeden powiedział impreza nie jest szybkim samochodem a wręcz wolnym ale ale bez doładowania to naprawdę nie jedzie , może się na mnie obrazicie ale prawdę mówiąc mimo tego ze sam jestem posiadaczem imprezy to wiem ze zwykły golf czy tym podobne auto z silnikiem 1.8 turbo zrobione do 400km nakładem może 8tys zł objeżdża każdego STI ze startu do 200km/h a takich przeróbek niskobudżetowych jest naprawdę dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 objeżdża każdego STI ze startu do 200km/h Tutaj wdałbym się w lekką polemikę. Są STi i STi "porobione",zajrzyj do nielegala znajdziesz kilka takich "nieobjeżdżonych". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 ja mówię o takich ok 400km , wiem że są takie co mają po 500-600km ale jaki budżet trzeba mieć aby to uzyskać a mój kolega władował w golfa4 z silnikiem 1.8 turbo ok 10000zł ma 430km i 480nm do 100km/h robi ok 4s . Auto z przeróbkami kosztowało może 20 tys zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Sądzę że mógłbym z nim porywalizować ze swoimi 325 kucykami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Słabe ma te koniki w tym VAGenie A samymi koniami się nie jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 no i tu macie racje bo nigdy ten VW nie będzie się prowadził jak subaru a wracając do tematu imprezy wie ktos może cos na temat założenia zacisków od porsche cayenna i tarcz 345mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Oprócz zacisków trzeba mieć odpowiednie felgi pod nie. A zaciski o ile się nie mylę to pasują do przodu bez problemu a z tyłem jest jakaś rzeźba... Mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Z tego co wiem to felgi min 17'' ale jakie tarcze do tego bo porsche ma rozstaw 5x130 pytam dlatego że chciałem zmienic bo te wrx-owe to troszkę lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zmień na Bremulce z STI i będziesz Zadowolony albo AP Racing. Porsche trochę za duże jak na moc WRX'ową. To tylko moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 jak mi się uda gdzieś w rozsądnej cenie kopić z STI to zmienię , a zwrotnic nie trzeba wtedy zmieniac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się