kociou Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 (edytowane) Szanowni na fali przeglądów i ogólnego dłubania przy aucie zrobiłem sobie jakimś prostym programikiem wykres zakresu pracy sondy lambda w moim forku, mam jednak problem z jego interpretacją - nie wiem czy jest prawidłowy czy nie, czy sonda działa prawidłowo etc.. Wykres zrobiony podczas jazdy "po zakupy" z prędkościami zimowymi (max 50kmh) Czy ktoś mi pomoże go zinterpretować? Jeśli coś robię nie tak to tez proszę o uwagi Edytowane 17 Grudnia 2012 przez kociou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 czym robiłeś wykres? Torque, dashcommand? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociou Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Torque Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malas Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Generalnie chyba wygląda dobrze, u mnie wyglada podobnie, czyli wartosci generalnie na przemian bliskie 1volta albo 0v. Sonda ma szybko reagowac i sie nie zawieszać. Z tego co pamiętam przy sprawnej sondzie to górne punkty przy wartosci 0.8 volts i wiecej do 1volt to mało tlenu w spalinach raczej bogata mieszanka czyli przy obciążeniu, natomiast przy zerze na odwrót, wiecej tlenu i mieszanka raczej uboga mniejsze obciążenie silnika ... ale niech sie wypowie ktos bardziej obeznany moze cos pokrecilem .. najbardziej poprawnie powinno sie pojeździć z podpiętym kompem i na bieżąco podglądać wartości żeby wiadomo było które wartości odpowiadają jakim stanom pracy silnika bo z samego tego wykresu tego nie wiemy. pozdrawiam Edytowane 6 Marca 2013 przez malas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociou Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Generalnie faktycznie jest dobrze Przyczyną moich problemów (spadek mocy między 25-35krp/m) były nieprawidłowe luzy zaworowe. Po regulacji jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się