Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

 

VW odlecial w kosmos
Takie pytanie - bo nie wiem. Od Monte Carlo teamy mogą/wprowadziły jakieś zmiany ? Tzn że samochody różnią się od tych setupów które były na początku sezonu(silnik,moc itp)?

 

 

Wszyscy mieli jakieś jokery, VW na pewno je wykorzystywał (nie wiem czy wszystkie), Hyundai także (zdaje się że w finlandii upgrade silnika, podejrzewam także że w międzyczasie coś z zawieszeniem zrobili, bo auto ewidentnie przyspieszyło), nie wiem co z citroenem - ale patrząc po tempie meeke jakoś mega nie odstają. No a M-Sport jedyne prace rozwojowe jakie miał to chyba te związane z przodem auta i z tego co wiem za nie w ogóle płacił Ford. Pamiętam też, że mieli jakieś jokery jeszcze zarówno do nadwozia jak i do silnika. Wydaje mi się też, że zmiana pyska fiesty nie wymagała wykorzystania jokera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to m-sport zmieni tylko przełożenia skrzyni na rajdy asfaltowe i tyle. VW za to bardzo dużo pozmieniał przed sezonem, na tyle ile pozwalały przepisy. Zmienili zawieszenie, wzmocnili części, dostroili oprogramowanie układów elektronicznych, poprawili silnik i przekładnie, chociaż dalej się mówi, że mają jeszcze pewien nie wykorzystany zapas w jednostce napędowej. Trochę blado wyglądają przy tym poprawki Forda czy Citroena

 

I jeszcze podtrzymując temat Niemiec, jak wygląda sprawa listy startowej na rajdy asfaltowe? Tak jak było do tej pory na luźnej, czyli pierwszy Ogier i tak dalej? Bo w przypadku asfaltów to właśnie pierwsze załogi mają najlepsze warunku jeśli warunki są stałe, a tegoroczny zamysł był taki aby pierwszy w mistrzostwach tracił na początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to m-sport zmieni tylko przełożenia skrzyni na rajdy asfaltowe i tyle. VW za to bardzo dużo pozmieniał przed sezonem, na tyle ile pozwalały przepisy. Zmienili zawieszenie, wzmocnili części, dostroili oprogramowanie układów elektronicznych, poprawili silnik i przekładnie, chociaż dalej się mówi, że mają jeszcze pewien nie wykorzystany zapas w jednostce napędowej. Trochę blado wyglądają przy tym poprawki Forda czy Citroena

 

I jeszcze podtrzymując temat Niemiec, jak wygląda sprawa listy startowej na rajdy asfaltowe? Tak jak było do tej pory na luźnej, czyli pierwszy Ogier i tak dalej? Bo w przypadku asfaltów to właśnie pierwsze załogi mają najlepsze warunku jeśli warunki są stałe, a tegoroczny zamysł był taki aby pierwszy w mistrzostwach tracił na początku.

 

Niestety tak, Robert będzie mial troche syfu na drodze w porownaniu do pierwszych startujacych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam nie dzielimy za wczasu skóry na niedzwiedziu.Ogier , Jari i Meeke to będzie pierwsza trojka później moze Nuvielle i właśnie Robert. Reszta jest cienka na asfaltach jak nie wiem wiec przy czystej jeździe miejsce 3-5 jak najbardziej realne z przeblyskami na pojedynczych oesach typu P1 lub P2 jak popada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może być ciężko wjechac w pierwsza piatke bo Bryan i Sordo kulawi na asfaltach nie są.

 

Robert tymbardziej na asfalcie kulawy nie jest by w piatke nie wjechac.Szybkosciowo w rownych samochodach to pewnie i z Ogierem by walczyl na asfalcie. Sprawa bedzie sie rozbijac czy Fiesta to pociagnie na tyle by chociaż o to top3 powalczyc. Z pewnoscia bedzie ciekawie ;)

Edytowane przez Domso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ciekawe co będzie w przyszlym sezonie , może powrót do cytryny nie byl by taki zły....
obstawiam hultaja ale to na niczym  się nie opiera. Tylko moje osobiste dywagacje 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak na prawdę to z punktu widzenia sponsoringu to jest trochę problem bo i Cytryna ma totala i hyundai ma shella czyli koncerny olejowe które pewnie nie sa skłonne do współpracy. Musialo by to byc ns zasadzie WRC 2 z zeszlego roku czyli prywatny team z podstawionym przez fabrykę autem.Toyota cos jeszcze pichci ale to chyba nie na 2015 zresztą do rozwoju auta trzeba doświadczeniaia do zbietania ddoświadczenia auta niezawodnego wiec te dwie rzeczy raczej nie ida w parze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boję się trochę że RK będzie się trochę zbytnio starał żeby sobie odbić wcześniejsze niepowodzenia a to może się źle skończyć.

 

Takich komentarzy nie rozumiem w stosunku do Roberta wogole. To nie jest jakis pierwszy lepszy poczatkujacy kierowca, ktory sie bedzie napalal tylko po to by sobie odbic niepowodzenia i sie podpali na wynik. To chlodno kalkulujacy profesjonalista i w Rajdzie Niemiec pojedzie tak jakby pojechal tak czy inaczej, czyli pewnie na 100 % :D

Edytowane przez Domso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...