Jumpman Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 O właśnie, auta za dużo się nie zmieniły ,a wszyscy pamiętamy tempo Roberta z Monte Carlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 VW odlecial w kosmosTakie pytanie - bo nie wiem. Od Monte Carlo teamy mogą/wprowadziły jakieś zmiany ? Tzn że samochody różnią się od tych setupów które były na początku sezonu(silnik,moc itp)? Wszyscy mieli jakieś jokery, VW na pewno je wykorzystywał (nie wiem czy wszystkie), Hyundai także (zdaje się że w finlandii upgrade silnika, podejrzewam także że w międzyczasie coś z zawieszeniem zrobili, bo auto ewidentnie przyspieszyło), nie wiem co z citroenem - ale patrząc po tempie meeke jakoś mega nie odstają. No a M-Sport jedyne prace rozwojowe jakie miał to chyba te związane z przodem auta i z tego co wiem za nie w ogóle płacił Ford. Pamiętam też, że mieli jakieś jokery jeszcze zarówno do nadwozia jak i do silnika. Wydaje mi się też, że zmiana pyska fiesty nie wymagała wykorzystania jokera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Z tego co pamiętam to m-sport zmieni tylko przełożenia skrzyni na rajdy asfaltowe i tyle. VW za to bardzo dużo pozmieniał przed sezonem, na tyle ile pozwalały przepisy. Zmienili zawieszenie, wzmocnili części, dostroili oprogramowanie układów elektronicznych, poprawili silnik i przekładnie, chociaż dalej się mówi, że mają jeszcze pewien nie wykorzystany zapas w jednostce napędowej. Trochę blado wyglądają przy tym poprawki Forda czy Citroena I jeszcze podtrzymując temat Niemiec, jak wygląda sprawa listy startowej na rajdy asfaltowe? Tak jak było do tej pory na luźnej, czyli pierwszy Ogier i tak dalej? Bo w przypadku asfaltów to właśnie pierwsze załogi mają najlepsze warunku jeśli warunki są stałe, a tegoroczny zamysł był taki aby pierwszy w mistrzostwach tracił na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Jak to mawiał Marcus Gronholm jeżeli auto nie daje rady roznice będzie trzeba nadrobić kierowcą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Z tego co pamiętam to m-sport zmieni tylko przełożenia skrzyni na rajdy asfaltowe i tyle. VW za to bardzo dużo pozmieniał przed sezonem, na tyle ile pozwalały przepisy. Zmienili zawieszenie, wzmocnili części, dostroili oprogramowanie układów elektronicznych, poprawili silnik i przekładnie, chociaż dalej się mówi, że mają jeszcze pewien nie wykorzystany zapas w jednostce napędowej. Trochę blado wyglądają przy tym poprawki Forda czy Citroena I jeszcze podtrzymując temat Niemiec, jak wygląda sprawa listy startowej na rajdy asfaltowe? Tak jak było do tej pory na luźnej, czyli pierwszy Ogier i tak dalej? Bo w przypadku asfaltów to właśnie pierwsze załogi mają najlepsze warunku jeśli warunki są stałe, a tegoroczny zamysł był taki aby pierwszy w mistrzostwach tracił na początku. Niestety tak, Robert będzie mial troche syfu na drodze w porownaniu do pierwszych startujacych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Oj tam nie dzielimy za wczasu skóry na niedzwiedziu.Ogier , Jari i Meeke to będzie pierwsza trojka później moze Nuvielle i właśnie Robert. Reszta jest cienka na asfaltach jak nie wiem wiec przy czystej jeździe miejsce 3-5 jak najbardziej realne z przeblyskami na pojedynczych oesach typu P1 lub P2 jak popada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ja tam bym nie lekceważył takiego jednego polskiego francuza i jeszcze bardziej jego kolegę z Hultaja któremu nawet udało się wygrać ubiegłoroczną edycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Bryan jedzie hultajem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Tak, Bryan jedzie trzecim Hultajem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 To faktycznie może namieszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Tak jak mowicie jesli Robert bedzie po przodach czyli do 5 miejsca przy tak slabo sprowujacym sie Fordzie to bedzie super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Widac kazdy ostro trenuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Kto jedzie e hultaju Nuvielle, Sordo i Bryan ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Dokładnie. Taki ma być skład Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 No to może być ciężko wjechac w pierwsza piatke bo Bryan i Sordo kulawi na asfaltach nie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) No to może być ciężko wjechac w pierwsza piatke bo Bryan i Sordo kulawi na asfaltach nie są. Robert tymbardziej na asfalcie kulawy nie jest by w piatke nie wjechac.Szybkosciowo w rownych samochodach to pewnie i z Ogierem by walczyl na asfalcie. Sprawa bedzie sie rozbijac czy Fiesta to pociagnie na tyle by chociaż o to top3 powalczyc. Z pewnoscia bedzie ciekawie Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ciekawe co będzie w przyszlym sezonie , może powrót do cytryny nie byl by taki zły.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Boję się trochę że RK będzie się trochę zbytnio starał żeby sobie odbić wcześniejsze niepowodzenia a to może się źle skończyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ciekawe co będzie w przyszlym sezonie , może powrót do cytryny nie byl by taki zły.... obstawiam hultaja ale to na niczym się nie opiera. Tylko moje osobiste dywagacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 może powrót do cytryny Cytryna planowana była na ten sezon, ale Total z Lotosem się nie dogadali, więc w przyszłym sezonie Rob musiałby zrezygnować z Lotosu by jeździć DS'em. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 No tak na prawdę to z punktu widzenia sponsoringu to jest trochę problem bo i Cytryna ma totala i hyundai ma shella czyli koncerny olejowe które pewnie nie sa skłonne do współpracy. Musialo by to byc ns zasadzie WRC 2 z zeszlego roku czyli prywatny team z podstawionym przez fabrykę autem.Toyota cos jeszcze pichci ale to chyba nie na 2015 zresztą do rozwoju auta trzeba doświadczeniaia do zbietania ddoświadczenia auta niezawodnego wiec te dwie rzeczy raczej nie ida w parze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) Boję się trochę że RK będzie się trochę zbytnio starał żeby sobie odbić wcześniejsze niepowodzenia a to może się źle skończyć. Takich komentarzy nie rozumiem w stosunku do Roberta wogole. To nie jest jakis pierwszy lepszy poczatkujacy kierowca, ktory sie bedzie napalal tylko po to by sobie odbic niepowodzenia i sie podpali na wynik. To chlodno kalkulujacy profesjonalista i w Rajdzie Niemiec pojedzie tak jakby pojechal tak czy inaczej, czyli pewnie na 100 % Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Pewnie że nie jest pierwszym lepszym jednak mam wątpliwości co do tej chłodnej kalkulacji... Mam prawo Kciuki trzymam za niego bez względu na wynik, po cichu licząc na dobry spektakl w wykonaniu RK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) Ciekawe co będzie w przyszlym sezonie , może powrót do cytryny nie byl by taki zły....obstawiam hultaja ale to na niczym się nie opiera. Tylko moje osobiste dywagacje Ciekawe czy nie myśli jednak o wybraniu toru?... Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się