respect Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 bo tu twarde podłoze sprawdzone to ,że ta nawierzchnia wyjmuje kolce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 To nie będzie pierwszy raz kiedy Szwecja będzie w takich warunkach.Blota takiego jak na poldkim nie będzie. Warunki beda podobne jak na mokrej fince. Zreszta jak by miało byc tak ślisko i blotniscie i tak szwedzka zimowka będzie najlepszym rozwiązaniem na takie warunki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Co do tych par na SSS, to mnie jedna rozsmieszyla: kubica vs aleksander pociej Rowniez dolaczam do podziekowan dla Carfita za raport oraz podrzucane nagrania i jak zapewne wielu z Was - tez sie podjaralem i nie moge doczekac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 (edytowane) Wypowiedz Marcusa o Robercie po testach „Jest najbardziej utalentowanym kierowcą, z jakim jechałem” – Marcus Gronholm o Robercie Kubicy po wspólnych testach przed Rajdem Szwecji. Taka opinia z ust dwukrotnego mistrza świata, który na dodatek słynie z konkretnych i dosadnych wypowiedzi, to ładna przeciwwaga dla różnych Pociejów. Co jeszcze Fin miał do powiedzenia po spędzeniu piątkowego popołudnia na prawym fotelu w prowadzonej przez RK rajdówce? Czy się bał? „Nie, w ogóle. OK, może jego szybkość trochę mnie martwiła, niektóre partie były bardzo szybkie i na nich myślałem sobie 'oh, shit...' Ale nie było żadnych momentów, żadnych problemów. Wow, ten facet umie jeździć – bez wątpienia. Od razu wie, gdzie musi dodawać gazu, gdzie hamować. Nie ma żadnego pyr-pyr-pyr, wożenia się. Bang, od razu jedzie i dobrze mu to wychodzi. Nie obija się...” „Musi się nauczyć rajdów. To jego jedyny problem: nie ma doświadczenia. Może mógłby trochę odpuścić, to by mu ułatwiło zdobycie doświadczenia. Na pewno potrafi wygrywać odcinki, ale na razie to niemożliwe, żeby walczył w samym czubie bez doświadczenia jeśli chodzi o warunki i rajdy”. „Na pewno ma jednak wielki talent, to niesamowity facet. Powiedział mi, że jeździł trochę po śniegu w Polsce, ale w Mitsubishi grupy N czy w czymś takim. Jego szybkość i wyczucie samochodu są niesamowite, ale ten weekend będzie dla niego ciężki. Wciąż musi się wiele nauczyć. Musi wiedzieć, jak utrzymać kolce w oponach na zmieniającej się nawierzchni i przy różnej przyczepności i oczywiście musi opisać rajd, w którym startuje po raz pierwszy. Wszyscy kierowcy mają większe doświadczenie od Roberta i tak będzie przez cały ten rok. Może w tym sezonie zwycięstwo nie będzie jeszcze możliwe, ale kiedy zdobędzie więcej doświadczenia, to wszystko przed nim...” sokolimokiem.tv Edytowane 3 Lutego 2014 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Wielkie słowa,wielkiego człowieka. Między wierszami ukryte są ciekawe informacje. Zdaje się Gronholm jest pod ogromnym wrażeniem szybkości Kubicy. Gdyby dołożyć do tego dobre zarządzenie tempem wynikające z doświadczenia wiadomo czym to może skutkować.... i oby się ziściło. Marzę o tym aby Kubek dojechał tym razem do mety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Myślę, że Rob Szwecję pojedzie spokojnie, własnym tempem (co to oznacza, wszyscy wiemy ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Rob ma swoj sposob na zdobywanie doswiadczenia i napewno wie co robi. Co mu da wozenie tylka po oesach ? Nic. Co z tego , ze przejedzie wszystko bez problemu skoro nie poczuje limitu przyczepności w danych warunkach. Co z tego , ze Evans, Mikkelsen przejezdzaja jak leci oesy dramatycznym tempem, skoro przy pierwszej probie szybszej jazdy beda problemy bo nie beda znac limitu przyczepnosci i zwyczajnie ciezko bedzie im jechac stale szybko skoro caly czas woza tylki sredniawym tempem. :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 na ostatnim obrazku jest wyraźnie zjarany, tajemnica odkryta;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 na ostatnim obrazku jest wyraźnie zjarany, tajemnica odkryta;) :D :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Nie, w ogóle. OK, może jego szybkość trochę mnie martwiła, niektóre partie były bardzo szybkie i na nich myślałem sobie 'oh, shit...' To nie do końca chyba trafne tłumaczenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 (edytowane) W prostym tlumaczeniu z kontekstu chodzilo chyba o to, ze po prostu mial lekkiego cykora z jaką predkoscia Robert szybkie partie jechał W tym samym artykule na autosport jest tez analiza Davida Evansa z Monte, i zauwazyl ze wlasnie w tych mega szybkich ciasnych partiach, gdzie trzeba miec delikatnie mowiac big cojones Robert nie miał sobie równych, oraz w tych mega krętych Edytowane 3 Lutego 2014 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 podeślesz mi ten artykuł na PW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 podeślesz mi ten artykuł na PW? Dlaczego na PW? Inni też chcą poczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 podeślesz mi ten artykuł na PW? Dlaczego na PW? Inni też chcą poczytać c'mon, public Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja myślę, że dla wielu (nawet wieloletnich rajdowców) szybkość RK (nie chodzi tyle o prędkość, a bardziej o reakcję, odruchy, adaptację) może być zaskoczeniem, ale on jest z F1 i to jest ta gigantyczna różnica. Tam się jeździ po 200-300km/h, a tu "raptem" 100-150 IMHO jak nabierze doświadczenia i będzie kończył rajdy + miał więcej szczęścia (patrz Ogier na Monte chyba 3 mega fuksy, które mogły być śmiało zakończeniem rajdu) to mamy mistrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Tam się jeździ po 200-300km/h, a tu "raptem" 100-150 dokładnie. I tu nie chodzi tylko o szybkość reakcji, ale też o przyzwyczajenie do podróżowania z tymi prędkościami.. W rajdach pewnie cały czas ma jej lekki niedosyt i wydaje mu się wielokrotnie, że jedzie wolno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Kubica został Mistrzem ERC Ice Masters Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Tam się jeździ po 200-300km/h, a tu "raptem" 100-150 dokładnie. I tu nie chodzi tylko o szybkość reakcji, ale też o przyzwyczajenie do podróżowania z tymi prędkościami.. W rajdach pewnie cały czas ma jej lekki niedosyt i wydaje mu się wielokrotnie, że jedzie wolno odczucie predkości jest bardzo względne, co innego szeroki tor a co innego wąskie szutry, jedynie moze mu brakować przeciążeń chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Tam się jeździ po 200-300km/h, a tu "raptem" 100-150 dokładnie. I tu nie chodzi tylko o szybkość reakcji, ale też o przyzwyczajenie do podróżowania z tymi prędkościami.. W rajdach pewnie cały czas ma jej lekki niedosyt i wydaje mu się wielokrotnie, że jedzie wolno odczucie predkości jest bardzo względne, co innego szeroki tor a co innego wąskie szutry, jedynie moze mu brakować przeciążeń chyba Też miałem to napisać. Za czasów jak się ścigałem motocyklem na torze Poznań nie odczuwałem tak prędkości jak np jadąc autem w GSMP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusz100 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) Fury chłopaków wyglądają tak: Kubica/Szczepaniak https://pbs.twimg.co...AHyBs.jpg:large Sołowow/Baran https://pbs.twimg.co...ARIvp.jpg:large Edytowane 4 Lutego 2014 przez jusz100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Też miałem to napisać. Za czasów jak się ścigałem motocyklem na torze Poznań nie odczuwałem tak prędkości jak np jadąc autem w GSMP. kiedys czytałem, że samo odpuszczenie gazu w f1 daje przeciązenie w okolicach 1G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 EVAN, a co tam się wydarzyło w Kaczycach? Jakaś usterka, że tak Was nagle wypluło na tą studzienkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Na to,ze Robert jezdzi tak szybko sklada sie wiele czynnikow czyli ,zrobilo swoje zapinkalanie gokardami przez wiele lat jako dziecko,potem F3 i tam tez sie duzo nauczyl szlifujac swoje mozliwosci i obycie no i wreszcie F1 ktora jest kwintesencja wszystkiego +oczywiscie ogromny talent niestety innym kierowca tego brak oni weszki w WRC i juz zostali maja duzo wieksze doswiadczenie rajdowe od Robiego,ale to juz tylko kwestia czasu i bedzie klepal wszystkich po mimo,ze tor F1 jak szklanka w porownaniu do rajdow to zapinkalanie 300-350 na niektorych odcinkach robi swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Mysle przede wszystkim, ze kluczowe jest to ze Robert z toru ma automatycznie zakodowane w odruchach w jaki sposób przechodzić dane zakręty i sekcje, oraz technikę do odpowiedniego wykorzystania przyczepności by czas był jak najlepszy Szczególnie na asfalcie to widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Evan wrzuć fotkę z wywiadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się