Adi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 W Gdyni jest, to pewnie w Szwecji też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 A wracając do tematu szalenie mnie interesuje jak poradzi sobie Kubek na śniegu. Na długich kolcach nigdy nie jeździł.Nie mówię,że jest to dla niego większa nowość niż jazda po zwariowanej trasie Monte Carlo ale zawsze na papierze to coś nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AFD100 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Paradoksalnie będzie mu chyba łatwiej. Robert kilka razy podkreślał, że jak jest stała przyczepność, to jeździ mu się lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Monte Carlo to bardzo trudny ciasny rajd wiec kazdemu moze wyjsc wsypa Robiemu tez,a teraz SZwecja i bedzie duzo lepiej pamietac trzeba ,ze Robi sie uczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 A wracając do tematu szalenie mnie interesuje jak poradzi sobie Kubek na śniegu. Na długich kolcach nigdy nie jeździł.Nie mówię,że jest to dla niego większa nowość niż jazda po zwariowanej trasie Monte Carlo ale zawsze na papierze to coś nowego. Robert jeździł juz na Szwedzkim kolcu ale nie w zawodach sportowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) A wracając do tematu szalenie mnie interesuje jak poradzi sobie Kubek na śniegu. Na długich kolcach nigdy nie jeździł.Nie mówię,że jest to dla niego większa nowość niż jazda po zwariowanej trasie Monte Carlo ale zawsze na papierze to coś nowego. Robert jeździł juz na Szwedzkim kolcu ale nie w zawodach sportowych cos wiecej ? Mysle, ze Szwecja pod pewnymi wzgledami bedzie latwiejsza niz MC dla niego. Przyczepność jest stała, wiec bedzie ok Trudniej mysle moze byc np z opisaniem trasy odpowiednim, ale Robert da rade Edytowane 19 Stycznia 2014 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Pojeździ trochę Szwecję w Colina i skopie wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Trudniej mysle moze byc np z opisaniem trasy odpowiednim, ale Robert da rade Tu akurat przyda się doświadczenie Maćka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 A wracając do tematu szalenie mnie interesuje jak poradzi sobie Kubek na śniegu. Na długich kolcach nigdy nie jeździł.Nie mówię,że jest to dla niego większa nowość niż jazda po zwariowanej trasie Monte Carlo ale zawsze na papierze to coś nowego. Robert jeździł juz na Szwedzkim kolcu ale nie w zawodach sportowych cos wiecej ? Mysle, ze Szwecja pod pewnymi wzgledami bedzie latwiejsza niz MC dla niego. Przyczepność jest stała, wiec bedzie ok Trudniej mysle moze byc np z opisaniem trasy odpowiednim, ale Robert da rade Jeszcze przed wypadkiem Robert jeździł Fabia po łodzie i śniegu ale dla zabawy nigdy na czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 a gdzie on tą fabie wrc od kopeckiego trzyma ? we włoszech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 kto zgarną nagrodę spiryta ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Eryk Mełgwa napisał: A taka refleksja...Robert Kubica jest Polakiem, na każdym kroku podkreśla to z całą mocą, na każdym rajdzie szczególnie dba by polska flaga była prawidłowa przy nazwisku (nie Monaco czy Indonezja) jak się czasem zdarzało. I w tej oto Polsce jest jedną z głównych osób, na których można sobie poużywać, pouczać co powinien zrobić, a czego nie, do czego dorósł lub nie i jak powinien jeździć by wszyscy byli zadowoleni. Jak to zwykle bywa w naszym kraju specjalistów od rajdów mamy obecnie więcej niż specjalistów od piłki nożnej. A to dlatego, że czuć zbliżające się sukcesy. Mamy też kompletnych ignorantów, którym nie chce się nawet kliknąć w Internecie i sprawdzić co to jest ten rajd samochodowy, ale pragną się podzielić swoją wybroczyną intelektualną. Cóż mają prawo. My mamy prawo oceniać. Są tacy, którzy kwestionują sukcesy Kubicy. Że tytuł w WRC2 to taka wydmuszka. Pewnie są to Ci sami, który trzymają kciuki by Robert Lewandowski dostał Złotą Piłkę, za to , że strzelił kilka bramek i to nie dla Polski. Tymczasem na świecie tym czego dokonał Robert od września 2012 roku zachwycają się wszyscy. Począwszy od dziennikarzy luźno związanych z dziedziną po absolutnych fachowców, którzy nie jeden rajd widzieli (a niektórzy widzieli wszystkie w erze mistrzostw świata). Kubica za granicą jest wielką gwiazdą, w Polsce należy sprowadzić go na ziemie. Bo jak to? Polak i sukcesy? Bzdura. To nie my. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Jeżeli natomiast mial bym jakoś z komentować ten dzwon to tylko szkoda że Robert nie ratował się rękawem , prawdopodobnie obrócił by się i tyle no ale to właśnie to doświadczenie którego właśnie brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Jeżeli natomiast mial bym jakoś z komentować ten dzwon to tylko szkoda że Robert nie ratował się rękawem , prawdopodobnie obrócił by się i tyle no ale to właśnie to doświadczenie którego właśnie brak. @@turdziGT no ja Cię proszę,oszczędź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) Jeżeli natomiast mial bym jakoś z komentować ten dzwon to tylko szkoda że Robert nie ratował się rękawem , prawdopodobnie obrócił by się i tyle no ale to właśnie to doświadczenie którego właśnie brak. mysle, ze zaczelo wciagac przod dopiero jak znalazl sie za szczytem zakretu, a w tym momencie fura juz jechala calkowicie prosto, wiec pociagniecie rekawa nie wywolaloby zadnego efektu szczegolne przy tej predkosci Edytowane 19 Stycznia 2014 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Co Ci da ręczny jak przód sie ślizga? Zamiast dwóch płynących opon masz cztery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AFD100 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Dla takich momentów warto interesować się rajdami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Co Ci da ręczny jak przód sie ślizga? Zamiast dwóch płynących opon masz cztery? W sytuacji kiedy odjeżdża ci przód to podstawowe ABC ratowania się kierowcy rajdowego to właśnie rękaw dlatego choc by ze zawsze lepiej uderzyć tylem niż przodem gdzie masz IC chłodnice i kola skretne itp itd. Jeżeli by tak zrobil to jest szansa że uderzył bh ten mostek bokiem a tak to nawet jak by nie wpadł to i tak bylo po jeździe ale to oczywiście gdybanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Co Ci da ręczny jak przód sie ślizga? Zamiast dwóch płynących opon masz cztery? W sytuacji kiedy odjeżdża ci przód to podstawowe ABC ratowania się kierowcy rajdowego to właśnie rękaw dlatego choc by ze zawsze lepiej uderzyć tylem niż przodem gdzie masz IC chłodnice i kola skretne itp itd. Jeżeli by tak zrobil to jest szansa że uderzył bh ten mostek bokiem a tak to nawet jak by nie wpadł to i tak bylo po jeździe ale to oczywiście gdybanie. Nie idźmy tą drogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Premo Ci to już wytłumaczył Jeśli przednie koła nie mają przyczepności to co da ręczny? Najpierw koła muszą złapać przyczepność żeby coś się stało. Był syf wewnątrz zakrętu, wypluło przód. Fizyka zrobiła swoje. Żadne rękawy, kontry, zdrowaśki nie pomogą. Za szybo było i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Nie ma gadać głupot bo tam nie było przyczepności tj.żadne z kół nie miało przyczepności i nic nie można było zrobić ani gazem, ani ręcznym, nożnym ani żarliwą modlitwą. Bo niby jak mają działać jakieś siły przeniesione z opony na nawierzchnię skoro tarcie dynamiczne było znikome. Niestety jedynym ratunkiem była mniejsza prędkość w tym miejscu.Potem można były tylko patrzeć na zbliżający się mostek. To nie był nawet błąd Kubka.To był niefart z konsekwencjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Co Ci da ręczny jak przód sie ślizga? Zamiast dwóch płynących opon masz cztery? W sytuacji kiedy odjeżdża ci przód to podstawowe ABC ratowania się kierowcy rajdowego to właśnie rękaw dlatego choc by ze zawsze lepiej uderzyć tylem niż przodem gdzie masz IC chłodnice i kola skretne itp itd. Jeżeli by tak zrobil to jest szansa że uderzył bh ten mostek bokiem a tak to nawet jak by nie wpadł to i tak bylo po jeździe ale to oczywiście gdybanie. Nie idźmy tą drogą Przecież wiadomo, że wszyscy tutaj lepiej by sobie poradzili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 A wracając do tematu szalenie mnie interesuje jak poradzi sobie Kubek na śniegu. Na długich kolcach nigdy nie jeździł.Nie mówię,że jest to dla niego większa nowość niż jazda po zwariowanej trasie Monte Carlo ale zawsze na papierze to coś nowego. Robert jeździł juz na Szwedzkim kolcu ale nie w zawodach sportowych cos wiecej ? Mysle, ze Szwecja pod pewnymi wzgledami bedzie latwiejsza niz MC dla niego. Przyczepność jest stała, wiec bedzie ok Trudniej mysle moze byc np z opisaniem trasy odpowiednim, ale Robert da rade Jeszcze przed wypadkiem Robert jeździł Fabia po łodzie i śniegu ale dla zabawy nigdy na czas. TurdziGT , wybieram sie 30.01 do Szwecji , ale przez Oslo , powiedz mi czy paszport jest konieczny ? I czy mogę autem z wypożyczalni jechać do Szwecji bez dodatkowych kosztów ? . Czy w Norwegi podobnie jak w Szwecji auta maja kolce ? Dzieki z góry za podpowiedź . P.S jest śnieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Przecież wiadomo, że wszyscy tutaj lepiej by sobie poradzili. Nie tylko tutaj. Przecież wszyscy kierowcy (i nie kierowcy) w Polsce zostaliby mistrzami świata gdyby tylko mieli czym jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się