Jump to content

Robert Kubica w rajdach


carfit

Recommended Posts

Najlepsze testy to Odcinki Specjalne, więc jeśli nie WRC to najlepiej ERC. Inne zalety uczestnictwa w tej serii, które mi przyszły do głowy:

- lokalizacja rajdów w Europie, więc rozsądny budżet

- mając w serii Roberta i Kajto, można by się spodziewać dominacji polskich kierowców rajdowych w bądź co bądź solidnej serii a to mogłoby się przełożyć na lepszą promocję sportu w Polsce. To w perspektywie mogłoby pomóc RSMP, RPP a nawet innym lokalnym wydarzeniom.

Link to comment
Share on other sites

Tylko jeden bardzo ważny aspekt nie byłby spełniony... wjeżdżanie się w oesy WRC. Bez tego jak wróci w 2017, będzie się znowu w pewnym sensie uczył.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pytanie czy lepsze będzie jak przejedzie 3-4 rajdy WRC (+ jakieś lakoniczne testy i zmaganie się z problemami technicznymi) i rzekomo będzie to na plus w przyszłości czy lepiej jechać 10-15 innych rajdów non-stop jeżdżąc robiąc tysiące kilometrów OS-owych...

Link to comment
Share on other sites

...tylko odcinki wrc a najlepiej to polepszyć te na których już wygrywa i zmusić Ogiera do ryzyka a może nawet wyjąć jaki rajd.

(Ja tam dobrze widzę Roberta i Lorenzo w B-Team pod MSportem nawet jeśli Citroen ma więcej do zaoferowania )

post-15514-0-59485300-1448015593_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Strasznie to wszystko skomplikowane. Robert chyba musi liczyć na hojność sponsorów, a tutaj wchodzi nasza polityka. 

 

E: Tak na dobrą sprawę my w ogóle nie wiemy, czy Robert ma jakiekolwiek opcje na starty w rajdach. Pojawiło się info z FB lotosu, że będą go wspierać, ale chyba nikt nie wątpi że wartość takiej wiadomości jest bliska zeru. Nakłada się na to jeszcze wsparcie dla Kajtka, bo przecież powodów żeby odpuścić program mistrza europy nie ma. Eh...

Edited by MadYarpen
Link to comment
Share on other sites

Wyobrazam sobie ze RK chodzac po sponsorach i zespolach moze slyszec w odpowiedzi ten o to cytat z "Chlopaki nie placza":

To nie jest niechęć. Ja cię po prostu nie lubię, uważam że nie masz talentu. Twój ojciec też był przereklamowany jako dyrygent. Zrobił karierę bo był spryciarzem i miał ładną buźkę. Jeden Brenner w historii muzyki nam zupełnie wystarczy. To jest właśnie ta druga wiadomość. Nie masz po co przychodzić na egzamin poprawkowy, bo już go oblałeś.

Link to comment
Share on other sites

To jest właśnie ta druga wiadomość. Nie masz po co przychodzić na egzamin poprawkowy, bo już go oblałeś.

 

ale jest jeszcze wiara i determinacja oraz wiemy jak się sprawa młodego Brennera skończyła ;)

Link to comment
Share on other sites

Jedni mówią, że Lotos zostaje, a inni że nie. Czas pokaże. Ale szykuję nam się nerwówka taka sama jaka była w ubiegłym roku. Gdzie trzeba było czekać do przecieków listy na Monte. I potem dalej niż, aż do samego rajdu...

 

ERC raczej odpada, nie ma sensu żeby jeździł tam i Kajto i Robert i sobie wzajemnie odbierali punkty. Chyba, że rzeczywiście Lotos out, to trzeba będzie brać co się da, albo uciekać na tory. Bo ile można wykładać ze swoich.

Link to comment
Share on other sites

 

Prada w Msporcie... :huh: a dla RK nie ma miejsca  :facepalm:

"W najnowszym numerze WRC, który od dzisiaj jest w sprzedaży, okładkowy temat poświęciliśmy (co było naturalnym wyborem) Robertowi Kubicy i dywagacjom na temat jego przyszłości. Do samego końca zbieraliśmy informacje i materiały z wielu źródeł, tak aby nasz artykuł był jak najbardziej wiarygodny i bliski temu, co może się przydarzyć w najbliższym czasie. W związku z tym pojawiły się opcje powiązań Roberta z Citroenem (trzeci samochód) lub M-Sportem.

Po wczorajszej informacji na temat przyszłości Citroena wiadomo już, że Robert nie będzie startował w sezonie 2016 DS3 WRC. Przynajmniej nie pod szyldem fabrycznej ekipy, bo takowej po prostu nie będzie.

Brak przyszłorocznego zaangażowania Citroena w WRC sprawił, że nowego pracodawcy musiał sobie poszukać Mads Ostberg. Jedynym wyborem był M-Sport. Choć ta informacja nie jest jeszcze potwierdzona, to niemal na pewno Norweg wróci pod skrzydła Malcolma Wilsona. Drugim samochodem ma jeździć Elfyn Evans. Z bardzo wiarygodnych źródeł wynika również, że Malcolm wystawi trzecią Fiestę RS WRC dla syna Miucci Prady, 27-letniego Lorenzo Bertelliego.

Tak więc składy wszystkich fabrycznych ekip są już skompletowane i niestety w żadnym z nich nie ma Roberta Kubicy.

Można niemal z całą pewnością przyjąć, że Klasa 2016 (składająca się tylko z trzech ekip) będzie wyglądała następująco:

Volkswagen:

Sebastien Ogier, Jari-Matti Latvala, Andreas Mikkelsen

Hyundai

Thierry Neuville, Dani Sordo, Hayden Paddon

M-Sport

Mads Ostberg, Elfyn Evans, Lorenzo “Prada” Bertelli"

 

 

Wojciech Grabarz

https://www.facebook.com/wojciech.garbarz/posts/1201144183247901

 
 
 

 

Ale to od Wojtka wkleiłeś, spokojnie jeszcze się coś może zmienić, Wojtek też przecież nie wiem wszystkiego. Czekajmy spokojnie. 

Link to comment
Share on other sites

Plan A to nadal rajdy. Maciek o tym wspominał w wywiadzie dla Przeglądu Sportowego.

 

Jeśli chodzi o sukcesy i dzbanki to ok, ERC na pewno było by pasmem sukcesów, ale w długoterminowych planach WRC2 na pewno jest lepszą opcją. Jeździsz po tych samych odcinkach co WRC.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...