Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Robi się ciekawie. Jeżeli Matton jest słowny, to kogoś z dwójki obecnych kierowców na pewno nie zobaczymy w przyszłym roku.

Z tym Neuvillem też dziwna sprawa, chyba się tam mocno poprztykali w Alzenau. Ma (albo miał) chłop niekwestionowaną pozycję lidera ekipy + ciepłą posadkę i chce z niej odchodzić? Coś musi być na rzeczy za kurtyną. Do tego odejście byłego inżyniera (nie pamiętam nazwiska) z M-Sportu, teraz zwolnienie gościa odpowiedzialnego za projekt nowego i20, nowe auto które miało być już w tym roku w dalszym ciągu jest awaryjne i plotki o zwolnieniu Nandana...

 

Nie wiemy tak naprawdę co sie dzieje w wewnątrz zespołu , więc róznie może być , z koreańcami nie jest łatwo , szczególnie jak zarządzają zespołem z Azji … i mają swoją wizje niekoniecznie zbieżną z europejską kulturą , systemem pracy itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbliża się końcówka sezonu, Kubica nie ma angażu. Co chyba ważniejsze sezon miał mocno średnii. To kuriozum. Wygrał jako prywaciaż chyba z 7 czy 8 OS-ów co jest przecież naprawdę dobrym wynikiem a jednak mimo wszystko ani razu nie wbił się wysoko na koniec rajdu. I w zasadzie powinniśmy się bardzo martwić. Tymczasem jakimś cudem panuje pazytywna atmosfera i nadzieja na pozytywny rozwój wydarzeń.  Mimo tego,że nikt nie potrafi nawet wskazać gdzie jest realna szansa na fotel fabryczny. Ile nam każde jeszcze Kubek czekać ??? To dziwne ale mnie się też wydaje , że coś jest na rzeczy. Kubek nie wydaje się być przybity. Wydaje się,że coś takm krzyczy do mediów ale ma jakiś konkretny plan.

 

PS. Przydał by się mocny R.Hiszpanii.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe jak to sie ułoży moze bedą jakies roszady.W kazdym razie jezeli Mads utrzyma sie w cytrynę na 2016 to znaczy ze ma tam jakies solidne plecy bo od paru sezonów spektakularnych wyników totalnie brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbliża się końcówka sezonu, Kubica nie ma angażu. Co chyba ważniejsze sezon miał mocno średnii. To kuriozum. Wygrał jako prywaciaż chyba z 7 czy 8 OS-ów co jest przecież naprawdę dobrym wynikiem a jednak mimo wszystko ani razu nie wbił się wysoko na koniec rajdu. I w zasadzie powinniśmy się bardzo martwić. Tymczasem jakimś cudem panuje pazytywna atmosfera i nadzieja na pozytywny rozwój wydarzeń.  Mimo tego,że nikt nie potrafi nawet wskazać gdzie jest realna szansa na fotel fabryczny. Ile nam każde jeszcze Kubek czekać ??? To dziwne ale mnie się też wydaje , że coś jest na rzeczy. Kubek nie wydaje się być przybity. Wydaje się,że coś takm krzyczy do mediów ale ma jakiś konkretny plan.

 

PS. Przydał by się mocny R.Hiszpanii.

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze co do tej głośności to pamiętam jak na rajdzie krakowskim w 1999 w miejscowości oddalonej od mojego domu dobre 3km leciał oes. Escort Kuliga tak się tlukl ze mama myślała ze nas bombarduja . ;)

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda ten eskort był potwornie głośny i zial ogniem z wydechow po obu stronach.Mega spektakularny samochod moim zdaniem mimo ze ponoć nie jechał :)

 

 

I powiedzcie mi co takie polo dziś sobą reprezentuje , a nie to co Ten escort którym mozna było nawet straszyć dzieci :D

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda ten eskort był potwornie głośny i zial ogniem z wydechow po obu stronach.Mega spektakularny samochod moim zdaniem mimo ze ponoć nie jechał :)

 

 

I powiedzcie mi co takie polo dziś sobą reprezentuje , a nie to co Ten escort którym mozna było nawet straszyć dzieci :D

 

A to nie bylo tak, ze focus nie jechal? Pamietam wywiad Kuliga jak opowiadal o nowym fordzie wrc i byli zdziwieni, ze cos slabo jedzie (pozniej bylo lepiej), ale to chodzilo o focusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda ten eskort był potwornie głośny

 

Mój pierwszy rajd w życiu to Krakowski '97 - akurat wtedy był debiut auta WRC w RSMP, bo Przybylski startował Escortem - do dziś pamiętam jak to auto sakramencko waliło podtrzymaniem, coś pięknego B)  I do tego Megane Kuliga !

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZgxQWZjbn9I

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast podczas nadchodzącego rajdu w ogóle nie nastawiam się na dobry wynik. Tutaj ogromne ma znaczenie przygotowanie auta i serwis, a patrząc to co ma do dyspozycji Robert i ile błędów już chłopaki popełnili naprawdę będzie ciężko. Mam nadzieję tylko, że Robert pokaże dobre tempo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie trzymam kciuki za WRC w przyszłym sezonie razem z dobrym autem.

 

Niestety wydaję mi się, że brak ofert z zespołów fabrycznych mimo wszystko spowodowany jest nie do końca sprawną ręką :( Obym się mylił. Mam jednak nadzieję, że znajdzie się ktoś odważny (szef zespołu), który da Robertowi szansę, bo wierzę, że może wygrywac rajdy już niedługo.

 

Zakulisowo mówi się również o tym, że Robson dogrywa z M-Sportem zakup Fiesty do RC, nie wiem czy dla niego czy nie, ale oby nie poszedł w tym kierunku, nie teraz. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mnie zastanawia, wiem, że pewnie cała ta sytuacja jest spowodowana tym, że nie było innej możliwości, ale czy czasem nie jest tak, że powielane są te same "błędy" ? W momencie gdy prawie nikt nie jeździł na DMACK'ach, zespół Lotos WRC (chyba taka wtedy nazwa była) z Michałem K. jako kierowcą, zdecydował się na starty na tych oponach. Produkt nowy, jeszcze wtedy raczkował, podobna sytuacja teraz z Pirelli. Współpraca z Motosport Italia wiadomo jak przebiegała, kolejny raz zdecydowano się na Włochów i A-Style, efekt - znamy. W efekcie mamy cały sezon "szarpaniny". 

Nie wiem jak to wygląda od wewnątrz, ale patrząc na to z dystansu, można odnieść wrażenie, że ktoś się przeliczył. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To prawda ten eskort był potwornie głośny

 

Mój pierwszy rajd w życiu to Krakowski '97 - akurat wtedy był debiut auta WRC w RSMP, bo Przybylski startował Escortem - do dziś pamiętam jak to auto sakramencko waliło podtrzymaniem, coś pięknego B)  I do tego Megane Kuliga !

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZgxQWZjbn9I

 

Jest takie slawne zdjecie Przybylskiego polowa auta w rowie , stalem wtedy na tym zakrecie.Meganka kuliga i Leszek fajnym i pierwszym w PL EVO 5 na jakis arabskich numerach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak mnie zastanawia, wiem, że pewnie cała ta sytuacja jest spowodowana tym, że nie było innej możliwości, ale czy czasem nie jest tak, że powielane są te same "błędy" ? W momencie gdy prawie nikt nie jeździł na DMACK'ach, zespół Lotos WRC (chyba taka wtedy nazwa była) z Michałem K. jako kierowcą, zdecydował się na starty na tych oponach. Produkt nowy, jeszcze wtedy raczkował, podobna sytuacja teraz z Pirelli. Współpraca z Motosport Italia wiadomo jak przebiegała, kolejny raz zdecydowano się na Włochów i A-Style, efekt - znamy. W efekcie mamy cały sezon "szarpaniny".  Nie wiem jak to wygląda od wewnątrz, ale patrząc na to z dystansu, można odnieść wrażenie, że ktoś się przeliczył. 
 

 

Ale Pirelli to przecież nie nowy produkt i chyba nie jest tak że to Lotos decydował o wyborze dostawcy opon. RK też miał w tej kwestii coś do powiedzienia o ile dobrze pamiętam. I sam sie wpuścił w Pirelli, tak samo jak sam wpuścił sie we włochów po znajomości :P Zresztą były tam jakieś układziki na lini Pirelli RK, pewnie mają też zapędy na oficjanlego dostawce opon do WRC a RK idealnie się nadała do promocji opony... no ale póki co wychodzi średnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, nie twierdzę, że Lotos miał na to wpływ, bardziej chodziło mi o to, że nie wyciągnięto wniosków z przeszłości. Zdecydowano się na opony, na których nie jeździ nikt z czołówki, nie jeździ nikt kto "podgryzałby" czołówkę. Zdecydowano się na eksperyment, podobnie jak z DMACK. Można się domyślać, że coś było "uzgodnione" na linii RK - Pirelli i dlatego padł taki wybór, co nie znaczy, że była to dobra decyzja.. 

Co do promocji opony, właśnie kiepsko to wypada, bo ciągle słychać narzekania na Pirelli, więc nie wiem jak to z tą promocją jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Marcin_kielce

 

Jak się wygrywa w sezonie prywatnym autem 7 oesów tzn. że niedokońca sprawna ręka nie jest tu problemem. No chyba ,że na pojedynczych oesach z wieloma nawrotami. Ale ile takowych jest i ile można na nich stracić w sezonie ???

 

Na gazeta pl. o dużych kłopotach finansowych Lotosu. Muszą zapłacić 250 mln kary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...