GeFo555 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Mam wrażenie, że tak Fiesta dużo szybciej odjeżdża z ciasnych zakrętów, ale to może tylko moje subiektywne idczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Mam wrażenie, że tak Fiesta dużo szybciej odjeżdża z ciasnych zakrętów, ale to może tylko moje subiektywne idczucia To nie sa subiektywne odczucia , rzeczywiście jest lepiej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 W Alzacji tez sa skoro testuje na pachołkach to pewnie w Niemczech tez bedą. Nie bedą i nie były Wydawało mi sie ze we Francji na niektórych partiach były. Dobrze pamietalem ze byly https://youtu.be/kiU0V_Isfaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 W Alzacji tez sa skoro testuje na pachołkach to pewnie w Niemczech tez bedą. Nie bedą i nie były Wydawało mi sie ze we Francji na niektórych partiach były.Dobrze pamietalem ze byly Ja nie pisze o Francji tylko o Niemczech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Carfit nadaje na poczatku filmu zgadza się, ale myślałem, że w tym kasku też on Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Carfit nadaje na poczatku filmu Jest też w tle i Kaja na końcu . Ja mam wrażenie, że jest dobrze. Wszyscy rządni sukcesu, może tym razem nic nie zawiedzie... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Carfit nadaje na poczatku filmu zgadza się, ale myślałem, że w tym kasku też on Bez przesady , ile razy mozna do wurca wsiadać Tym razem Robert wynagrodził Artka i należało sie mu ! Mam nadzieje ze napisze na forum wrażenia . Jest też w tle i Kaja na końcu . No zabrali my jom w nagrodę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) W Alzacji tez sa skoro testuje na pachołkach to pewnie w Niemczech tez bedą. Nie bedą i nie były Wydawało mi sie ze we Francji na niektórych partiach były.Dobrze pamietalem ze byly Ja nie pisze o Francji tylko o Niemczech zatem zastanawiające jest to, że na filmikach Robert to samo miejsce cięcie wykonuje bez pachołka, a raz z pachołkiem i nie rozumiem co jest takiego fajnego w cięciach, to jest po prostu skracanie sobie drogi i ułatwianie jazdy. Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez Dudu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ciecie to dobranie optymalnego toru jazdy i bardziej wyplaszczysz zakret tym szybciej og przejedziesz do tego zakrety ciete przez innych musisz ciac w przeciwnym razie wpadasz na syf narzucony na droge i tracisz grip.Moze nie bedzie testow przed francja dlatego sobie cos tu sprawdzal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Na pewno w niemczech będą po prostu i zakręty z cięciem i bez, a odcinek mieli określonej długości:) Chociażby na panzerplatte do cięcia należy podchodzić z ostrożnością, bo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ostberg na zapoznaniu też w Lancerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ciecie to dobranie optymalnego toru jazdy i bardziej wyplaszczysz zakret tym szybciej og przejedziesz do tego zakrety ciete przez innych musisz ciac w przeciwnym razie wpadasz na syf narzucony na droge i tracisz grip.Moze nie bedzie testow przed francja dlatego sobie cos tu sprawdzal. Nic sobie nie sprawdzał , Francja w tym roku jest na Korsyce , a to rajd 1000 zakrętów i zupełnie inna charakterystyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Korsyka powinna być dobra dla Roberta, on lubi chyba takie kręte techniczne odcinki z czasów śmigania we Włoszech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ostberg na zapoznaniu też w Lancerze Check mu się pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Check mu się pali Może engine nie łutututu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Check mu się pali Może engine nie łutututu. Podobno DPF padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ostberg na zapoznaniu też w Lancerze Check mu się pali W każdym Evo porządnie wystrojonym pali się check Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ostberg na zapoznaniu też w Lancerze Check mu się pali W każdym Evo porządnie wystrojonym pali się check Potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Nowe opony Michelin. Zachwalają, zachwalają, a ciekawe jak będzie w praktyce, w porównaniu do Pirelli. https://twitter.com/Traxx_WiF/status/633546815988723713 Chyba dobrze, że prognozy przewidują suchy rajd. RK jeszcze przed Monte mówił, że Pirellki lepiej się sprawują na suchym niż mokrym. No i pozycja nie będzie aż tak dawać w kość jak na mokrej nawierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 taką statystykę na fb powrotroberta.blogspot.com zamieścił: TOP 10 pod względem liczby zwycięstw OS-owych: 1. Ogier 532. Latvala 273. Meeke 113. Mikkelsen 115. Neuville 75. Tanak 77. Kubica 67. Ostberg 69. Loeb 510. Paddon 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Do trzeciego miejsca niewiele brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 . Jest też w tle i Kaja na końcu . No zabrali my jom w nagrodę Nie pytam za co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Jest nowy challange od Roberta , R-Factor , bolid 2008 , bez systemów wspomagania , czas do pobicia 1,17. 000. tor hungaroring Nagroda , niespodzianka Dodam ze nie jest to takie proste , po kilkunastu okrążeniach zrobiłem 1,23 , Robert wsiadł pierwszy raz i zrobił 1,20 , potem cały czas 1,18 -1,17 . Chyba pamięta tor Nowe opony Michelin. Zachwalają, zachwalają, a ciekawe jak będzie w praktyce, w porównaniu do Pirelli. https://twitter.com/Traxx_WiF/status/633546815988723713 Chyba dobrze, że prognozy przewidują suchy rajd. RK jeszcze przed Monte mówił, że Pirellki lepiej się sprawują na suchym niż mokrym. No i pozycja nie będzie aż tak dawać w kość jak na mokrej nawierzchni. odcinki piątkowe bedą niestety słabe , pozycja startowa jest mega niekorzystna , będzie mnóstwo syfu na cięciach Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Czas wrócić do rFactora w takim razie. Ciekawe czy choć 1:20 uda mi się osiągnąć... Setup zapewne własny, a nie domyślny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Jest nowy challange od Roberta , R-Factor , bolid 2008 , bez systemów wspomagania , czas do pobicia 1,17. 000. tor hungaroring Nagroda , niespodzianka Dodam ze nie jest to takie proste , po kilkunastu okrążeniach zrobiłem 1,23 , Robert wsiadł pierwszy raz i zrobił 1,20 , potem cały czas 1,18 -1,17 . Chyba pamięta tor Jak obrobie film to wkleję Prosze bardzo https://youtu.be/N2VvioxIwds Nowe opony Michelin. Zachwalają, zachwalają, a ciekawe jak będzie w praktyce, w porównaniu do Pirelli. https://twitter.com/Traxx_WiF/status/633546815988723713 Chyba dobrze, że prognozy przewidują suchy rajd. RK jeszcze przed Monte mówił, że Pirellki lepiej się sprawują na suchym niż mokrym. No i pozycja nie będzie aż tak dawać w kość jak na mokrej nawierzchni. odcinki piątkowe bedą niestety słabe , pozycja startowa jest mega niekorzystna , będzie mnóstwo syfu na cięciach Tak zawsze jest jak się startuje z tyłu na asfalcie, jakby było mokro, to byłoby jeszcze gorzej. Ale to tylko jedna pętla, dadzą radę chłopaki. Na testach droga była mega zasyfiona, więc chłopaki pewnie porządnie poćwiczyli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się