Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wrażenie, że tak Fiesta dużo szybciej odjeżdża z ciasnych zakrętów, ale to może tylko moje subiektywne idczucia :huh:

To nie sa subiektywne odczucia , rzeczywiście jest lepiej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W Alzacji tez sa skoro testuje na pachołkach to pewnie w Niemczech tez bedą.

Nie bedą i nie były

Wydawało mi sie ze we Francji na niektórych partiach były.

Dobrze pamietalem ze byly

 

https://youtu.be/kiU0V_Isfaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Alzacji tez sa skoro testuje na pachołkach to pewnie w Niemczech tez bedą.

Nie bedą i nie były

Wydawało mi sie ze we Francji na niektórych partiach były.Dobrze pamietalem ze byly

Ja nie pisze o Francji tylko o Niemczech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Carfit nadaje na poczatku filmu ;)

zgadza się, ale myślałem, że w tym kasku też on ;)

Bez przesady , ile razy mozna do wurca wsiadać ;) Tym razem Robert wynagrodził Artka i należało sie mu ! Mam nadzieje ze napisze na forum wrażenia :) .

Jest też w tle i Kaja na końcu :).

 

No zabrali my jom w nagrodę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

W Alzacji tez sa skoro testuje na pachołkach to pewnie w Niemczech tez bedą.

Nie bedą i nie były

Wydawało mi sie ze we Francji na niektórych partiach były.Dobrze pamietalem ze byly

Ja nie pisze o Francji tylko o Niemczech

 

zatem zastanawiające jest to, że na filmikach Robert to samo miejsce cięcie wykonuje bez pachołka, a raz z pachołkiem i nie rozumiem co jest takiego fajnego w cięciach, to jest po prostu skracanie sobie drogi i ułatwianie jazdy.

Edytowane przez Dudu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciecie to dobranie optymalnego toru jazdy i bardziej wyplaszczysz zakret tym szybciej og przejedziesz do tego zakrety ciete przez innych musisz ciac w przeciwnym razie wpadasz na syf narzucony na droge i tracisz grip.Moze nie bedzie testow przed francja dlatego sobie cos tu sprawdzal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciecie to dobranie optymalnego toru jazdy i bardziej wyplaszczysz zakret tym szybciej og przejedziesz do tego zakrety ciete przez innych musisz ciac w przeciwnym razie wpadasz na syf narzucony na droge i tracisz grip.Moze nie bedzie testow przed francja dlatego sobie cos tu sprawdzal.

Nic sobie nie sprawdzał , Francja w tym roku jest na Korsyce , a to rajd 1000 zakrętów i zupełnie inna charakterystyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe opony Michelin. Zachwalają, zachwalają, a ciekawe jak będzie w praktyce, w porównaniu do Pirelli.

https://twitter.com/Traxx_WiF/status/633546815988723713

Chyba dobrze, że prognozy przewidują suchy rajd. RK jeszcze przed Monte mówił, że Pirellki lepiej się sprawują na suchym niż mokrym. No i pozycja nie będzie aż tak dawać w kość jak na mokrej nawierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nowy challange od Roberta , R-Factor , bolid 2008 , bez systemów wspomagania , czas do pobicia 1,17. 000. :) tor hungaroring

Nagroda , niespodzianka :)

Dodam ze nie jest to takie proste , po kilkunastu okrążeniach zrobiłem 1,23 , Robert wsiadł pierwszy raz i zrobił 1,20 , potem cały czas 1,18 -1,17 . Chyba pamięta tor ;)

 

Nowe opony Michelin. Zachwalają, zachwalają, a ciekawe jak będzie w praktyce, w porównaniu do Pirelli.

https://twitter.com/Traxx_WiF/status/633546815988723713

Chyba dobrze, że prognozy przewidują suchy rajd. RK jeszcze przed Monte mówił, że Pirellki lepiej się sprawują na suchym niż mokrym. No i pozycja nie będzie aż tak dawać w kość jak na mokrej nawierzchni.

odcinki piątkowe bedą niestety słabe , pozycja startowa jest mega niekorzystna , będzie mnóstwo syfu na cięciach :( Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nowy challange od Roberta , R-Factor , bolid 2008 , bez systemów wspomagania , czas do pobicia 1,17. 000. :) tor hungaroring

Nagroda , niespodzianka :)

Dodam ze nie jest to takie proste , po kilkunastu okrążeniach zrobiłem 1,23 , Robert wsiadł pierwszy raz i zrobił 1,20 , potem cały czas 1,18 -1,17 . Chyba pamięta tor ;)

Jak obrobie film to wkleję :)

Prosze bardzo :)

 

https://youtu.be/N2VvioxIwds

Nowe opony Michelin. Zachwalają, zachwalają, a ciekawe jak będzie w praktyce, w porównaniu do Pirelli.

https://twitter.com/Traxx_WiF/status/633546815988723713

Chyba dobrze, że prognozy przewidują suchy rajd. RK jeszcze przed Monte mówił, że Pirellki lepiej się sprawują na suchym niż mokrym. No i pozycja nie będzie aż tak dawać w kość jak na mokrej nawierzchni.

odcinki piątkowe bedą niestety słabe , pozycja startowa jest mega niekorzystna , będzie mnóstwo syfu na cięciach :(

 

Tak zawsze jest jak się startuje z tyłu na asfalcie, jakby było mokro, to byłoby jeszcze gorzej. Ale to tylko jedna pętla, dadzą radę chłopaki. Na testach droga była mega zasyfiona, więc chłopaki pewnie porządnie poćwiczyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...