Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Ale mocowanie tablicy mają profi ;) Mógł Robert zadzwonić dałbym mu gratis swoją firmową podkładkę :biglol:

 

Wezmę na testy swoją :P;)

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hołek kiedy powiedział, że między prywatnym zespołem, a fabryką jest przepaść w półroczna...

 

Nie cza być Hołkiem, aby takie rzeczy wiedzieć ;)
Ja nie jestem przekonany czy w przypadku m-sportu obecnie to jest tak.tzn. ich "fabryczni" pewnie dostają częściej nowe części (tzn nieużywane zawieszenie itd), ale to wynika z budżetu. Zapewne szybciej maja jakieś nowe mapy silnika. Natomiast nie wydaje mi się, żeby m-sport mógł sobie pozwolić na jakąś wielką przepaść między fabryka a prywaciarzami. Oni się w końcu utrzymują z prywaciarzy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Hołek kiedy powiedział, że między prywatnym zespołem, a fabryką jest przepaść w półroczna...

Nie cza być Hołkiem, aby takie rzeczy wiedzieć ;)
Ja nie jestem przekonany czy w przypadku m-sportu obecnie to jest tak.tzn. ich "fabryczni" pewnie dostają częściej nowe części (tzn nieużywane zawieszenie itd), ale to wynika z budżetu. Zapewne szybciej maja jakieś nowe mapy silnika. Natomiast nie wydaje mi się, żeby m-sport mógł sobie pozwolić na jakąś wielką przepaść między fabryka a prywaciarzami. Oni się w końcu utrzymują z prywaciarzy...

 

Oczywiście,  że dużej przepaści nie ma. ;) Tylko bardziej chodzi o fabrykę Citroena, gdzie Kubek miał możliwość startować w jednym rajdzie. RK powiedział, że jazda/przygotowanie auta/sztab ludzi, to jest różnice jak między niebem a ziemią, jak jazda w prywatnej Fiescie (nawet jak jeszcze jeździł w MS).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Hołek kiedy powiedział, że między prywatnym zespołem, a fabryką jest przepaść w półroczna...

Nie cza być Hołkiem, aby takie rzeczy wiedzieć ;)
Ja nie jestem przekonany czy w przypadku m-sportu obecnie to jest tak.tzn. ich "fabryczni" pewnie dostają częściej nowe części (tzn nieużywane zawieszenie itd), ale to wynika z budżetu. Zapewne szybciej maja jakieś nowe mapy silnika. Natomiast nie wydaje mi się, żeby m-sport mógł sobie pozwolić na jakąś wielką przepaść między fabryka a prywaciarzami. Oni się w końcu utrzymują z prywaciarzy...

 

Oczywiście,  że dużej przepaści nie ma. ;) Tylko bardziej chodzi o fabrykę Citroena, gdzie Kubek miał możliwość startować w jednym rajdzie. RK powiedział, że jazda/przygotowanie auta/sztab ludzi, to jest różnice jak między niebem a ziemią, jak jazda w prywatnej Fiescie (nawet jak jeszcze jeździł w MS).

 

Jasne - ja zmierzam do tego, że stwierdzenie, że między fabryką a prywaciarzem jest pół roku (co oznacza przede wszystkim różnice w sprzęcie) mogło być aktualne jakiś czas temu, a nie w tej chwili. Prywaciarze mają dostęp w zasadzie tylko do fiesty i to raczej nie jest w tym przypadku takie proste jak by wynikało z wypowiedzi Hołka. Oczywiście przygotowanie samochodu to inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...