Jump to content

Robert Kubica w rajdach


carfit

Recommended Posts

brawo Robert, bardzo dobrze przejechany rajd !

 

dawno nie pamiętam rajdu w którym prawie nikt z czołówki nie wydzwonił. To dla kibiców bardzo dobra rzecz, cały czas jest walka a nie rajd poukładany po kilku os-ach.

Tanak świetnie jechał :)

 

HOŁEEEK!!! prawie bez testów, nie najmłodszym i pewnie nie najlepiej doinwestowanym Fordem pokazał klasę. Czołówka WRC2 ma nowszy sprzęt i dużo więcej jeździ.

Miło było słyszeć w radiu rajdowym jak się cieszy gdy widzi te flagi swoich kibiców  :yahoo:

 

teraz po WRC, ciężko się będzie na RSMP przestawić :rolleyes: 

 

 

dzięki forumowiczom z którymi przebywaliśmy od środy za wspólne oglądanie, szukanie dojazdów i wieczorne rozmowy  :)

Link to comment
Share on other sites

Tak naprawdę to przewaga VW psuje cykl WRC. Było fajnie bo Tanak nawiązał walkę.A było by jeszcze fajniej gdyby stawka była bardziej wyrównana sprzętowo,czego wszystkim życzę.

 

PS.Przecież to jest pozbawione sensu,że zwykle 3 VW są na podium. Można by zrobić jedno podium dla VW a jeszcze ciekawsza była by klasyfikacja 4-6 :biglol:

Link to comment
Share on other sites

Wygrywa najlepszy kierowca w najlepszym pakiecie.to mistrzostwa kierowców ale przede wszystkim tez producentów wiec dlaczego kogoś karać ze za to ze ma najlepsze auto.

Tak było jest i bedzie było quattro , 205T16 , Integrale , Celica , jeden sezon subaru , potem EVO , 206 i Citroen.Zawsze jest tak ze jest jedno auto ktore wyznacza standard i VW nie jest tu wyjatkiem problem jest w tym ze ma tez pakiet najmocniejszych kierowców i dlatego ta przewaga jest tak widoczna.Gdyby nie Ogier to Latvala jest pewnym mistrzem swiata a Mikkelsen tez nie jest od parady i pokazuje ze ma potencljal.

Mozna zrobic jak w nascar rożne budy te same graty tylko który z producentów był by zainteresowany czymś takim.

Link to comment
Share on other sites

Tommi Makkinen szefem Toyoty w WRC ! :)

 

Ale to nie koniec, projekt Yarisa przejmuje Tommi Makkinen Racing:

 

"Tommi Mäkinen zdradził, że budową Yarisa WRC zajmie się firma Tommi Mäkinen Racing. W planach są też wersje R5 i R2." :)


No to teraz jeszcze Robert jako kierowca Toyoty i była by bajka ;)

Link to comment
Share on other sites

Byłoby genialnie :) nawet lepiej że Tommi się za to zabierze bo Toyota jeszcze by jakichś Japońców wrzuciła a tak to szanse ma Robert i np. Latvala.

Link to comment
Share on other sites

A ja jestem teraz, po ostatnich informacjach, mniej optymistycznie nastawiony do projektu Toyoty. Narazie mamy mało informacji, ale spodziewałem się czegoś więcej po Japońcach.

Mają znakomitą, nie wiem czy nie najlepszą w Europie bazę w Kolonii, z której infrastruktury wiele teamów (nawet Ferrari !) korzysta. To dlaczego nie powierzyć ludziom zadania zbudowania i ogarnięcia projektu samochodu WRC ? Tylko tłumaczą to tym, że dobrze im się współpracowało z zespołem Makkienena, a ściślej Tommim i dlatego powierzają mu rozwój Yarisa. Baza TMR ma się nie jak do tej w Kolonii... Byłem prawie przekonany, że Toyota będzie w stanie zagrozić VW, teraz po ostatnich informacjach już nie jestem tak tego pewny.

Drugą sprawą są kierowcy testowi, z których to żaden nie jeździł obecną generacją samochodu WRC. Wątpie, że Sarrazin, Lindholm i Camili (którego karierę bacznie śledzę, ale oficjalnie dopiero od tego sezonu przesiał się do czterołapa...) są w stanie dać odpowiednie wskazówki i kierunek do rozwoju auta, nie mając styczności z obecnymi wurcami. Wiem, że jeszcze mają niecałe 1,5 roku, ale zapowiadając, że chcą walczyć w pierwszym sezonie o majstra, potrzeba im kierowcy ze ścisłego topu, choćby Hirvonena, który w przeciwieństwie do wymienionych, ma ogromne doświadczenie i jest w stanie pociągnąć rozwój auta.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tak było jest i bedzie było quattro , 205T16 , Integrale , Celica , jeden sezon subaru

Tylko bez takich.

Subaru zdobyło 3 tytuły mistrzowskie w klasyfikacji producentów

Edited by marNY
Link to comment
Share on other sites

A ja jestem teraz, po ostatnich informacjach, mniej optymistycznie nastawiony do projektu Toyoty. Narazie mamy mało informacji, ale spodziewałem się czegoś więcej po Japońcach.

Mają znakomitą, nie wiem czy nie najlepszą w Europie bazę w Kolonii, z której infrastruktury wiele teamów (nawet Ferrari !) korzysta. To dlaczego nie powierzyć ludziom zadania zbudowania i ogarnięcia projektu samochodu WRC ? Tylko tłumaczą to tym, że dobrze im się współpracowało z zespołem Makkienena, a ściślej Tommim i dlatego powierzają mu rozwój Yarisa. Baza TMR ma się nie jak do tej w Kolonii... Byłem prawie przekonany, że Toyota będzie w stanie zagrozić VW, teraz po ostatnich informacjach już nie jestem tak tego pewny.

Drugą sprawą są kierowcy testowi, z których to żaden nie jeździł obecną generacją samochodu WRC. Wątpie, że Sarrazin, Lindholm i Camili (którego karierę bacznie śledzę, ale oficjalnie dopiero od tego sezonu przesiał się do czterołapa...) są w stanie dać odpowiednie wskazówki i kierunek do rozwoju auta, nie mając styczności z obecnymi wurcami. Wiem, że jeszcze mają niecałe 1,5 roku, ale zapowiadając, że chcą walczyć w pierwszym sezonie o majstra, potrzeba im kierowcy ze ścisłego topu, choćby Hirvonena, który w przeciwieństwie do wymienionych, ma ogromne doświadczenie i jest w stanie pociągnąć rozwój auta.

Niestety mam bardzo podobne zdanie :(.

Link to comment
Share on other sites

Cóż to znaczy przekazanie projektu TMR ? Ano,że wszystko co do tej pory zrobiono to prawdopodobnie niezbyt dużo i samochód nie rokuje nadziei a TMR rozpoczyna pracę niemalże od nowa.

Obym się mylił bo przydała by się mocna fabryka w stawce.

Link to comment
Share on other sites

Odkręcić kranik z pieniędzmi, wykorzystać bazę pod Kolonią, zatrudnić po cichu Roberta do testowania w zamian za miejsce w zespole fabrycznym w 2017 roku i będzie sukces. Tak bym to widział...

 

Jestem w szoku, że Toyota nie wykorzysta bazy pod Kolonią  :o

Link to comment
Share on other sites

 

Tak było jest i bedzie było quattro , 205T16 , Integrale , Celica , jeden sezon subaru

Tylko bez takich.

Subaru zdobyło 3 tytuły mistrzowskie w klasyfikacji producentów

No tak ale tylko w 96 jak dla subaru jezdzil Colin i Carlos okupowali podium w kazdym rajdzie.

Link to comment
Share on other sites

Ale co Wy gadacie? Czy ktos z Was byl kiedykolwiek u TMR?? To sa mega profesjonalisci, maja swietnych inzynierow i potrafia zbudowac rewelacyjne auta! Nie sadze, aby wszystko co zostalo do tej pory zrobione, zostalo po prostu wyrzucone do kosza. Nawet gdyby Kolonia zostala odstawiona na boczny tor, to podejrzewam, ze Japonia ma prawa do samochodu i wszystko z aktualnego stanu zostanie przekazane Tommiemu. Ja to uwazam za swietna wiadomosc, bo przynajmniej zajmie sie tym projektem ktos, kto sie temu w pelni poswieci!

Link to comment
Share on other sites

 

A ja jestem teraz, po ostatnich informacjach, mniej optymistycznie nastawiony do projektu Toyoty. Narazie mamy mało informacji, ale spodziewałem się czegoś więcej po Japońcach.

Mają znakomitą, nie wiem czy nie najlepszą w Europie bazę w Kolonii, z której infrastruktury wiele teamów (nawet Ferrari !) korzysta. To dlaczego nie powierzyć ludziom zadania zbudowania i ogarnięcia projektu samochodu WRC ? Tylko tłumaczą to tym, że dobrze im się współpracowało z zespołem Makkienena, a ściślej Tommim i dlatego powierzają mu rozwój Yarisa. Baza TMR ma się nie jak do tej w Kolonii... Byłem prawie przekonany, że Toyota będzie w stanie zagrozić VW, teraz po ostatnich informacjach już nie jestem tak tego pewny.

Drugą sprawą są kierowcy testowi, z których to żaden nie jeździł obecną generacją samochodu WRC. Wątpie, że Sarrazin, Lindholm i Camili (którego karierę bacznie śledzę, ale oficjalnie dopiero od tego sezonu przesiał się do czterołapa...) są w stanie dać odpowiednie wskazówki i kierunek do rozwoju auta, nie mając styczności z obecnymi wurcami. Wiem, że jeszcze mają niecałe 1,5 roku, ale zapowiadając, że chcą walczyć w pierwszym sezonie o majstra, potrzeba im kierowcy ze ścisłego topu, choćby Hirvonena, który w przeciwieństwie do wymienionych, ma ogromne doświadczenie i jest w stanie pociągnąć rozwój auta.

Niestety mam bardzo podobne zdanie :(.

Tez tak uważam.Baza to jedno ale kierowcy testowy tez powinni byc z tego pokolenia chociaż z drugiej strony Lindholm był testowym Peugota 206 a jaki miło potencjał to auto chyba każdy wie.

Link to comment
Share on other sites

Trochę racji macie, ale nie wiemy nic na 100%, może TMR otworzy jakieś biuro w Kolonii i tam będą wszystko budować dalej?

 

Ale co Wy gadacie? Czy ktos z Was byl kiedykolwiek u TMR?? To sa mega profesjonalisci, maja swietnych inzynierow i potrafia zbudowac rewelacyjne auta! Nie sadze, aby wszystko co zostalo do tej pory zrobione, zostalo po prostu wyrzucone do kosza. Nawet gdyby Kolonia zostala odstawiona na boczny tor, to podejrzewam, ze Japonia ma prawa do samochodu i wszystko z aktualnego stanu zostanie przekazane Tommiemu. Ja to uwazam za swietna wiadomosc, bo przynajmniej zajmie sie tym projektem ktos, kto sie temu w pelni poswieci!

A konkretnie, co budują, jaki mają sukces przez ostatnie 5 lat, jakie liczby i sukcesy za nimi stoją ? Poważnie pytam bo nie mam pojęcia. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Czy ktos z Was byl kiedykolwiek u TMR??

 

Np. Ja :)

 

 

To sa mega profesjonalisci, maja swietnych inzynierow i potrafia zbudowac rewelacyjne auta!

W to nie wątpie , ale jednak budowa grupy N a rozwój projektu WRC to trochę inna bajka , ale obym sie mylił :)

Link to comment
Share on other sites

 

Trochę racji macie, ale nie wiemy nic na 100%, może TMR otworzy jakieś biuro w Kolonii i tam będą wszystko budować dalej?

 

Ale co Wy gadacie? Czy ktos z Was byl kiedykolwiek u TMR?? To sa mega profesjonalisci, maja swietnych inzynierow i potrafia zbudowac rewelacyjne auta! Nie sadze, aby wszystko co zostalo do tej pory zrobione, zostalo po prostu wyrzucone do kosza. Nawet gdyby Kolonia zostala odstawiona na boczny tor, to podejrzewam, ze Japonia ma prawa do samochodu i wszystko z aktualnego stanu zostanie przekazane Tommiemu. Ja to uwazam za swietna wiadomosc, bo przynajmniej zajmie sie tym projektem ktos, kto sie temu w pelni poswieci!

A konkretnie, co budują, jaki mają sukces przez ostatnie 5 lat, jakie liczby i sukcesy za nimi stoją ? Poważnie pytam bo nie mam pojęcia. 

 

Są wybitnymi specjalistami w SUBARU , budują auta grupy N , wcześniej R4 na bazie subaru , zrobili również BRZ w wersji Ngrupowej, ale to raczej jako ciekawostka :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...