elmo Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Jeszcze trochę, a WRC to będą jeżdżące kwadraty, szerokie, jak długie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Juz nawet z zewnątrz nie będę przypominały seryjne samochody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 a mi się kojarzy z quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Generalnie pomysł zmniejszenia rajdówek pare lat temu był nie udany, a powrót i projektowanie nowych na bazie większych aut to gigantyczne koszty. Robią co mogą, jeśli nie można zmienić bazy to i tak zmiany w dobrą stronę...auta będą szybsze A kwestie wizualne ? Nic nie przebije tych brzydkich kaczątek w F1 które pojawiły się wraz z 2009 rokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Wracając jeszcze do Roberta, to zostając w Fieście będzie oznaczać powrót do wujka Malcolma, bo sam powiedział podczas RP, że jest to jego ostatni sezon w RK WRT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Ciezko powiedzieć co lepsze na pewno mógł by sie lepiej przygotować bo organizacja odpadnie tyle ze znow auto moze byc padlina chociaz i tak gorzej juz chyba byc nie moze wiec co za różnica. Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Panowie, jazda jako prywaciarz nigdy nie będzie prowadzić do tytułu MŚ. To są lekcje z których trzeba wyciągać wnioski, uczyć się....i czekać. Czekać na propozycję z fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) http://www.robertkubica-klubkibicow.pl/2015/08/malcolm-wilson-o-skladzie-na-sezon-2016/ "Podsumowując stwierdził także, że kierowca rajdowy aby móc się prawidłowo rozwinąć oraz zacząć wygrywać rundy WRC potrzebuje od 3 do 5 lat w topowym, fabrycznym zespole." I to tyle w temacie RK dla tych co mysla, ze bedzie wygrywal juz teraz... Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Wracając jeszcze do Roberta, to zostając w Fieście będzie oznaczać powrót do wujka Malcolma, bo sam powiedział podczas RP, że jest to jego ostatni sezon w RK WRT. Serio tak powiedział, czy to zostało źle odebrane przez media ? Nie przypominam sobie takiej stanowczej wypowiedzi. Wydaję mi się, że mówił coś w stylu, że jeżeli to będzie tak wyglądać (jak do czasu RP, czyli brak testów, potrzeba doglądania wszystkiego samemu itp.) to nie ma sensu kontynuować tego w przyszłym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 http://www.robertkubica-klubkibicow.pl/2015/08/malcolm-wilson-o-skladzie-na-sezon-2016/ "Podsumowując stwierdził także, że kierowca rajdowy aby móc się prawidłowo rozwinąć oraz zacząć wygrywać rundy WRC potrzebuje od 3 do 5 lat w topowym, fabrycznym zespole." I to tyle w temacie RK dla tych co mysla, ze bedzie wygrywal juz teraz... Nie ma takiej opcji zeby takim autem cos wygrać a nawet wjechać na pudło.Kazde miejsce w pierwszej 5-6 trzeba uznać za mega wynik omile bedzie meta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Wracając jeszcze do Roberta, to zostając w Fieście będzie oznaczać powrót do wujka Malcolma, bo sam powiedział podczas RP, że jest to jego ostatni sezon w RK WRT. Serio tak powiedział, czy to zostało źle odebrane przez media ? Nie przypominam sobie takiej stanowczej wypowiedzi. Wydaję mi się, że mówił coś w stylu, że jeżeli to będzie tak wyglądać (jak do czasu RP, czyli brak testów, potrzeba doglądania wszystkiego samemu itp.) to nie ma sensu kontynuować tego w przyszłym roku. Zdecydowanie tak powiedział wyraźnie. W kilku mediach można było wyczytać. Pewnie dlatego, że powstały perturbacje z A-Style. Padaka z M-Sportem głównie była związana ze skrzynią biegów i ręcznym, ale okoliczności wszyscy znamy- niewiele się wtedy dało zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 ale kierowcy muszą się dostosować do samochodu nom, nie do końca, w dwu ostatnich przypadkach Mistrzów Świata, obecnego i byłego- to samochody przez fabryki były budowane pod kierowców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 ale kierowcy muszą się dostosować do samochodu nom, nie do końca, w dwu ostatnich przypadkach Mistrzów Świata, obecnego i byłego- to samochody przez fabryki były budowane pod kierowców Bo tak powinno byc j daje wieksze mozliwosci na sukces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) ale kierowcy muszą się dostosować do samochodu nom, nie do końca, w dwu ostatnich przypadkach Mistrzów Świata, obecnego i byłego- to samochody przez fabryki były budowane pod kierowców Przecież nie o to mi chodzi. Chodzi mi o dostosowanie się do aktualnie dostępnej przyczepności. E: czy też jak policja mówi, dostosowanie prędkości do warunków na drodze;) Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez MadYarpen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 A nie taka jest najczestsza przyczyna wypadkow ? Jakoś nie czuje i nie widze tych 50 KM wiecej jak większej dramatugi Tu juz lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Uchylone oficjalnie trochę rąbka tajemnicy Kubica: Marzę o bezproblemowym weekendzie Na łamach Omnicorse zamieszczony został kolejny felieton - tym razem podsumowujący oczywiście ubiegłotygodniowy Rajd Niemiec. Robert przyznaje, że w Niemczech było wiele błędów i problemów, opisuje swoje zmagania z ustawieniami samochodu podczas jazdy i kończy optymistycznie, mając nadzieję na czysty weekend rajdowy. Przeczytajcie cały jego wpis! Jestem trochę zły ponieważ w 2015 roku popełniłem kilka błędów, ale w coraz większej liczbie przypadków, pech mocno wpływa na moje wyniki w rajdach. Na przykład w Rajdzie Niemiec w ubiegłym tygodniu, gdzie wiedziałem co prawda, że będę miał problemy na asfaltach, ale bardzo czekałem na asfaltowy rajd. Testy nie przyniosły pozytywnych wyników ponieważ ustawienie samochodu nie było takie, na jakie liczyłem i nie pasowało mojemu stylowi jazdy, ale wiedziałem po prostu, że muszę się dostosować. Zepsuty silnik na shakedownie Niestety, od razu przyszedł zimny prysznic. Na shakedownie w czwartek silnik w mojej Fieście padł. W rezultacie dostałem 5 minut kary i to skończyło moją walkę o miejsce w generalce. Oczywiście mechanicy wykonali znakomitą robotę, wymieniając silnik (na używany). Zawód był wielki bo już w Finlandii mieliśmy problem z alternatorem, przez który nie ukończyliśmy rajdu, a w Polsce też były problemy z silnikiem. Postanowiliśmy potestować na maksimum W tym momencie, wiedząc, że nie powalczymy w klasyfikacji generalnej, zdecydowaliśmy się poświęcić ten rajd w całości na testowanie. Nie było sensu jechać 350 kilometrów powoli więc cisnęliśmy na maksa aby sprawdzić auto. Zbita szyba - dobrze, ze były okulary Dokonaliśmy pewnych zmian w ustawieniach, była pewna poprawa. W piątek popełniłem błąd, który kosztował mnie zbitą przednią szybę. Zawsze wozimy gogle w samochodzie więc w tych retro-goglach mogliśmy jechać i bardzo nam one pomogły. Przyspieszając w aucie czułem jednak spore turbulencje więc staraliśmy się tylko dojechać bez problemów na metę i to się udało. Samochód był fatalny w środku zakrętówOgólnie, praca nad ustawieniami była interesująca, chociaż niektóre z rozwiązań sprawiły, że samochód był bardzo trudny w prowadzeniu w nawrotach i zakrętach i to spowodowało wiele błędów. Jednym z nich było uderzenie w cementowy blok, który otaczał drogę. Miałem ustawienia, które nie pozwalały mi hamować i skręcać samochodu i pojechał on prosto. Ale takie doświadczenia pomagają ci dowiedzieć się, w którym kierunku pracować. To jest to, co zespoły fabryczne robią podczas testów, gdy wiele osób pracuje z różnymi kierowcami. Świetne rezultaty w niedzielęOwoce pracy, którą wykonywaliśmy wcześniej, były widoczne w niedzielę, kiedy wyniki były świetne. Zachowanie mojej Fiesty było bardzo dobre i paradoksalnie, spisywała się również dobrze w winnicach, gdzie drogi są bardzo wąskie. Zwykle mam tam problemy, ale dzięki oponom Pirelli i dobremu balansowi, byłem w stanie jechać szybko. Zajęliśmy dwa piąte i dwa siódme miejsca i dowiedziałem się, jak ważne jest takie testowanie. Nie mogliśmy prosić o więcej. Teraz marzę o weekendzie bez problemów, rundzie Mistrzostw Świata, podczas której będziemy pracować bez zewnętrznych elementów przeszkadzających nam. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Właśnie miałem to wkleić, dobrze Robert to podsumował, że fabryka sprawdza takie rzeczy podczas testów, a on niestety musi to robić podczas rajdów. Ciekawe ile ten używany silnik miał km... Oby udało się to wszystko przetestować przed Korsyką. Tak aby RK mógł się w 100% skupić na przejechaniu rajdu, a nie na testowaniu rzeczy podczas rajdu. Trzymamy kciuki. Na łamach autosportu Robert powiedział jeszcze jedną interesującą rzecz, że lepiej (na asfalcie) prowadziła się Fiesta z 2014 roku. Jeszcze na wieczorną lekturkę, albo poranną wywiad z inżynierem RK http://www.swiatwyscigow.pl/artykuly/wywiady-sw/item/7535-lewis-allen-o-rajdzie-niemiec http://www.swiatwyscigow.pl/artykuly/wywiady-sw/item/7628-lewis-allen-o-swojej-pracy-i-rk-world-rally-team 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ciekawe ile ten używany silnik miał km... lepiej żebyś nie wiedział …. inżynierem RK Lewis dobrze gra w bilarda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Dobrze, że RK to w jakimś stopniu powiedział. Teraz trzeba patrzeć na rajd Niemiec trochę pod innym kątem, niż to robiliśmy w czasie jego trwania. Pewnie mu wrzucili jakiegoś kartofla, którego katują podczas testów. Sugerujesz, że Lewis niezbyt dobrze się sprawdza w swojej roli. Czy tylko ja już próbuje się doszukiwać drugiego dna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) że Lewis niezbyt dobrze się sprawdza w swojej roli. Absolutnie nie !!!!! Lewis to super gość ! przesympatyczny i pasuje do zespołu , tylko grałem z nim bilarda i dobrze gra ! co do jego fachowosci oczywiscie nie jestem w stanie nic powiedziec , bo nie mam z nim do czynienia i tylko Robert pewnie wie , ja z nim czasem , mam tylko kontakt po godzinach pracy . Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ciekawe ile ten używany silnik miał km... lepiej żebyś nie wiedział …. A teraz kupuje funkielnówkę, czy już będzie jeździł na tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ciekawe ile ten używany silnik miał km... lepiej żebyś nie wiedział …. A teraz kupuje funkielnówkę, czy już będzie jeździł na tym ? Za dużo chciałbyś wiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 że Lewis niezbyt dobrze się sprawdza w swojej roli. tylko grałem z nim bilarda i dobrze gra ! Chyba pojadę na Korsykę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Uchylone oficjalnie trochę rąbka tajemnicy Kubica: Marzę o bezproblemowym weekendzie.... Czyżby ??? I my marzymy o .... , które by się to przekładało na mniej problemów. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroovka Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Mam pytanko do kogoś kto ogarnia technicznie / regulaminowo WRC, może Carfit bedzie mógł mi odpowiedzieć napewno ma dużą wiedzę od środka tego sportu Po shakedownie Robert powiedział że nie udało sie po testach ustawić odpowiedniego balansu Fiesty i niestety bedą musieli tak przejechać/przemęczyć cały rajd bo dyfry są już zaplombowane...W niedziele Robert mówił że już Fiesta lepiej jeździ. To zasługa jedynie zmiany ustawień setup'u? czy wymienili dyfer?Na wrc w podsumowaniu kierowców znalazłem taki tekst:Kevin Abbring (Hyundai i20)Rajd Niemiec był dla Abbringa trzecim startem w barwach zespołu koreańskiego producenta. Holender był zaskoczony tym, jak nieswojo auto prowadziło się pierwszego dnia. Zmiana dyferencjału poprawiła sytuację, ale Abbringowi wciąż brakowało pewności siebie, szczególnie podczas hamowania. Zmiany ustawień tylko pogarszały sytuację.W jakich okolicznościach można wymienić dyfer lub coś w nim po zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się