Jump to content

Kupno Forestera


KonradMB
 Share

Recommended Posts

Hej,

zastanawiam się nad kupnem auta z napędem na cztery koła, pod uwagę brane jest A6 C5 i Forester i zwracam się z prośbą do kierowców Foresterów z Torunia i okolic aby ktoś udostępnił na jazdę próbną swój egzemplarz, Forester pierwszej generacji, najlepiej z 2l N/A i manualną skrzynią biegów.

 

Pozdrawiam

Konrad

Link to comment
Share on other sites

Radzę odwiedzić: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/2580-tutaj-sie-witamy-dzial-dla-nowych-forumowiczow/ - bo cię forumowicze zlinczują

A nie lepiej poszukać takiego Forka w jakimś komisie w Toruniu i wziąć na jazdę próbną?

 

Osobiście nie użyczyłbym auta na taką jazdę - sory za bardzo pedantyczny jestem :mrgreen:

 

Ale z tych modeli co wymieniłeś to nawet bym się nie zastanawiał. Ale to oczywiście kwestia gustu i co kto woli.

Link to comment
Share on other sites

:D a i żonie niektórzy Forka z bólem pożyczają :wub: I tak jeszcze z ciekawości: C5 występuje w wariancie 4x4 bo nie słyszałem? Ile taka przyjemność w salonie bo to chba jakieś nowum na rynku?

 

C5 to oznaczenie drugiej generacji A6 :P

 

A nie lepiej poszukać takiego Forka w jakimś komisie w Toruniu i wziąć na jazdę próbną?

 

Oglądałem jednego Forka w komisie, wyglądał ładnie tylko nie miał prądu, po odpaleniu z kabli chodził jak trabant i nie chciał się kręcić powyżej 3tys. obr. :P

Chciałbym obejrzeć wcześniej jakiegoś Forka w dobrym stanie żeby mieć jakąś skalę porównawczą i nie popełnić tego błędu co przy kupnie Omegi gdzie po obejrzeniu jednej w stanie fatalnym, trafiła się następna w stanie trochę lepszym, lecz w porównaniu do tamtej pierwszej to była "igła". :P

Edited by KonradMB
Link to comment
Share on other sites

Nie oglądaj w komisie tylko zrób to z pracownikiem stacji diagnostycznej. Jak wszystko OK to wtedy się przejedź z odsłoniętą roletą bagażnika i decyduj. Ewentualna niechęć "komisanta" do wyjazdu do dowolnej stacji diagnostycznej powinna Ci wiele powiedzieć.

Link to comment
Share on other sites

Sam się kiedyś nad a6 4x4 zastanawiałem. Wybór padł na forka bo to idealne połączenie mozliwosci offroad i onroad. Komisy odradzam, w dziale ogłoszeń widziałem za to parę ciekawych egzemplarzy:)

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich!

 

jestem nowy i będę wdzęczny za każdą konstruktywną uwagę dot. Forestera 2.0D.

Poszukuję niezawodnego auta z dużym prześwitem oraz napędem 4WD, więc tak trafiłem do WAS.

 

Czytałem sporo o problemach ze sprzęgłami w dieslach. Proszę o informacje dot. tej kwestii oraz innych na które powiniem zwrócić uwagę oglądając używane egzemplaże z lat 2008, 2009 ew. 2010, 2011. (może dołoże i kupię po lifcie, jeśli warto?)

 

Interesuje mnie też kwestia kosztów uzytkowania, te powszechnie uważane za wysokie.

Jeśli ktoś może podrzucić trochę danych: koszty przeglądów ASO/poza...

 

z góry dziękuję.

 

M.

Link to comment
Share on other sites

Drogi Mikudziewięćdziesiątydziewiąty,

poszukaj na forum, bo dużo, jesli nie wszystko zostało już powiedziane. Nie żądaj od ludzi, żeby pisali po raz setny, bo Tobie nie chce się poszukać.

 

a wogóle, to obawiam się, że źle trafiłeś, bo forester nie ma:

dużego prześwitu oraz napędu 4WD

 

Interesuje mnie też kwestia kosztów uzytkowania, te powszechnie uważane za wysokie.

Wysokie jak każdego dizla. Zresztą wysokie to kwestia względna.

Link to comment
Share on other sites

AUDI A6 C5 jest wielkości LEGACY, a nie Forka. Mierzyłem moje A6 C4 i Legacy ('96r.). "Quattro" ładniej brzmi niż "AWD" i logo też ładniejsze. Na filmikach w sieci dla subarowców wygrywa AWD, dla audimaniaków quattro. Estetyka obu marek... Dla mnie jedni i drudzy robili kiedyś te auta siekierą i strugiem. Obecnie Audi poszło w kierunku pancerwagona, a Subaru "made in Korea". Znam takich, którzy twierdzą, że te auta są piękne. Co do niezawodności, to fanatycy jednej i drugiej marki, w swoich przekonaniach, są gorsi od sprzedawcy amway'a.

Link to comment
Share on other sites

Do Mik99:

 

Przejrzyj sobie wątek:

http://www.forum.sub...ak-padl-diesel/

 

Przy czym pamiętaj, że z reguły ludzie raczej piszą jak się coś popsuje, a nie potwierdzają, że wszystko jest OK, dlatego nie zrażaj się do 2.0D po przeczytaniu tego wątku ;)

 

Dziękuję.

duuużo tego, ale jak się przebrnie... Generalnie wciąga mnie coraz bardziej.

Link to comment
Share on other sites

Panowie, czy do Foresterów pochodzących z USA są jakieś problemy z dostępnościa części zamiennych. Z tego co wiem też są produkowane w Japonii i logiczne byłoby to że się niczym nie różnią i części do aut pochodzących z Europy dostępne na naszym rynku w 100% pasują do aut zza oceanu. Tak jest czy się mylę?

Link to comment
Share on other sites

W II generacji (SG) różnice są w niektórych elementach blacharki (przednie nadkola - w wersjach USA nie ma bocznych kierunków). Jeśli chodzi o części mechaniczne, to jak do tej pory nie miałem żadnych problemów (wymiana rozrządu), ani nie słyszałem o takich...

Link to comment
Share on other sites

Panowie, czy do Foresterów pochodzących z USA są jakieś problemy z dostępnościa części zamiennych. Z tego co wiem też są produkowane w Japonii i logiczne byłoby to że się niczym nie różnią i części do aut pochodzących z Europy dostępne na naszym rynku w 100% pasują do aut zza oceanu. Tak jest czy się mylę?

 

Inne błotniki - brak kierunków

Światła , postojowe US , brak tylnego przeciwmgielnego

Lepsze welury w środku :P

Brak mułowatego silnika 2.0 , głównie skrzynie AT bez opcji Sport/Hold

Większość auto po dzwonie. Ale tutaj podobnie będzie z Niemiec.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...