Skocz do zawartości

Jakie przewody zapłonowe do GT MY97?


PatLove

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdopodobnie czeka mnie wymiana przewodów zapłonowych w GT MY97 i teraz mam dylemat bo nie wiem na co się zdecydować. W ex turbowannie miałem kiedyś magnecor'y ale teraz niestety są poza moim zasięgiem finansowym...

 

Czy ktoś miał styczność z przewodami PRO-RACING: http://www.stuninguj...p=2&prod_id=869 ? Nadają się do czegokolwiek czy lepiej nie kombinować i pójść np w standardowe NGK?

 

Nikt nie pomoże?

Edytowane przez PatLove
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej przymus niż okazja-nierówna praca na wolnych obrotach i czasami missfire przy pełnym bucie więc jest to wina albo przewodów albo cewki bo inne możiwe przyczyny zostały już raczej wykluczone, a że przewody mają już swoje lata (bo chyba nikt nie wymianiał ich od nowości) to tak czy siak wymiana nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzedniej wannie wymieniłem na ngk i okazało się że w ogóle inny samochód :) pewnie będziesz miał problemy żeby dobrać odpowiednie przewody, ja przerobiłem 3 komplety! Masz MY97 to chyba to samo co moja stara MY98, jutro sprawdzę w garażu opakowanie i dam Ci znać jakie to były, pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzedniej wannie wymieniłem na ngk i okazało się że w ogóle inny samochód :) pewnie będziesz miał problemy żeby dobrać odpowiednie przewody, ja przerobiłem 3 komplety! Masz MY97 to chyba to samo co moja stara MY98, jutro sprawdzę w garażu opakowanie i dam Ci znać jakie to były, pozdro.

 

Mam nadziję, że wymiana przewodów pomoże, jak nie to zostanie już tylko cewka...

Gdybyś mógł sprawdzić i napisać co i jak to będę bardzo wdzięczny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Końcówki są inne.

 

Aha, no to wszystko jasne, myślałem, że tylko długości się różnią...

 

Rzeczywiście końcówki w rc-fx31 różnią się znacznie od tych w rc-fx54, które z kolei są praktycznie identyczne, jak w ori przewodach ale swoją drogą to dziwne, że producent klasy NGK podaje w katalogach jako odpowiednie do GT MY93-98 przewody rc-fx31, których końcówki w ogóle nie zabezpieczają w otworów na świece...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Jako, że jestem przed kolejną wymianą przewodów to podbiję temat i dowiem czegoś nowego.. Oczywiście wszystkie katalogi podają kable, które zupełnie odbiegają od tych które miałem w aucie. Raz zaufałem katalogowi i mam do tej pory kable do.... czegoś - nie wiem czego.. Doszedłem też, że FX-54 pasują chyba najlepiej, ale mają jeden kabelek za krótki. FX-31 to jakaś pomyłka chyba - na pewno nie są do EJ20G.. Zna ktoś może OEM numery kabli? Wg mnie to 22451AA580, 2x 22451AA620 i 22454AA130 ale czy na pewno? Może ma ktoś jakieś fotki jak wygląda ten za krótki kabelek na silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NGK -jesli masz cewke po srodku czyli chyba wszystkie ej20 przed my99 to rc-fx54 podchodza ale jeden kabel trzeba inaczej troszke poprowadzic. jesli masz cewke z prawej strony(my99-my02) patrzac od czola auta wtedy bierz rc-fx51 u mnie podeszly idealnie, i maja silikonowa izolacje. Jak juz zmienisz to po jezdzie sprawdz czy nie wyskoczyly bo rozgrzane powietrze pod uszczelka ja odsadza.

Edytowane przez Glivek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...