waka Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Witam, ostatnio byłem w 4wiatrakach na diagnostykę komputerową. Po sprawdzeniu powiedzieli, że lambda pracuje tylko w zakresie do 0,35, a w przepływomierzu korekcja osiąga do 25%(jeżeli dobrze zrozumiałem). Podobno lambda ma pracować w zakresie do 1 a przepływomierz do 5%. Powinienem wymienić obie części? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 jak byłeś na diagnostyce to problem powinien być rozwiązany .... dziwne , to łatwo zdiagnozować nie ma czegoś takiego jak korekcja przepływomierza to tzw się korekcje paliwowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 jedyne stwierdzenie to podmienić sondę, której w tej chwili nie mają na stanie i zobaczyć jak będzie. Pewnie chodziło o korekcje paliwowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Wystarczy podłączyć analizator spalin i sprawdzić wartość lambda. I masz 100% pewności, czy wskazania sondy się pokrywają z analizatorem. Jeśli nie, trzeba zacząć od wymiany sondy. Zbadanie rzeczywistego składu spalin jest powiedziałbym wręcz podstawowe przy takich problemach. Dziwię się że niektórzy tylko podmieniać umieją . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) Niemniej jednak, jesli widac, ze sonda nie pracuje w prawidlowym zakresie, to sie z nia tez za wiele czarowac nie ma co, tylko jednak wymienic. Chocby dla testu - co w warsztacie nie powinno byc problemem (bo oczywicie, przyczyn nieprwidlowej mieszanki moze byc troche roznych - ale w specjalistycznym warsztacie powinni to widziec/wiedziec i umiec wytypowac czesc, ktora powinna byc wymieniona - i w zasadzie w tym konkretnym przypadku nie watpie, ze warsztat jest w stanie to zrobic) Natomiast inicjator watku - skoro byl w serwisie, jakas diagnostyke mu tam poczynili, to chyba tam powinni mu tez powiedziec, co jest do wymiany i za ile. Edytowane 16 Grudnia 2012 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 jesli widac, ze sonda nie pracuje w prawidlowym zakresie TO ŚWIADCZY albo o AWARII SONDY, albo NIEPRAWIDŁOWYM SKŁADZIE MIESZANKI. A do S-turbo pasuje każda 3-przewodowa sonda uniwersalna (polecam NGK), więc problem z jej "niemaniem" jest śmieszny. Niemniej sonda używana nie może być zwrócona i dlatego wcześniej warto sprawdzić skład spalin, co kosztuje pewnie ze 20 zeta na dowolnej SKP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 to teraz która pasuje, bo te dane są chyba sprzeczne 1. http://allegro.pl/dox-0357-sonda-lambda-forester-impreza-legacy-out-i2818796624.html 2. http://allegro.pl/sonda-lambda-denso-subaru-forester-impreza-outback-i2844832155.html Różnią się chyba wtyczkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jak już koniecznie na alledrogo, to: http://allegro.pl/ngk-oryginalna-uniwersalna-sonda-lambda-oza624-e3-i2848815737.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Ja wierze, ze we wspomnianym warsztacie tez umieja sprawdzic skla mieszanki w wydechu. Generalnie, po prostu, pytanie o to, co powinno byc naprawione/wymienione, powinno pasc w warsztacie w sumie, a nie na forum. A jak nie ufamy warsztatowi, to jedziemy do takiego, ktoremu ufamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 w warsztacie stwierdzono, że sonda do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Generalnie, po prostu, pytanie o to, co powinno byc naprawione/wymienione, powinno pasc w warsztacie w sumie, a nie na forum. A jak nie ufamy warsztatowi, to jedziemy do takiego, ktoremu ufamy. Święte słowa, inaczej będzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się