Skocz do zawartości

Chyba mam rozwiązanie problemu z pokrzywionymi tarczami


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie mówiąc to żenada. do 10k km. nie miałem żadnych problemów ale teraz chyba się stanę stałym gościem serwisu. Tak czy inaczej ja nie odpuszczę. Jeżeli nie usuną stukania podejmę wszelkie możliwe kroki prawne aby dojść swoich praw. Mam tylko nadzieję, że sachowają się na poziomie i usuną tą i inne usterki bez problemów.

Teraz poważnie.

Naprawdę nie wierzę że we wszystki Legacach przekładnia tłucze tak jak u mnie i pewnie u Ciebie.

Gdyby tak było a SIP nic by z tym nie robił tłumacząc: "że taka jest właściwość tej przekładni" to przed SIPem stałaby pewnie jakaś pikieta "szczęśliwych posiadaczy Legacy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Generalnie mówiąc to żenada. do 10k km. nie miałem żadnych problemów ale teraz chyba się stanę stałym gościem serwisu. Tak czy inaczej ja nie odpuszczę. Jeżeli nie usuną stukania podejmę wszelkie możliwe kroki prawne aby dojść swoich praw. Mam tylko nadzieję, że sachowają się na poziomie i usuną tą i inne usterki bez problemów.

 

Adam12.

Jeżeli to tłuczenie pojawiło się po pewnym czasie dopiero, to może warto wymienić gumy stabilizatora i zobaczyć, czy to nie to?

 

U mnie, po wymianie gum - cisza błoga z zawieszenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to tłuczenie pojawiło się po pewnym czasie dopiero, to może warto wymienić gumy stabilizatora i zobaczyć, czy to nie to?

 

U mnie, po wymianie gum - cisza błoga z zawieszenia...

Galu to tłuczenie jest bardzo charakterystyczne. Naprawdę trudno pomylić to ze stukami od stabilizatora.

Podobnie postukuje tylko wahaczami na zawieszeniach do nadwozia ale to sąpojedyncze stuki. Przekładnia tłucze jak Gumiś walący młotkiem w żelastwo jak tylko może najszybciej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to tłuczenie pojawiło się po pewnym czasie dopiero, to może warto wymienić gumy stabilizatora i zobaczyć, czy to nie to?

 

U mnie, po wymianie gum - cisza błoga z zawieszenia...

Galu to tłuczenie jest bardzo charakterystyczne. Naprawdę trudno pomylić to ze stukami od stabilizatora.

Podobnie postukuje tylko wahaczami na zawieszeniach do nadwozia ale to sąpojedyncze stuki. Przekładnia tłucze jak Gumiś walący młotkiem w żelastwo jak tylko może najszybciej..

 

No, to ja tego nie znam... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to tłuczenie pojawiło się po pewnym czasie dopiero, to może warto wymienić gumy stabilizatora i zobaczyć, czy to nie to?

 

U mnie, po wymianie gum - cisza błoga z zawieszenia...

Galu to tłuczenie jest bardzo charakterystyczne. Naprawdę trudno pomylić to ze stukami od stabilizatora.

Podobnie postukuje tylko wahaczami na zawieszeniach do nadwozia ale to sąpojedyncze stuki. Przekładnia tłucze jak Gumiś walący młotkiem w żelastwo jak tylko może najszybciej..

 

No, to ja tego nie znam... :?

I to jest dla mnie zagadka!!!

Tłuką wszystkie jak twierdzi ASO i Dyrekcja, czy tylko niektóre?

Jeżeli tylko niektóre to dlaczego SIP odmawia uznania tego zjawiska za wadę i umywa ręce od problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na banka nie tłuką wszystkie - znam kilka które nie

 

Parking krzysioma - i wszystko jasne. Tłucze się wszystko co się nazywa subaru ;-)

Może to wynik tego parkingu ale mi tłucze na torach, przy zmianie rodzaju nawierzchni, na trelince.

 

 

Ostatnio mój brat kupił malucha i zgadnijcie co? W nim nic nie tłucze :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Gal. ASO samo stwierdziło, że przekładnia się tłucze i to cyt. " nienaturalnie mocno i często".

To wszystko tłumaczy. Szczęście mnie w końcu opuściło. Do tej pory miałem Paska 1.8T '99 przejechane 90k km i bez problemów , A4 1,9TDI '02 podobny przebieg bez problemów

a teraz mam super boxera i muszę się z tym pogodzić. Tak czy inaczej lubie ten samochód ale mam nadzieję, że w ASO spowodują aby hamował :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12, mój też ściągał w prawo powyżej 100 km/h. Pierwsze co zrobiłem - to zjechałem na stację sprawdzić ciśnieni. I dupa - idealne. Potem - sprawdziłem wyważenie kół. I też nic. Ok - zbieżność i felgi - też nic. Ale najśmieszniejsze jest to, że sam przestał :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12, mój też ściągał w prawo powyżej 100 km/h. Pierwsze co zrobiłem - to zjechałem na stację sprawdzić ciśnieni. I dupa - idealne. Potem - sprawdziłem wyważenie kół. I też nic. Ok - zbieżność i felgi - też nic. Ale najśmieszniejsze jest to, że sam przestał :mrgreen:.

Ogólnie w Bolandi teraz ściąganie na prawo może przynosić jakieś korzyści - jak ściąga na prawo to na pewno nie należy do Układu (kierowniczego?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael- na pewno nie drogi. Sprawdzałem kilkukrotnie. Zmieniłem opny na letnie, felgi w stanie idealnym. Efekt jest taki że jak puszczasz kierownicę to skręca sama lekko na prawo i auto grzecznie jedzie do rowu.

Jutro będą sprawdzać zbieżność ale w jaki sposób OBK ze złą zbierznością opuścił fabrykę. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie zadaje to pytanie. 10k km zrobiłem w dwa miesiące i jak wyszła sprawa hamulców to postanowiłem załatwić wszystkie kwestie za jednym razem. Z drugiej strony Na poczatku ten objaw był ledwo zauważalny i zwalałem wszystko na nasze doskonałe drogi, :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popytałem, poczytałem i wychodzi na to ze używanie czujnika zegarowego to standard. Wiec jeżeli mechanik nieuk tego nie używa to znaczy że to patałach, a nie mechanik.

Parametry tego cudu techniki:

 

Tarcza podziałki obracana, z dwoma nastawianymi wskaźnikami pola torelancji. Dodatkowa wskazówka dla pełnych mm. Korpus z aluminium. Wymienialna końcówka pomiarowa. Bez ucha mocującego. Tolerancja wg DIN 878. Zakres pomiarowy 10 mm, Działka 0.01 mm, Oznaczenie podziałki 0-100 i 100-0, 1 obrót wskazówki to 1 mm, średnica tarczy 58 mm, sdnica mocowania 8 mm.

 

Cena 89 zł :!:

 

http://www.autonarzedzia.pl/?d=produkt&id=656

 

Trzeba tylko dorobić mocowanie np. magnetyczne i można badać bicie piast i tarcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...