krzysiom Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Generalnie mówiąc to żenada. do 10k km. nie miałem żadnych problemów ale teraz chyba się stanę stałym gościem serwisu. Tak czy inaczej ja nie odpuszczę. Jeżeli nie usuną stukania podejmę wszelkie możliwe kroki prawne aby dojść swoich praw. Mam tylko nadzieję, że sachowają się na poziomie i usuną tą i inne usterki bez problemów. Teraz poważnie. Naprawdę nie wierzę że we wszystki Legacach przekładnia tłucze tak jak u mnie i pewnie u Ciebie. Gdyby tak było a SIP nic by z tym nie robił tłumacząc: "że taka jest właściwość tej przekładni" to przed SIPem stałaby pewnie jakaś pikieta "szczęśliwych posiadaczy Legacy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Generalnie mówiąc to żenada. do 10k km. nie miałem żadnych problemów ale teraz chyba się stanę stałym gościem serwisu. Tak czy inaczej ja nie odpuszczę. Jeżeli nie usuną stukania podejmę wszelkie możliwe kroki prawne aby dojść swoich praw. Mam tylko nadzieję, że sachowają się na poziomie i usuną tą i inne usterki bez problemów. Adam12. Jeżeli to tłuczenie pojawiło się po pewnym czasie dopiero, to może warto wymienić gumy stabilizatora i zobaczyć, czy to nie to? U mnie, po wymianie gum - cisza błoga z zawieszenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Jeżeli to tłuczenie pojawiło się po pewnym czasie dopiero, to może warto wymienić gumy stabilizatora i zobaczyć, czy to nie to? U mnie, po wymianie gum - cisza błoga z zawieszenia... Galu to tłuczenie jest bardzo charakterystyczne. Naprawdę trudno pomylić to ze stukami od stabilizatora. Podobnie postukuje tylko wahaczami na zawieszeniach do nadwozia ale to sąpojedyncze stuki. Przekładnia tłucze jak Gumiś walący młotkiem w żelastwo jak tylko może najszybciej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Jeżeli to tłuczenie pojawiło się po pewnym czasie dopiero, to może warto wymienić gumy stabilizatora i zobaczyć, czy to nie to? U mnie, po wymianie gum - cisza błoga z zawieszenia... Galu to tłuczenie jest bardzo charakterystyczne. Naprawdę trudno pomylić to ze stukami od stabilizatora. Podobnie postukuje tylko wahaczami na zawieszeniach do nadwozia ale to sąpojedyncze stuki. Przekładnia tłucze jak Gumiś walący młotkiem w żelastwo jak tylko może najszybciej.. No, to ja tego nie znam... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Jeżeli to tłuczenie pojawiło się po pewnym czasie dopiero, to może warto wymienić gumy stabilizatora i zobaczyć, czy to nie to? U mnie, po wymianie gum - cisza błoga z zawieszenia... Galu to tłuczenie jest bardzo charakterystyczne. Naprawdę trudno pomylić to ze stukami od stabilizatora. Podobnie postukuje tylko wahaczami na zawieszeniach do nadwozia ale to sąpojedyncze stuki. Przekładnia tłucze jak Gumiś walący młotkiem w żelastwo jak tylko może najszybciej.. No, to ja tego nie znam... :? I to jest dla mnie zagadka!!! Tłuką wszystkie jak twierdzi ASO i Dyrekcja, czy tylko niektóre? Jeżeli tylko niektóre to dlaczego SIP odmawia uznania tego zjawiska za wadę i umywa ręce od problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 No, to ja tego nie znam... :? Gal, przejedź się na parking do krzysioma na żoliborz. Wtedy powinieneś usłyszeć, albo zweryfikujemy tezę że nie ma egzemplarzy w których nie stuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Na banka nie tłuką wszystkie - znam kilka które nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Na banka nie tłuką wszystkie - znam kilka które nie Parking krzysioma - i wszystko jasne. Tłucze się wszystko co się nazywa subaru ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Na banka nie tłuką wszystkie - znam kilka które nie Parking krzysioma - i wszystko jasne. Tłucze się wszystko co się nazywa subaru ;-) Może to wynik tego parkingu ale mi tłucze na torach, przy zmianie rodzaju nawierzchni, na trelince. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Na banka nie tłuką wszystkie - znam kilka które nie Parking krzysioma - i wszystko jasne. Tłucze się wszystko co się nazywa subaru ;-) Może to wynik tego parkingu ale mi tłucze na torach, przy zmianie rodzaju nawierzchni, na trelince. Ostatnio mój brat kupił malucha i zgadnijcie co? W nim nic nie tłucze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 huzar105, bo w Maluchu nie ma się co tłuc ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Ostatnio mój brat kupił malucha i zgadnijcie co? W nim nic nie tłucze Maluch to klasa sama dla siebie.. nie ma prawa nic tłuc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Maluch=Lexus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Maluch=Lexus Ostatni zbaraniałem jak ktoś powiedział, ze przyjechał Malarem ! Myślę, co to za marka i dlaczego jej nie znam ... .Okazało się ze to poetyckie określenie Malucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 kolega mówi malacz, a mój brachol pieszczotliwie zwie maluszka "kibel" nie wiem zupełnie dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Do Gal. ASO samo stwierdziło, że przekładnia się tłucze i to cyt. " nienaturalnie mocno i często". To wszystko tłumaczy. Szczęście mnie w końcu opuściło. Do tej pory miałem Paska 1.8T '99 przejechane 90k km i bez problemów , A4 1,9TDI '02 podobny przebieg bez problemów a teraz mam super boxera i muszę się z tym pogodzić. Tak czy inaczej lubie ten samochód ale mam nadzieję, że w ASO spowodują aby hamował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Adam12, mój też ściągał w prawo powyżej 100 km/h. Pierwsze co zrobiłem - to zjechałem na stację sprawdzić ciśnieni. I dupa - idealne. Potem - sprawdziłem wyważenie kół. I też nic. Ok - zbieżność i felgi - też nic. Ale najśmieszniejsze jest to, że sam przestał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Adam12, mój też ściągał w prawo powyżej 100 km/h. Pierwsze co zrobiłem - to zjechałem na stację sprawdzić ciśnieni. I dupa - idealne. Potem - sprawdziłem wyważenie kół. I też nic. Ok - zbieżność i felgi - też nic. Ale najśmieszniejsze jest to, że sam przestał . Ogólnie w Bolandi teraz ściąganie na prawo może przynosić jakieś korzyści - jak ściąga na prawo to na pewno nie należy do Układu (kierowniczego?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Hmm bardzo wiele dróg jest krzywo położonych w POlsce, i ściąga w prawo, to nic z tych rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Azrael- na pewno nie drogi. Sprawdzałem kilkukrotnie. Zmieniłem opny na letnie, felgi w stanie idealnym. Efekt jest taki że jak puszczasz kierownicę to skręca sama lekko na prawo i auto grzecznie jedzie do rowu. Jutro będą sprawdzać zbieżność ale w jaki sposób OBK ze złą zbierznością opuścił fabrykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Adam12, na 99,9999 zła geometria, nie koniecnzie akurat zbieżność. Kilka k km po naszych drogach starczy żeby zrobić sajgon w zawieszeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Mam nadzieję, że w ASO sprawdzą również geometrię. Mój OBK miał takie zagrania od nowości tylko ostatnio się to mocno nasiliło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Mam nadzieję, że w ASO sprawdzą również geometrię. Mój OBK miał takie zagrania od nowości tylko ostatnio się to mocno nasiliło. Jak miałeś od nowości takie akcje to dlaczego odrazu nie jechałeś tylko dopiero jak problem się pogłębił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Sam sobie zadaje to pytanie. 10k km zrobiłem w dwa miesiące i jak wyszła sprawa hamulców to postanowiłem załatwić wszystkie kwestie za jednym razem. Z drugiej strony Na poczatku ten objaw był ledwo zauważalny i zwalałem wszystko na nasze doskonałe drogi, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Popytałem, poczytałem i wychodzi na to ze używanie czujnika zegarowego to standard. Wiec jeżeli mechanik nieuk tego nie używa to znaczy że to patałach, a nie mechanik. Parametry tego cudu techniki: Tarcza podziałki obracana, z dwoma nastawianymi wskaźnikami pola torelancji. Dodatkowa wskazówka dla pełnych mm. Korpus z aluminium. Wymienialna końcówka pomiarowa. Bez ucha mocującego. Tolerancja wg DIN 878. Zakres pomiarowy 10 mm, Działka 0.01 mm, Oznaczenie podziałki 0-100 i 100-0, 1 obrót wskazówki to 1 mm, średnica tarczy 58 mm, sdnica mocowania 8 mm. Cena 89 zł :!: http://www.autonarzedzia.pl/?d=produkt&id=656 Trzeba tylko dorobić mocowanie np. magnetyczne i można badać bicie piast i tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi