Skocz do zawartości

Chlapacze do STI '03


przemu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie? Takie warunki na drodze, sol itp. - troche szkoda lakieru. Jestem calkiem zielony w temacie.

 

Czy taki chlapacz moze peknac, czy to jest material w miare gietki? No i jakie polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zwykłe chlapacze "jacka". Tanie (35 zł 2 szt.), dają rade. Jedyny minus to że przy montażu trzeba je docinać i nie można się pomylić bo lipa wyjdzie. Dodatkowo zrobiłem sobie "uchwyty" z tyłu łączące zderzak z nadkolem żeby miały się czego trzymać, zwykły płaskownik aluminiowy. Fakt auto się tak nie "chlapie" po bokach. Materiał w sumie ni twardy ni miękki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mowisz, ze nie ma to wiekszego sensu?

 

MA, bo auto sie mniej brudzi, ;-) ... nie ma sensu (uważam) kupować drogich super kawiorowych, bo wszystkie działają tak samo ;-)

ja mam prodrajwy ;-) od GiGi i są OK.duże, czarne, szerokie ... (z tzw. 1 serii, te co ostatnio widziałem na aledrogo są mniejsze, węższe, ale mają dołożony zestaw montażowy)

 

a jak chcesz docinać sam, to poszukaj na forum, kiedyś wklejałem zrysowany skan Rallyarmorów do GT :D to możesz powielić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gigi sa ok. Tylko sa twarde i tra o asfalt w zakretach, co dla wrazliwych moze byc przeszkoda. Jak dotad nie polamaly sie na mrozie, czyli ok. Naklejke z chlapaczy sciagnela myjka, takze napis ktory zamowicie bedzie tymczsowy;) No, chyba, ze gwarancja to uznaje i gigi wysle nowe naklejki to luz:)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gigi sa ok. Tylko sa twarde i tra o asfalt w zakretach

 

pierwszy raz jak chrupnęły o asfalt to aż się wystraszyłem ... później "poprawiłem" zawias i podniosłem przednie chlapacze o ok. 1cm i już nie trą :D

 

Naklejke z chlapaczy sciagnela myjka, takze napis ktory zamowicie bedzie tymczsowy;)