Skocz do zawartości

Jaki fotel do WRX 2001


wichercat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

nosze sie z zamiarem wymiany foteli w moim wrx bo mam zwyklacze czyli zagłówki osobno nie zintegrowane czyli zwykły fotel.

 

1. Jedna opcja to instalacja kubłów; wariant tańszy micro; droższy sparco lub omp

2. Kupno foteli od STI

 

nalezy zauważyc że codziennie przemierzam ok 120 km do pracy więc nie do końca jestem pewien czy kubeł bez regulacji (oparcie) będzie najlepszym wyborem.....

 

Prosiłbym o zdanie użytkowników :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nalezy zauważyc że codziennie przemierzam ok 120 km do pracy więc nie do końca jestem pewien czy kubeł bez regulacji (oparcie) będzie najlepszym wyborem.....

 

polecam "seryjne kubełki" z bugeye, nowsze już nie są takie wygodne ;-)

 

Też potwierdzam. Te starsze są lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko czy duża jest różnica pomiędzy fotelem wrx a sti o kubłach mówię nie taboret :mrgreen:

 

i jeszcze jedno zmieniłem kiere z seryjnej na omp i wydaje mnie się czy jakoś tak ciężej sie nia kręci i w zakrętach sama zostaje ni odkręca może coś zamocno dokręciłem.....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś wrxa EU. Seryjne kubły (zagłówek i oparcie jako jedna część) były genialne. Kolega miał wówczas wrxa EU, który miał takie fotele jak Twoje i one nie były fajne :)

 

Fakt, że szybko u siebie zmieniłem fotele US (czyli właśnie takie z oddzielnym zagłówkiem) na STi bug-eye (bo miałem je jeszcze zanim miałem samochód ;-)), ale prawdopodobnie gdybym nie kupił wcześniej wnętrza STi, to do tej pory bym jeździł w oryginalnych US.

 

Z krótkich przygód z kilkoma różnymi fotelami Subaru powiedziałbym, że wrażenia mam takie (uszeregowane w kolejności najlepszy-najgorszy):

 

1. STi bug-eye (jeżdżę na co dzień, brakuje mi trochę zakresu regulacji kąta oparcia - nie da się wystarczająco do pionu postawić) [kierowca i pasażer]

2/1b. GT'99 (profilem bardzo podobne do STi bug-eye, lepsza regulacja, trochę gorzej podpierały dół/środek kręgosłupa) (być może ex-aequo z STi bug-eye) [pasażer i chyba kierowca]

3. WRX bug-eye US (chyba to samo co EU "dwuczęściowe") (zaskakująco wygodne w cywilnej jeździe, zaskakująco głębokie i "ciasne") [kierowca]

4. WRX bug-eye EU (te "jednoczęściowe") (jakieś dziwne, zaskakująco płytko wyprofilowane, dawały wrażenie kiepskiego trzymania) [kierowca i pasażer]

5. STi blob-eye EU (w sumie nie jeździłem, tylko krótka przymiarka "na sucho") (płytkie, za miękkie siedzisko) [kierowca]

Edytowane przez jpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób montujących sztywny kubeł do Imprezy . Mam WRXa i niedługo pewnie kupię kubełek ale jako, że jestem wysoki to najlepiej by było, żeby fotel był niżej od seryjnego ( teraz w kasku opieram się o dach :-P )

Czy można tak zamontować fotel zostawiając seryjne szyny i regulację p/t czy pozostaje montaż do podłogi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...