Jump to content

Słaby Nawiew GC8


Marcin Domanski
 Share

Recommended Posts

Od początku chyba, bo nie pamiętam jak było dwa lata temu przed przekładką, borykam się z problemem ledwo dmuchającego nawiewu.

Na 4 biegu dmucha słabiej niż w dwudziestoletnim oplu na drugim.

Powiedzcie czy ten typ tak ma, czy mam coś namieszane z nawiewem.

Być może mam coś z potencjometrem, który przełącza biegi nawiewu?

Sprawa męcząca, bo zanim odparuję szyby i kabina nabierze jakiejść znośnej temperatury to trzeba przejechać z 10 kilometrów.

Link to comment
Share on other sites

Musisz mieć coś namieszane bo nawiew w GC8 na 4tym biegu jest raczej dość mocny. Z którego roku jest Twoje GC8? Zmieniałeś panel na EU sterowany linkami czy zaadaptowałeś ori z funkcją AUTO? Pytam bo może problem leży też w sterowaniu nawiewami, a nie tylko samym wiatrakiem?

Edited by PatLove
Link to comment
Share on other sites

Marcin, w moim TypeR nawiewy też słabo działają. Oryginalnie był panel elektryczny Auto, teraz jest na linkach. Niby wszystko działa ale słabo i wieje jakby bokami, szczelinami dechy :-P nie kratkami. Podejrzewam że podczas przekładki zrobione zostało jakieś nowe dzieło które niby działa ale nie do końca jak w oryginalnym EU.Może też nie jest szczelne i gdziś powietrze bokami ulata.

Będę dechę demontował do floka to sobie obejrzę co siedzi w środku. Tymczasem chętnie poczytam co ty znajdziesz u siebie.

Link to comment
Share on other sites

Marcin, w moim TypeR nawiewy też słabo działają. Oryginalnie był panel elektryczny Auto, teraz jest na linkach. Niby wszystko działa ale słabo i wieje jakby bokami, szczelinami dechy :-P nie kratkami. Podejrzewam że podczas przekładki zrobione zostało jakieś nowe dzieło które niby działa ale nie do końca jak w oryginalnym EU.Może też nie jest szczelne i gdziś powietrze bokami ulata.

Będę dechę demontował do floka to sobie obejrzę co siedzi w środku. Tymczasem chętnie poczytam co ty znajdziesz u siebie.

 

Slabo zaczely wiac? Po przejsciu na linki dmuchaly jak wsciekle...

Link to comment
Share on other sites

Deskę mam starą, wszystko na linki.

 

Sprawdź czy wiatrak jest dobrze podpięty, tzn czy kręci się we właściwą stronę :idea:

 

Wtyczki są z tych idiotoodpornych, nie da się ich podłączyć odwrotnie. Chyba że w głębi w instalacji kable są zamienione!?

Czy jeżeli odwórcę kable lub podłącze wentylator na krótko z akumulatora to ryzykuje conajwyżej odwrotną stronę obrotów wentylatora, czy po prostu się spali ? :mrgreen:

Jak wkładam głowę pod deskę to słychać, że wentylator chodzi dość inensywnie, w nawiewach niestety w ogóle tego nie czuć.

Z samej komory wentylatora wychodzi wąż do silniczka wentylatora(najprawdopodobniej powietrze z wentylatora ma chłodzić silniczek podczas pracy). Jak ściągam ten wąż to z komory wentylatora lewdwo jednak dmucha powietrze. Czy to faktycznie wskazuje na odwrotne obroty?

 

Gdzie w GC jest filtr kabiny? W tej puszcze obok wentylatora nad nogami pasażera!?

Link to comment
Share on other sites

Czy jeżeli odwórcę kable lub podłącze wentylator na krótko z akumulatora to ryzykuje conajwyżej odwrotną stronę obrotów wentylatora, czy po prostu się spali ? :mrgreen:

Tam gdzie spotkałem się z taką "awarią" silnik po prostu kręcił się w drugą stronę. Nie sądze żeby w Subaru było inaczej.

Gdzie w GC jest filtr kabiny? W tej puszcze obok wentylatora nad nogami pasażera!?

A który to rocznik? W GC filtrów kabinowych praktycznie się nie spotyka :(

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...