Marcin Domanski Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Od początku chyba, bo nie pamiętam jak było dwa lata temu przed przekładką, borykam się z problemem ledwo dmuchającego nawiewu. Na 4 biegu dmucha słabiej niż w dwudziestoletnim oplu na drugim. Powiedzcie czy ten typ tak ma, czy mam coś namieszane z nawiewem. Być może mam coś z potencjometrem, który przełącza biegi nawiewu? Sprawa męcząca, bo zanim odparuję szyby i kabina nabierze jakiejść znośnej temperatury to trzeba przejechać z 10 kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Musisz mieć coś namieszane bo nawiew w GC8 na 4tym biegu jest raczej dość mocny. Z którego roku jest Twoje GC8? Zmieniałeś panel na EU sterowany linkami czy zaadaptowałeś ori z funkcją AUTO? Pytam bo może problem leży też w sterowaniu nawiewami, a nie tylko samym wiatrakiem? Edytowane 5 Grudnia 2012 przez PatLove Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Sprawdź czy wiatrak jest dobrze podpięty, tzn czy kręci się we właściwą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Marcin, w moim TypeR nawiewy też słabo działają. Oryginalnie był panel elektryczny Auto, teraz jest na linkach. Niby wszystko działa ale słabo i wieje jakby bokami, szczelinami dechy :-P nie kratkami. Podejrzewam że podczas przekładki zrobione zostało jakieś nowe dzieło które niby działa ale nie do końca jak w oryginalnym EU.Może też nie jest szczelne i gdziś powietrze bokami ulata. Będę dechę demontował do floka to sobie obejrzę co siedzi w środku. Tymczasem chętnie poczytam co ty znajdziesz u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Marcin, w moim TypeR nawiewy też słabo działają. Oryginalnie był panel elektryczny Auto, teraz jest na linkach. Niby wszystko działa ale słabo i wieje jakby bokami, szczelinami dechy :-P nie kratkami. Podejrzewam że podczas przekładki zrobione zostało jakieś nowe dzieło które niby działa ale nie do końca jak w oryginalnym EU.Może też nie jest szczelne i gdziś powietrze bokami ulata. Będę dechę demontował do floka to sobie obejrzę co siedzi w środku. Tymczasem chętnie poczytam co ty znajdziesz u siebie. Slabo zaczely wiac? Po przejsciu na linki dmuchaly jak wsciekle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ja bym sprawdził czy filtr kabinowy nie jest mokry/zapchany. M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Deskę mam starą, wszystko na linki. Sprawdź czy wiatrak jest dobrze podpięty, tzn czy kręci się we właściwą stronę Wtyczki są z tych idiotoodpornych, nie da się ich podłączyć odwrotnie. Chyba że w głębi w instalacji kable są zamienione!? Czy jeżeli odwórcę kable lub podłącze wentylator na krótko z akumulatora to ryzykuje conajwyżej odwrotną stronę obrotów wentylatora, czy po prostu się spali ? Jak wkładam głowę pod deskę to słychać, że wentylator chodzi dość inensywnie, w nawiewach niestety w ogóle tego nie czuć. Z samej komory wentylatora wychodzi wąż do silniczka wentylatora(najprawdopodobniej powietrze z wentylatora ma chłodzić silniczek podczas pracy). Jak ściągam ten wąż to z komory wentylatora lewdwo jednak dmucha powietrze. Czy to faktycznie wskazuje na odwrotne obroty? Gdzie w GC jest filtr kabiny? W tej puszcze obok wentylatora nad nogami pasażera!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Czy jeżeli odwórcę kable lub podłącze wentylator na krótko z akumulatora to ryzykuje conajwyżej odwrotną stronę obrotów wentylatora, czy po prostu się spali ? Tam gdzie spotkałem się z taką "awarią" silnik po prostu kręcił się w drugą stronę. Nie sądze żeby w Subaru było inaczej. Gdzie w GC jest filtr kabiny? W tej puszcze obok wentylatora nad nogami pasażera!? A który to rocznik? W GC filtrów kabinowych praktycznie się nie spotyka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Odświerzę swój wątek. Po latach męki znalazłem chwilę i ogarnąłem nawiew. Dzięki pablonas, miałeś rację Wentylator kręcił się w odwrotną stronę. Podczas przekładki we wtyczce wentylatora zostały zamienione piny. Teraz wiatr łeb urywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się