Skocz do zawartości

Przebieg Outbacka


Piskoor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Forester wciąż jest i jeszcze dłuuugo będzie

Mogę zamienić teraz drugi samochód jakim jest służbowy Chevrolet Cruze na inny.

Będzie to samochód prywatny na który dostaję dajmy na to 50 k i nie ma znaczenia rocznik czy przebieg

to moja decyzja... finansowo mi się to kalkuluje...

 

ale nie o tym...

lepiej wziąć samochód 2007 z przebiegiem około 60 tys

czy 2008 z przebiegiem 120 tys ( nieco lepsze wyposażenie, plus dobra instalacja oraz w automacie co akurat bym wolał - od machania jest forek )

 

czy dla silnika 2,5 bez turbiny 120k to jest już coś co odczuwa ? ja robię rocznie max 20 tys a liczę że będę miał ten samochód około 5 lat )

w foresterze (S-Turbo) mam przejechane 180 tys z jedna awarią przepływomierza więc mam rozeznanie... ale w temacie silnika 2,5 jestem świeżak :-)

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytko zależy, jak był serwisowany i użytkowany. Mój kolega kupił OBK 2,5 z przebiegiem 120 kkm - przebieg udokumentowany, serwisowany tylko w ASO. Jak się jednak okazało silnik był do remontu - na 1 tyś km zużywał 1 l oleju. Po remoncie zrobił kolejne 120 kkm w dwa lata i wszystko ok, właściwie nic poza silnikiem na dystansie 240 kkm się nie popsuło. Podejrzewam, że poprzedni właściciel nigdy nie zaglądał pod maskę i zajechał silnik w wyniku zbyt małej ilości oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zamierzam pojechać z tym samochodem do ASO celem sprawdzenia wcześniej, po VIN powinno się udokumentować historię serwisową jak sądzę :-).

Interesujący mnie karawan ma jednakże instalację kulinarną zwaną zasilaniem gazowym ( co jest jednak jakimś plusem ) więc wchodzi rachubę jeszcze wizyta u znanego i cenionego tutaj kolegę na J.

Przy jakim przebiegu w silnikach 2,5 wymienia się rozrząd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega kupił OBK 2,5 z przebiegiem 120 kkm - przebieg udokumentowany, serwisowany tylko w ASO. Jak się jednak okazało silnik był do remontu - na 1 tyś km zużywał 1 l oleju.

Ooo... to nie tylko ja trafiłam na takie cacko :mrgreen: :-P

 

 

Przy jakim przebiegu w silnikach 2,5 wymienia się rozrząd ?

Po 105 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja wrócę do tematu :-)

jak się sprawuje automat w tym samochodzie ?

4 biegi to szaleństwo nie jest ale z automatem mam tylko doświadczenie w wolnossącym foresterze 2000 którego ojciec nabył... i nadal zacnie sie sprawuje ( a przelot 230 tys ), do tego stopnia że jak kupił drugiego ( 2008 ) to woli jeździc starym ;_)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO nikly przebieg na ten silnik. Ja swoj kupilem ptrzy 105kkm, teraz mam 204kkm, problemow z silnikiem oczywiscie brak. To co cie moze czekac to standardy, czyli: maglownica kolo 160kkm, dwumasa jak jeszcze nie byla wymieniana (manual), gumki stabilizatora, migajacy zegarek. reszta to serwis + tarcze + ew lozyska +zawory , itp. Jak rzeczywiscie pewne auto to nie ma co sie bac :)

Edytowane przez sherif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rzeczywiscie pewne auto to nie ma co sie bac

 

i tu jest problem - bo nei jest pewne....

pewne jest że ma podane 118 tys a deklaracja sprzedaży z Niemiec rok temu przy 106 tys więc wygląda OK

sprzedający pozwala sprawdzić mi samochód w serwisie... ale tak naprawdę o ile forka znam to w outbacku nie wiem co sprawdzić by nie wpaść na minę...

oczywiście pomiar grubości lakieru da mi jakiś pogląd plus sprawdzenie geometrii...

ale co w silniku ???

co można sprawdzić znając numer VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rzeczywiscie pewne auto to nie ma co sie bac

 

i tu jest problem - bo nei jest pewne....

pewne jest że ma podane 118 tys a deklaracja sprzedaży z Niemiec rok temu przy 106 tys więc wygląda OK

sprzedający pozwala sprawdzić mi samochód w serwisie... ale tak naprawdę o ile forka znam to w outbacku nie wiem co sprawdzić by nie wpaść na minę...

oczywiście pomiar grubości lakieru da mi jakiś pogląd plus sprawdzenie geometrii...

ale co w silniku ???

co można sprawdzić znając numer VIN

 

Zawsze mozesz spr skontaktowac sie z ASO w D, w celu sprawdzenia zgodnosci ksiazki serw ze stanem faktycznym, ja tak sprawdzalem w CH.

 

Co sprawdzac ?

 

To co w innych autach + czy nie stuka przekladnia kierownicz, czy nie cieknie, jak chodzi sprzeglo + ew. dwumasa lub czy automat plynnie zmienia biegi, czy nie ma bledow w ECU, obejrzec ukl wyd, jak wyglada zawieszenie wlacznie z nivo ... i to raczej wszytsko w OBK n/a nie ma zbyt wiele slabych pkt. Mozesz popytac ile jeszcze oleju wciaga :)

 

Przy okazji mozesz jeszcze sprawdzac co bedzie do ewentualnego serwisu, czyli klocki, tarcze, lozyska, opony, kiedy byl robiony rozrzad, zawory, swiece i oleje.

Edytowane przez sherif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedający pozwala sprawdzić mi samochód w serwisie..

 

łaskawiec.. :shock: :roll:

 

 

No w sumie to nic nie znaczy :-)

Kumpel pojechał z Warszawy po Poznań obejrzeć C4 która miała lakierowany podobno tylko zderzak...

Do ASO na sprawdzenie pomimo tego iż gościu wiedział że pojadą nie doszło bo szpachla na tym samochodzie chyba by odpadła w trakcie jazdy...

Samochód miał drzwi polakierowane farbą w sprayu z marketu....

 

Zastanawiam się po co facet się na tą wizytę godził... wiedząc że to już nawet nie kit tylko mega ściema

 

Ale licze na to że jak zostawię do sprawdzenia potencjalnego Outbacka w ASO lub jakims innym zaprzyjaźnionym serwisie to jest duża szansa że dowiem sie 90(?) % potencjalnych niespodzianek

 

Mój kolega kupił OBK 2,5 z przebiegiem 120 kkm - przebieg udokumentowany, serwisowany tylko w ASO. Jak się jednak okazało silnik był do remontu - na 1 tyś km zużywał 1 l oleju.

Ooo... to nie tylko ja trafiłam na takie cacko :mrgreen: :-P

 

 

Przy jakim przebiegu w silnikach 2,5 wymienia się rozrząd ?

Po 105 tys.

 

 

A w tej kwestii ... W US spec w instrukcji jest podobno podane 168 tys.... to spory rozbieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w tej kwestii ... W US spec w instrukcji jest podobno podane 168 tys.... to spory rozbieg

Różnica wynika z innego systemu miar ... 105 tys. mil to około 168 tys. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądaliśmy dziś tego OBK, szwagier chciał sobie kupić ;) Generalnie b.zadbany i ładnie utrzymany, malowane rzeczywiście nic nie było.

Nie kupił tylko dlatego że osiągane przyśpieszenia go nie satysfakcjonowały. Z rzeczy które trzeba będzie zrobić to tarcze+klocki przód i

rozrząd. I nie ma zapasowego klucza :-/ B.przyzwoity jak ktoś szuka 2.5 AT

Edytowane przez Klokaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

HEJ,

jak wg Was wygląda ta oferta i czy instalacja gazowa jest dobrym pomysłem?

http://otomoto.pl/su...-C27242248.html

 

dziękuję

 

Hej

oferta fajna

samochód też

w bardzo dobrym stanie pomimo tego ze lekko przydzwonił

ale zrobione należycie

 

Aha.... i ważna uwaga...

Kupiłem go w ubiegłą środę :-D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEJ,

jak wg Was wygląda ta oferta i czy instalacja gazowa jest dobrym pomysłem?

http://otomoto.pl/su...-C27242248.html

 

dziękuję

 

Hej

oferta fajna

samochód też

w bardzo dobrym stanie pomimo tego ze lekko przydzwonił

ale zrobione należycie

 

Aha.... i ważna uwaga...

Kupiłem go w ubiegłą środę :-D

 

 

Co Ty gadasz? ile zeszli z ceny?

widziałeś , że mają jeszcze jednego podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...