Jump to content

skrzynia 9E-TY754VV5AA


skrzypekQ4
 Share

Recommended Posts

ktos, cos wie na temat takiej skrzyni? wiem, ze to WRXowa i przelozenie koncowe 4.44, ale niewiele mi to mowi... chce ja zalozyc do GTka, czy ma to sens? mocniejsza bedzie? to jest dlugie czy krotkie przelozenie?

Link to comment
Share on other sites

ktos, cos wie na temat takiej skrzyni? wiem, ze to WRXowa i przelozenie koncowe 4.44, ale niewiele mi to mowi... chce ja zalozyc do GTka, czy ma to sens? mocniejsza bedzie? to jest dlugie czy krotkie przelozenie?

 

to skrzynia z Forka, 4,44 to najkrótsze przełozenie głowne, musisz mieć kpl z dyfrem

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

to skrzynia z Forka, 4,44 to najkrótsze przełozenie głowne, musisz mieć kpl z dyfrem

 

mam komplet z dyfrem, ale zaskoczyles mnie tym, ze to skrzynia z Forka, bo patrzylem na jakiejs stronce z oznaczeniami skrzyn, ze ta skrzynia wystepowala tylko w WRXach.

Link to comment
Share on other sites

WRX, GT a nawet STI 5MT - jak dla mnie to nie ma różnicy w wytrzymałości skrzyń bo w środu są identyczne. Mam rozebraną TY545VBAAA z STI na wszystkie częśc.

Warto kupować serie 754 bo zmieniono obudowę na 8 śrub, użebrowanie odlewu, łożysko kulkowe dwurzędowe zastąpiono stożkowym dwurzędowym. zmieniono też przesuwki.

Dodano podwójne synrochizatory dla wszystkich skrzyń turbo.

W dyfrze 4.44 koło kołnierzowe rzeczywiście jest dużo solidniejsze ale to kwestia przełożenia i tyle .

Na wytrzymałość skrzyni największy wpływ ma użytkownik.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...