skrzypekQ4 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 ktos, cos wie na temat takiej skrzyni? wiem, ze to WRXowa i przelozenie koncowe 4.44, ale niewiele mi to mowi... chce ja zalozyc do GTka, czy ma to sens? mocniejsza bedzie? to jest dlugie czy krotkie przelozenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 ktos, cos wie na temat takiej skrzyni? wiem, ze to WRXowa i przelozenie koncowe 4.44, ale niewiele mi to mowi... chce ja zalozyc do GTka, czy ma to sens? mocniejsza bedzie? to jest dlugie czy krotkie przelozenie? to skrzynia z Forka, 4,44 to najkrótsze przełozenie głowne, musisz mieć kpl z dyfrem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 to skrzynia z Forka, 4,44 to najkrótsze przełozenie głowne, musisz mieć kpl z dyfrem mam komplet z dyfrem, ale zaskoczyles mnie tym, ze to skrzynia z Forka, bo patrzylem na jakiejs stronce z oznaczeniami skrzyn, ze ta skrzynia wystepowala tylko w WRXach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Forester miał skrzynie TY753 potem TY755. Oznaczenie TY752 do 1998 potem TY754 występowało dla imprezy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 maly update, przelozenie 3,90 - czyli "dluga". znaczy sie, zamuli mi przyspieszenie ale powinien szybciej jechac? dobrze rozumuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 niby mocniejsza niz ori GTekowa. Jesli polosie sa montowane tak ja kw GTku to bedzie p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 WRX, GT a nawet STI 5MT - jak dla mnie to nie ma różnicy w wytrzymałości skrzyń bo w środu są identyczne. Mam rozebraną TY545VBAAA z STI na wszystkie częśc. Warto kupować serie 754 bo zmieniono obudowę na 8 śrub, użebrowanie odlewu, łożysko kulkowe dwurzędowe zastąpiono stożkowym dwurzędowym. zmieniono też przesuwki. Dodano podwójne synrochizatory dla wszystkich skrzyń turbo. W dyfrze 4.44 koło kołnierzowe rzeczywiście jest dużo solidniejsze ale to kwestia przełożenia i tyle . Na wytrzymałość skrzyni największy wpływ ma użytkownik. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się