Skocz do zawartości

skrzynia 9E-TY754VV5AA


skrzypekQ4

Rekomendowane odpowiedzi

ktos, cos wie na temat takiej skrzyni? wiem, ze to WRXowa i przelozenie koncowe 4.44, ale niewiele mi to mowi... chce ja zalozyc do GTka, czy ma to sens? mocniejsza bedzie? to jest dlugie czy krotkie przelozenie?

 

to skrzynia z Forka, 4,44 to najkrótsze przełozenie głowne, musisz mieć kpl z dyfrem

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

to skrzynia z Forka, 4,44 to najkrótsze przełozenie głowne, musisz mieć kpl z dyfrem

 

mam komplet z dyfrem, ale zaskoczyles mnie tym, ze to skrzynia z Forka, bo patrzylem na jakiejs stronce z oznaczeniami skrzyn, ze ta skrzynia wystepowala tylko w WRXach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRX, GT a nawet STI 5MT - jak dla mnie to nie ma różnicy w wytrzymałości skrzyń bo w środu są identyczne. Mam rozebraną TY545VBAAA z STI na wszystkie częśc.

Warto kupować serie 754 bo zmieniono obudowę na 8 śrub, użebrowanie odlewu, łożysko kulkowe dwurzędowe zastąpiono stożkowym dwurzędowym. zmieniono też przesuwki.

Dodano podwójne synrochizatory dla wszystkich skrzyń turbo.

W dyfrze 4.44 koło kołnierzowe rzeczywiście jest dużo solidniejsze ale to kwestia przełożenia i tyle .

Na wytrzymałość skrzyni największy wpływ ma użytkownik.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...