wichercat Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Witam, chciałem usystematyzować wiedze..... zmiana kiery z serii Momo z "jaśkiem" na bezjaskową. Naba momo. Montaż w wrx 2001. Znalazłem gdzieś temat z info ale zanim się zabiorę wolę się upewnić: zdjąć kleme odkręcić stado śrubek od kiery wyjąć jasia odkręcić starą kierę (pewnie lekko nie będzie chciała zejśc) doposażyć sie w opornik znalazłem że podawany jest zakres więc uśredniłem do 3 omków czy wywalam tą całą taśmę od jaśka ? potem przykręcam nową nabę + podpinam klaksonika montaz kiery (dawaliście tu jakiś klej do śrubek np loctite niebieski?) foto z własnych zmian mile widziane..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) Jak masz ori nabe momo (polecam zamowic u komancza) to tasme zostawiasz jedyne co musisz wykonac to powiekszyc 3 otwory w nabie pilnikiem i montujesz P&P mozesz tez nic nie powiekszac ale wtedy trzeba wyciac kostke z tasmy i obiciac czesciowo bolce od odbijania kierunkow. Polecam pilnikien i wiertarka porzezbic w nabie. Klemy nie odpinalem opornika nigdy nie dawalem sam zalozylem w ten sposo kierownice w 6 roznych Imprezach od wolnossacych poprzez GT, WRXy01-02, i STI 06. kierie mialem zawsze markowa momo/omp srobki dawalem te ktore dostawalem z naba. Jesli chodzi o klakson to wszystko dzialalo trzeba tylko wpiac odpowiedni PIN/kabelek. Edytowane 29 Listopada 2012 przez GRAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 nabe juz mam momo oryginał (mam nadzieje w inter-rally kupiona) kiera omp. W zestawie z naba jest taki opornik i na instrukcji jest pokazane gdzie go wpiąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudi Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Tak jak GRAF napisał . Musisz powiększyć otwory przede wszystkim na "kostkę". Trochę roboty z tym jest . Te dwa "bolce" można lekko przyciąć , ja tak zrobiłem . Opornik wpiąłem ten , który był razem z nabą i nie ma problemu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 to tak jeszcze spytam o które otwory w nabie chodzi??? bo tak na nia patrze i jest tam centralna zębatka i no póżniej jest taki no nazwijmy koszyczek do którego montujemy kiere........ sory za laictwo ale lepiej dopytam ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudi Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Wrzuć fotę swojej naby . Były chyba wersje do montażu z poduszką i bez . Powinieneś mieć taką z prostokątnym otworem na kostkę ( nad wieloklinem ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 (edytowane) właśnie taka mam Edytowane 1 Grudnia 2012 przez wichercat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudi Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 No więc ten prostokątny otwór musisz powiększyć. Jak zdejmiesz kierownicę to wszystko będziesz już wiedział reszta to już kosmetyka , żeby wszystko dopasować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 no więc kiera na miejscu...jedynie mam wrażenie że jakby ciężej chodzi hmmmm chyba że coś popitoliłem..........ale kierunki działają tylko co do trąbki z w kostce są 4 kabelki zielony gdzieś znalazłem że trzeba wpiąć a masę chyba musze poszukać...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Witam, mam małe pytanie kiera już na miejscu kontrolka airbaga ogarnięta został klaksonix.... w kostce są 4 kabelki zielony z chyba czerwonym czarny z białym, biały i czarny które mam podpiąć aby kalksonikx ożył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarbnik Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Kupiłem nabę ale opornika niestety w zestawie nie było. Ktoś podpowie jaka ma być oporność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 ok 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarbnik Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 ok 3 3 omów.. thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 si senior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witajcie, dzisiaj mając chwilę podłubałem przy wurxie i próbowałem w końcu klakson podłączyć. Rozpiąłem kostkę w której są: zielony z czerwonym paskiem, czarny, czarny z białym i biały i stosując kombinację ich czterech diupa nie było titittiiii. Dodam że na guziku są dwie blaszki do podłączenia. Ktoś poda gotowca jak i co...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Jedna blacha do obudowy (masa) droga do czerwonego z zielonym paskiem. I powinno "funkcjoniren". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 He he klakson mam w ogóle gdzie indziej na przycisk. Naba jak sprzedawca informował bedzie pasiła na pewno! No i przyszła. 3h przeróbek i kiera siedzi na miejscu. Warto-warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Zabawne że słowo "pasuje" oznacza dobry frez i dłubanko ale może przez to lepiej smakuje ale fakt różnica w kręceniu znaczna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zabawne że słowo "pasuje" oznacza dobry frez i dłubanko ale może przez to lepiej smakuje ale fakt różnica w kręceniu znaczna.... Wicher, ogarnąłeś w końcu tą kierę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 jeszcze nie tzn klaksona nie udało mi sie jeszcze podłączyć w wolnej chwili powalcze...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się