Skocz do zawartości

Zmiana kiery z serii na "sportową"


wichercat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

chciałem usystematyzować wiedze..... zmiana kiery z serii Momo z "jaśkiem" na bezjaskową. Naba momo. Montaż w wrx 2001. Znalazłem gdzieś temat z info ale zanim się zabiorę wolę się upewnić:

  1. zdjąć kleme
  2. odkręcić stado śrubek od kiery wyjąć jasia
  3. odkręcić starą kierę (pewnie lekko nie będzie chciała zejśc)
  4. doposażyć sie w opornik znalazłem że podawany jest zakres więc uśredniłem do 3 omków
  5. czy wywalam tą całą taśmę od jaśka ?
  6. potem przykręcam nową nabę + podpinam klaksonika
  7. montaz kiery (dawaliście tu jakiś klej do śrubek np loctite niebieski?)

foto z własnych zmian mile widziane..... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz ori nabe momo (polecam zamowic u komancza) to tasme zostawiasz jedyne co musisz wykonac to powiekszyc 3 otwory w nabie pilnikiem i montujesz P&P mozesz tez nic nie powiekszac ale wtedy trzeba wyciac kostke z tasmy i obiciac czesciowo bolce od odbijania kierunkow. Polecam pilnikien i wiertarka porzezbic w nabie. Klemy nie odpinalem opornika nigdy nie dawalem sam zalozylem w ten sposo kierownice w 6 roznych Imprezach od wolnossacych poprzez GT, WRXy01-02, i STI 06. kierie mialem zawsze markowa momo/omp srobki dawalem te ktore dostawalem z naba. Jesli chodzi o klakson to wszystko dzialalo trzeba tylko wpiac odpowiedni PIN/kabelek.

Edytowane przez GRAF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc kiera na miejscu...jedynie mam wrażenie że jakby ciężej chodzi hmmmm chyba że coś popitoliłem..........ale kierunki działają tylko co do trąbki z w kostce są 4 kabelki zielony gdzieś znalazłem że trzeba wpiąć a masę chyba musze poszukać......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie,

 

dzisiaj mając chwilę podłubałem przy wurxie i próbowałem w końcu klakson podłączyć. Rozpiąłem kostkę w której są: zielony z czerwonym paskiem, czarny, czarny z białym i biały i stosując kombinację ich czterech diupa nie było titittiiii. Dodam że na guziku są dwie blaszki do podłączenia.

 

Ktoś poda gotowca jak i co...? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...