Jump to content

Zmiana kiery z serii na "sportową"


wichercat
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

chciałem usystematyzować wiedze..... zmiana kiery z serii Momo z "jaśkiem" na bezjaskową. Naba momo. Montaż w wrx 2001. Znalazłem gdzieś temat z info ale zanim się zabiorę wolę się upewnić:

  1. zdjąć kleme
  2. odkręcić stado śrubek od kiery wyjąć jasia
  3. odkręcić starą kierę (pewnie lekko nie będzie chciała zejśc)
  4. doposażyć sie w opornik znalazłem że podawany jest zakres więc uśredniłem do 3 omków
  5. czy wywalam tą całą taśmę od jaśka ?
  6. potem przykręcam nową nabę + podpinam klaksonika
  7. montaz kiery (dawaliście tu jakiś klej do śrubek np loctite niebieski?)

foto z własnych zmian mile widziane..... :oops:

Link to comment
Share on other sites

Jak masz ori nabe momo (polecam zamowic u komancza) to tasme zostawiasz jedyne co musisz wykonac to powiekszyc 3 otwory w nabie pilnikiem i montujesz P&P mozesz tez nic nie powiekszac ale wtedy trzeba wyciac kostke z tasmy i obiciac czesciowo bolce od odbijania kierunkow. Polecam pilnikien i wiertarka porzezbic w nabie. Klemy nie odpinalem opornika nigdy nie dawalem sam zalozylem w ten sposo kierownice w 6 roznych Imprezach od wolnossacych poprzez GT, WRXy01-02, i STI 06. kierie mialem zawsze markowa momo/omp srobki dawalem te ktore dostawalem z naba. Jesli chodzi o klakson to wszystko dzialalo trzeba tylko wpiac odpowiedni PIN/kabelek.

Edited by GRAF
Link to comment
Share on other sites

Tak jak GRAF napisał . Musisz powiększyć otwory przede wszystkim na "kostkę". Trochę roboty z tym jest . Te dwa "bolce" można lekko przyciąć , ja tak zrobiłem . Opornik wpiąłem ten , który był razem z nabą i nie ma problemu .

Link to comment
Share on other sites

to tak jeszcze spytam o które otwory w nabie chodzi??? :oops: bo tak na nia patrze i jest tam centralna zębatka i no póżniej jest taki no nazwijmy koszyczek do którego montujemy kiere........

 

sory za laictwo ale lepiej dopytam ;-)

Link to comment
Share on other sites

no więc kiera na miejscu...jedynie mam wrażenie że jakby ciężej chodzi hmmmm chyba że coś popitoliłem..........ale kierunki działają tylko co do trąbki z w kostce są 4 kabelki zielony gdzieś znalazłem że trzeba wpiąć a masę chyba musze poszukać......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam,

 

mam małe pytanie kiera już na miejscu kontrolka airbaga ogarnięta został klaksonix.... w kostce są 4 kabelki zielony z chyba czerwonym czarny z białym, biały i czarny które mam podpiąć aby kalksonikx ożył :)

Link to comment
Share on other sites

Witajcie,

 

dzisiaj mając chwilę podłubałem przy wurxie i próbowałem w końcu klakson podłączyć. Rozpiąłem kostkę w której są: zielony z czerwonym paskiem, czarny, czarny z białym i biały i stosując kombinację ich czterech diupa nie było titittiiii. Dodam że na guziku są dwie blaszki do podłączenia.

 

Ktoś poda gotowca jak i co...? :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...