Lukasz123 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Normalnie użuwam fuelsave 95, raz zatankowałem v-power i niestety nie widze żadnej różnicy. Silnik pracuje jak wcześniej. Macie podobne spostrzeżenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Silnik pracuje jak wcześniej. Macie podobne spostrzeżenia? od dawna takie mam.....z dieslem to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Ja tankuję racing - lepiej się zbiera i mniej pali. Do tego stopnia lepiej, że jak żona "zgrzeszy" z inną stacją, to od razu to czuję :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Grzegorz, a racing to nie jest 100 oktanów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Jeżeli masz zrobioną mapę na paliwo wysokooktanowe, to się nie dziwię. Lukasz123, porównuje V-Power 95 z Fuelsave 95...a wtedy to różnica może wynikać jedynie z autosugestii . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZOK Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Ja widzę taką róznicę, że odkąd zacząłem wlewać save (wczesniej była zwykła shell 95), to pali ok. 1l/100km więcej,takie to save :!: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Wiem przecie, się wtrąciłem dla żartu raczej. Racing jest jedynym paliwem importowanym, więc najmniej mu grożą nasze koktaile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 v-power 95 nie daje dodatkowego "kopa", bo i nie ma z czego. to jest zwykłe paliwo 95, tylko z dodatkami czyszczącymi silnik i taki jest (przynajmniej marketingowo) cel jego tankowania. jak go przez jakiś czas tankowałem, to spalanie było nieco większe niż na zwykłej 95 z BP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariush78 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Klika razy dałem sie namówić Shellowwym nalewaczom na V-Power 95 i jedyną różnicą od zwykłej 95 jest różnica w rachunku. To już lepszym wyborem jest standartowa 98, zwykle tańsza od V-Power 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 v-power 95 nie daje dodatkowego "kopa", bo i nie ma z czego. to jest zwykłe paliwo 95, tylko z dodatkami czyszczącymi silnik i taki jest (przynajmniej marketingowo) cel jego tankowania. jak go przez jakiś czas tankowałem, to spalanie było nieco większe niż na zwykłej 95 z BP Dokładnie, ja mam spalanie o ponad 0,5 litra na 100/km większe, a tankując to paliwo miałem nadzieję że spalanie będzie mniejsze niż fuelsave 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 v-power 95 nie daje dodatkowego "kopa", bo i nie ma z czego. to jest zwykłe paliwo 95, tylko z dodatkami czyszczącymi silnik i taki jest (przynajmniej marketingowo) cel jego tankowania. jak go przez jakiś czas tankowałem, to spalanie było nieco większe niż na zwykłej 95 z BP Dokładnie, ja mam spalanie o ponad 0,5 litra na 100/km większe, a tankując to paliwo miałem nadzieję że spalanie będzie mniejsze niż fuelsave 95. możesz mieć jedynie nadzieję na przeczyszczenie silnika, jeśli wierzyć reklamom shella Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 v-power 95 nie daje dodatkowego "kopa", bo i nie ma z czego. to jest zwykłe paliwo 95, tylko z dodatkami czyszczącymi silnik i taki jest (przynajmniej marketingowo) cel jego tankowania. jak go przez jakiś czas tankowałem, to spalanie było nieco większe niż na zwykłej 95 z BP Na własne oczy widziałem jak dodatek czyści elementy z nagaru - tyle że był to 100% ekstrakt z rozlewni paliw, a nie kapka dodawana do paliwa Mnie najbardziej bawi magia marki - bo na paliwie z zielonej stacji jeździ tak, a na tym z żółtej tak, a tam bym w ogóle nie kupił... Na większości stacji w Polsce jest po prostu paliwo z płockiego koncernu, które zostało ubrane w odpowiedni marketing poszczególnych firm... Shellowwym nalewaczom na V-Power 95 i jedyną różnicą od zwykłej 95 jest różnica w rachunku. Jest jeszcze jedna różnica. Pomogłeś panu zrealizować jakiś fragment planu sprzedażowego paliw premium Wiem przecie, się wtrąciłem dla żartu raczej. Racing jest jedynym paliwem importowanym, więc najmniej mu grożą nasze koktaile Nie do końca tak jest. Przy granicy z Niemcami oraz ze Słowacją importowane bywają też zwykłe paliwa - kwestia lokalizacji baz logistycznych i opłacalności transportu. Ale ogólnie importowane są tylko dodatki do paliw, które są mieszane z paliwami w polskich rozlewniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Mnie najbardziej bawi magia marki - bo na paliwie z zielonej stacji jeździ tak, a na tym z żółtej tak, a tam bym w ogóle nie kupił... Na większości stacji w Polsce jest po prostu paliwo z płockiego koncernu, które zostało ubrane w odpowiedni marketing poszczególnych firm... Tak, tylko na niektórych stacjach są zbiorniki pamiętające czasy CPNu z toną mułu na dole, który lubi się fajnie rozprzestrzenić w momencie zalewania ich z cysterny. Generalnie zgoda, że nie ma się co sugerować kolorem budek na stacjach ale już ich historią (zwłaszcza w miejscach w okolicy których mieszka się od lat) jak najbardziej tak ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Mnie najbardziej bawi magia marki - bo na paliwie z zielonej stacji jeździ tak, a na tym z żółtej tak, a tam bym w ogóle nie kupił... Na większości stacji w Polsce jest po prostu paliwo z płockiego koncernu, które zostało ubrane w odpowiedni marketing poszczególnych firm... Tak, tylko na niektórych stacjach są zbiorniki pamiętające czasy CPNu z toną mułu na dole, który lubi się fajnie rozprzestrzenić w momencie zalewania ich z cysterny. Generalnie zgoda, że nie ma się co sugerować kolorem budek na stacjach ale już ich historią (zwłaszcza w miejscach w okolicy których mieszka się od lat) jak najbardziej tak ;-) Pozdrawiam Grzegorz To niestety cała prawda o naszych stacjach. Co gorsza nie można w 100% polegać na wyglądzie obiektu, bo pod nową fasadą mogą kryć się zapuszczone zbiorniki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Co gorsza nie można w 100% polegać na wyglądzie obiektu, bo pod nową fasadą mogą kryć się zapuszczone zbiorniki... Absolutnie tak ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 v-power 95 nie daje dodatkowego "kopa", bo i nie ma z czego. to jest zwykłe paliwo 95, tylko z dodatkami czyszczącymi silnik i taki jest (przynajmniej marketingowo) cel jego tankowania. jak go przez jakiś czas tankowałem, to spalanie było nieco większe niż na zwykłej 95 z BP Dokładnie, ja mam spalanie o ponad 0,5 litra na 100/km większe, a tankując to paliwo miałem nadzieję że spalanie będzie mniejsze niż fuelsave 95. możesz mieć jedynie nadzieję na przeczyszczenie silnika, jeśli wierzyć reklamom shella Starsze forestery z wolnossącym silnikiem przejeżdżają tu po 250 kkm i więcej i nie sądze żeby były zalewane v-power, więc myślę że nie ma sensu tankować "lepszego" paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Wiem przecie, się wtrąciłem dla żartu raczej. Racing jest jedynym paliwem importowanym, więc najmniej mu grożą nasze koktaile Nie do końca. Inne też są importowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Dokładnie, ja mam spalanie o ponad 0,5 litra na 100/km większe, a tankując to paliwo miałem nadzieję że spalanie będzie mniejsze niż fuelsave 95. jak wy odnotowujecie (poprawnie) różnice w spalaniu rządu 0,5 l/100 ?! :shock: przecież to niemożliwe w innych warunkach niż laboratoryjne... Edytowane 30 Listopada 2012 przez Kubeusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Dokładnie, ja mam spalanie o ponad 0,5 litra na 100/km większe, a tankując to paliwo miałem nadzieję że spalanie będzie mniejsze niż fuelsave 95. jak wy odnotowujecie (poprawnie) różnice w spalaniu rządu 0,5 l/100 ?! :shock: przecież to niemożliwe w innych warunkach niż laboratoryjne... No cóż autosugestia czyni cuda. Wydaje mi się, że najlepiej tankować paliwo desygnowane do danego silnika a co jakiś czas wydać 20-50 PLN na jakąś płukankę do układu paliwowego wtedy wiem co mam (mniej więcej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Dokładnie, ja mam spalanie o ponad 0,5 litra na 100/km większe, a tankując to paliwo miałem nadzieję że spalanie będzie mniejsze niż fuelsave 95. jak wy odnotowujecie (poprawnie) różnice w spalaniu rządu 0,5 l/100 ?! :shock: przecież to niemożliwe w innych warunkach niż laboratoryjne... czemu niemożliwe? zależy od parametrów użytkownika. ja przelatuję tydzień w tydzień tą samą trasę z domu do pracy i zużywam na to pełny bak, więc jak sobie zatankuję 2-3 razy z rzędu inne paliwo, od razu mogę policzyć miarodajnie różnicę w spalaniu. tak samo widzę np. różnice w większym spalaniu w okresie zimowym Starsze forestery z wolnossącym silnikiem przejeżdżają tu po 250 kkm i więcej i nie sądze żeby były zalewane v-power, więc myślę że nie ma sensu tankować "lepszego" paliwa. mi akurat poradzili w serwisie przepalić 2-3 baki v-powera po czyszczeniu przepustnicy, żeby zlikwidować znany powszechnie efekt zamulania między 2-3 tys. obrotów. wielki koszt to nie jest, a że stację z shellem mam po drodze, to rady posłuchałem czy miało to jakiekolwiek znaczenie, oczywiście nie da się powiedzieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 czemu niemożliwe? zależy od parametrów użytkownika. ja przelatuję tydzień w tydzień tą samą trasę z domu do pracy i zużywam na to pełny bak, więc jak sobie zatankuję 2-3 razy z rzędu inne paliwo, od razu mogę policzyć miarodajnie różnicę w spalaniu. tak samo widzę np. różnice w większym spalaniu w okresie zimowym z dokładnością do 0,5l/100 km? no proszę Cię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 czemu niemożliwe? zależy od parametrów użytkownika. ja przelatuję tydzień w tydzień tą samą trasę z domu do pracy i zużywam na to pełny bak, więc jak sobie zatankuję 2-3 razy z rzędu inne paliwo, od razu mogę policzyć miarodajnie różnicę w spalaniu. tak samo widzę np. różnice w większym spalaniu w okresie zimowym z dokładnością do 0,5l/100 km? no proszę Cię... ale co w tym dziwnego? jadę x razy tą samą trasę, liczę sobie spalanie przy tankowaniu i wychodzi mi 8,5l, potem jadę kilkakrotnie to samo na v-power i wychodzi 9,0l, wracam na BP i znowu mam 8,5l, także nie ma w tym żadnego przypadku. po prostu jeżdżę w specyficznych warunkach i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 ale co w tym dziwnego? jadę x razy tą samą trasę, liczę sobie spalanie przy tankowaniu i wychodzi mi 8,5l, potem jadę kilkakrotnie to samo na v-power i wychodzi 9,0l, wracam na BP i znowu mam 8,5l, także nie ma w tym żadnego przypadku. po prostu jeżdżę w specyficznych warunkach i tyle dziwnego nic po prostu biorąc pod uwagę ilość zmiennych wpływających na dokładność pomiaru (warunki atmosferyczne, dokładność dystrybutorów, sposób jazdy itp) nie jest moim zdaniem możliwe poprawne określenie różnicy w spalaniu z dokładnością 0,5l/100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 ale co w tym dziwnego? jadę x razy tą samą trasę, liczę sobie spalanie przy tankowaniu i wychodzi mi 8,5l, potem jadę kilkakrotnie to samo na v-power i wychodzi 9,0l, wracam na BP i znowu mam 8,5l, także nie ma w tym żadnego przypadku. po prostu jeżdżę w specyficznych warunkach i tyle dziwnego nic po prostu biorąc pod uwagę ilość zmiennych wpływających na dokładność pomiaru (warunki atmosferyczne, dokładność dystrybutorów, sposób jazdy itp) nie jest moim zdaniem możliwe poprawne określenie różnicy w spalaniu z dokładnością 0,5l/100 km Zgodze sie z Toba, ze przy tylu zmiennych i czynnikach wplywajacych to miesci sie to w granicy bledu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się