goldii_M Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Witam, od jakiegoś czasu przy jeździe na nierównościach przy skręconych kołach w lewo, z prawej strony słyszę przy wpadaniu w dziurę mocne stuki. Pierwsza diagnoza to gumy stabilizatorów, jednak ich wymiana niewiele pomogła. ASO stwierdziło, że to stukanie pochodzi z luzów na kolumnie kierowniczej i doradzają wymianę któregoś zaworka przy pompie, który ma zwiększyć ciśnienie i może (ale jak sami mówią, nie musi) pomóc. Pytanko, czy faktycznie kolumna może stukać głównie przy skręconych kołach w jedną stronę i czy zwiększenie ciśnienia nie wysili za bardzo pompy? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Luzu na łożysku w kole nie ma? Przekładnia być może na listwie się wybiła. Ale równie dobrze może być to drążek kierowniczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldii_M Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 podobno żadnych luzów nie ma - sprawdzane w ASO i dwóch innych warsztatach. Zastanawia mnie to, że stukanie słychać przy kołach skręconych tylko w jedną stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakum Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Proponowałbym w pierwszej kolejności przyjrzeć się wahaczom i łącznikom stabilizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldii_M Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 jutro go odstawiam na warsztat (jednomasa + rozrząd) to i szepnę, żeby chłopaki się dokładniej temu przyjrzeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 podobno żadnych luzów nie ma - sprawdzane w ASO i dwóch innych warsztatach. Zastanawia mnie to, że stukanie słychać przy kołach skręconych tylko w jedną stronę. Najprościej zalozyć "zestaw" i przestanie stukać. Zestaw chyba <400 zł ale maglownice trzeba wyjać. ps. mozna probować regulacją ale to na długo nie starcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldii_M Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 a można wiedzieć co to za zestaw? Żebym mógł coś poczytać... Chodzi o przekładnię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 a można wiedzieć co to za zestaw? Żebym mógł coś poczytać... Chodzi o przekładnię? to zestaw przewodów "przy" przekladni...trzeba zdjać seryjne i zalozyc te z zestawu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 . a można wiedzieć co to za zestaw? Żebym mógł coś poczytać... Chodzi o przekładnię? Jest to oryginalny zestaw naprawczy dedykowany od MY06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 U mnie tez stuka ;( Gumy i laczniki wymienione, poprawy brak. Czy ten tajemniczy zestaw pasuje tez do MY07? Jak skomplikowana jest wymiana (czasowo/kosztowo)? goldii_M, wyglada na to, ze mamy identyczne auta i obydwa jezdza po Gdansku I maja ten sam problem T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldii_M Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 no wlasnie i rozmawiając z kilkoma osobami zajmującymi się naprawą Subaru (nie ASO) usłyszałem, że nie warto do końca tego naprawiać. Oczywiście można (np regeneracja albo przynajmniej wymiany jakiś zaworków) ale podobno dość szybko problem wraca. Chyba zostanie się przyzwyczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Oczywiście można (np regeneracja albo przynajmniej wymiany jakiś zaworków) ale podobno dość szybko problem wraca. wszystkie inne proby lacznie z regeneracją nie daja trwalego efektu....i problem powraca....chyba , ze sie kupi i zamontuje zestaw "od stukania na skretach" ...to wtedy nie stuka......ale najprościej sie przyzwyczaić..... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Ja nie chce sie przyzwyczajac "Zestaw" kosztuje ponizej 400zl, wiec mniej niz subarowe 'nic' Ale co z wymiana? Ilukrotnie jej cena przekracza wartosc zestawu? T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Ale co z wymiana? Ilukrotnie jej cena przekracza wartosc zestawu? jest troche zamieszania z wymontowaniem maglownicy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Ale co z wymiana? Ilukrotnie jej cena przekracza wartosc zestawu? jest troche zamieszania z wymontowaniem maglownicy.... Panie Andrzeju, jak pięknie dyplomatycznie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinboro Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Czyli klasyczne subarowskie "tysiąc pińcet" plus VAT ewentualnie Ja w sumie też nie lubię jak mi coś stuka, więc rozumiem o co chodzi... Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Panie Andrzeju, jak pięknie dyplomatycznie :cool: trzeba pytać w serwisie 22 8460049 . Nie wiem ile godzin jest przeznaczone na ta czynnosć wg. programu serwisowego . Geometrii chyba nie trzeba ustawiać , chociaz moze warto sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 jest troche zamieszania z wymontowaniem maglownicy.... Panie Andrzeju, jak pięknie dyplomatycznie :cool: Hehehe W/w serwis mowi 250zl przewody, 250zl geometria, ~300zl robocizna, calkowity koszt powinien sie zamknac w 750-800zl. Teraz musze zmeczyc lokalne ASO, zeby mi sprzedali taki zestaw, bo do wawy 'ciut' za daleko marcinboro zeby to bylo stukanie... to jest mega glosne walenie, jakby cos odpadalo od samochodu T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 W/w serwis mowi 250zl przewody, 250zl geometria, ~300zl robocizna, calkowity koszt powinien sie zamknac w 750-800zl. no a płynu do wspomagania nie policzyli..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldii_M Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Tummi jak się dogadasz w gdańskim ASO to daj znać. Jak pisałem wyżej, mi proponowali wymianę zaworka przy pompie (coś koło 250 PLN + robota) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) W/w serwis mowi 250zl przewody, 250zl geometria, ~300zl robocizna, calkowity koszt powinien sie zamknac w 750-800zl. no a płynu do wspomagania nie policzyli..... Racja, z plynem to juz "klasycznie subarowsko tysiąc pińcet" by bylo goldii_M zamailowalem juz do dzialu czesci, Andrzej tam pracujacy jest imho ogarniety, zobaczymy, co odpowie W najgorszym przypadku: a.) zrobimy "group buy" w Wawie + wysylka b.) jednak sie przyzwyczaimy T. Edytowane 30 Listopada 2012 przez Tummi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldii_M Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witajcie Panowie, również borykam się z problemem stuków przy skręconych kołach. Dowiedziałem się, że problem lezy w przewodach od wspomagania. Czy ktos rozmawiał już z ASO Gdańsk w sprawie kosztów? Może podzielić się wnioskami na w/w temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Jestem znowu online Odp. na maila jeszcze nie dostalem. Po pracy przedzwonie i zobacze, co mi powiedza. T. Edytowane 5 Grudnia 2012 przez Tummi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się