Subaru_Forester Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Na Bajecznej stwierdzono, że muszę wymienić piastę + łożysko prawy przód. Fakt, bo koło ma ze 2-3 cm luzu na stronę :shock: Zastanawia mnie tylko jak to jest, że trzeba wymienić jedno z drugim? Dostałem info, że możemy poszukać używanej piasty ale łożysko musimy dać nowe. A czy łożysko nie jest w piaście? Myślałem, że jak już się je wsadzi, to się potem tego nie rozłącza... Poza tym jak stwierdzić czy jedna z tych rzeczy jest do wymiany, czy obie? Od razu podkreślam, że nie podważam opinii speców z Bajecznej, tylko nie miałem czasu ich dopytać o szczegóły a chciałbym wiedzieć :-P Z góry dziękuję za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 (edytowane) Mam to samo - w czwatrtek wymieniam łozysko i zwrotnice z piastą. Chodzi o fakt, ze przy takim luzie wymiana samego łozyska na stara piaste bedzie tylko chwilowym polepszeniem i za jakis czas bedziesz mial to samo. Wymien tak jak radzi Zbyszek. Dzisiaj zdobylem uzywana zwrotnice ale w pieknym stanie, wiec posłuzy za dawcę pod nowe łożysko. Edytowane 27 Listopada 2012 przez siekla 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 a ja się zastanawiałem, czy sprzedawać piasty, które okazały mi się niepotrzebne zostają, łożyska w pudełkach też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Zastanawia mnie tylko jak to jest, że trzeba wymienić jedno z drugim Jak wyciąga się piastę z łożycka(zwrotnicy), to zawsze jedna część łożyska wychodzi razem z piastą, dlatego "praktycznie zawsze" przy demontażu piasty trzeba nowe łożysko zastosować. Skoro był taki luz jak mówisz, to faktycznie piasta z jednej strony jest podcięta i zastosowanie jej poraz kolejny jest bez sensu. To dla Twojego bezpieczeństwa, bo w pewnym zakręcie prawe koło może Cię wyprzedzić - a takie przypadki widziałem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Wielkie dzięki za odpowiedź Wszystko zrozumiałem i przyjąłem do wiadomości. Szkoda tylko, że to tyle kosztuje...same części (nowe) to 580 + 350 Ech...i to akurat przed Świętami. tzd na pewno nie chcesz się podzielić zabawkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Cześć, ja rok temu w 4T za łożysko na przód zapłaciłem 309 zł + 150 zł robocizna. Prawdopodobnie z nową piastą, ale głowy nie dam, już nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzsiek Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Coś dużo za te łożyska chcą. Za zestaw oyodo, w środku łożysko NSK uszczelniacze i pierścień mocujący 160zl. VKBA3235 Sklep ktd na młodzieńczej w Waw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Takie małe sprostowanie - okazało się, że cena jaką podałem za łożysko jest trochę niższa i zawiera w sobie już "robociznę" :cool: tzd, czekam na piastę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się