wawrzon Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Mam mały problem pytanko. Na zimnmym silniku po odpaleniu, kontrolka oleju gaśnie po 5 - 10 sekundach. Rzecz dzieje się tylko na zminym silniku, po zgaszeniu i odpaleniu problem znika. Poziom oleju - pomiedzy podziałkami, silnik 2,5 XT Ma ktoś pomysł co to może być? Może pompa oleju zaczyna nawalać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Zanim przeniosę do technicznego, zapytam: filtr i olej kiedy zmieniałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzon Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Jakieś 3 miesiące temu tj max 1,5 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 A jak jest BARDZO rozgrzany to jest ok? Na wolnych obrotach nie mruga kontrolka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzon Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Nic sie nie dzieje. Nawet jak jest zimny i kontrolka zgasnie to jak go wyłącze i ponownie włącze to problem znika. Nie ma migania podczas jazdy ani na wolnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Chyba bym zaczął od wymiany filtra oleju - najtańsza próba. Później chyba miska w dół i sprawdzenie smoka, które ponoć lubią w 2,5 pękać :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 A jaki olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Później chyba miska w dół i sprawdzenie smoka, które ponoć lubią w 2,5 pękać Bywało, zmierzenie ciśnienia oleju od zimnego do normalnej temperatury pracy i porównanie z danymi FHI też jest metodą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 zmierzenie ciśnienia oleju od zimnego do normalnej temperatury pracy i porównanie z danymi FHI też jest metodą Słuszna uwaga. Po coś te workshopy w końcu wymyślili A jaki olej ? Kurcze, jaki by nie był to taka jak teraz pogoda nie powinna powodować, że ciśnienie po 10 sekundach dopiero gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 A jaki olej ? Kurcze, jaki by nie był to taka jak teraz pogoda nie powinna powodować, że ciśnienie po 10 sekundach dopiero gaśnie. 80w90? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 @@pablonas, jeżeli 10 sekund to prawda i samochód jest użytkowany, to silnika już dużo nie zostało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 @@leon, dramatyzujesz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 @@pablonas, ja już bym go rozebrał dawno ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Jakieś 3 miesiące temu tj max 1,5 tys km A przed wymianą oleju i filtra to samo się działo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Jakieś 3 miesiące temu tj max 1,5 tys km A przed wymianą oleju i filtra to samo się działo ? I kiedy wystąpiło? (tzn. ile od wymiany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 A moze pompa oleju dogorywa Smok byl niedawno robiony wiec to nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Dwa razy zdażyło mi się trafić (nie w Subaru) na wadliwy filtr oleju . Objaw taki sam jak powyżej. Po ponownej wymianie problemu nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzon Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Tak jak pisałem wyżej od wymiany jest jakieś 1,5 tys. Wczoraj dostał trochę mocniej na autostradzie 170 - 180 przez jakieś 150 km przez co w Kał troche oleju ale wieczorem dolalem. Rano dopa liken I to samo. Zgasla po jakis 10 sec. Od tego czasu jak na razie spokoj. Smok byl wymieniany 2 miesiace temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 No to jak mówiłem. Wymień w pierwszej kolejności filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzon Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Beben, pyramie poza tematem. Jak wylaczyc ten jeb... slownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 (edytowane) widze ze ci miesza na maxa Ustawienia , Ogolne, klawiatura i wylacz automatyczna korekte Edytowane 27 Listopada 2012 przez beben Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 (edytowane) Ja w forku 2,5XT też tak miałem, niestety po dwóch tygodniach spokojnej jazdy odezwaly się panewki. TZN u mnie to właśnie panewki były przyczyną, a po rozłożeniu silnika wyszło jeszcze dużo więcej np. przytarte wałki, więc było dużo wymieniania, na nowe graty. Edytowane 27 Listopada 2012 przez qra_633 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Marcin podjedz do jakiegos fachury przy okazji i bedziesz wiedzial co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzon Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Dzieki za pomoc. Dzis juz bylo w miare ok, tzn zgasla od razu ale po sekundzie na chwile mignela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Dowiedziales sie czegos? Sprawdz przyczyne, bo mozesz narozrabiac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się