Skocz do zawartości

Przetarcie kierownicy - przy jakim przebiegu?


Irpac

Rekomendowane odpowiedzi

Moje Legacy MY2004 - 215000km

 

po zakupie skora na kierownicy wygladala nastepujaco (z obydwu stron niemal identycznie):

 

kierownicaprzed.jpg

 

jako, ze jestem pedantem, dosyc szybko (i samodzielnie! :)) ja zregenerowalem:

 

20121017165439.jpg

20121023094035.jpg

 

5 miesiecy po renowacji i caly czas wyglada bardzo elegancko - zero sladow zuzycia :idea:

Edytowane przez KamilP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, przy jakim przebiegu może się pojawić przetarcie na skórzanej kierownicy w Foresterze II ? Czy możliwe, że kierownica jest już przetarta przy przebiegu 160tys.km? Jakie macie doświadczenia? Mam na myśli widoczne wytarcie tej błyszczącej powłoki do wyraźnego zmatowienia skóry, a nie przetarcie na wylot. Jeśli to ma znaczenie, to moje pytanie dotyczy wersji US.

 

Może sie wytrzeć. Spocone dłonie, tłuszcz po jedzeniu fastfooda itp. W OBK 04 przy 110kkm mialem wytarta kierownice po poprzednim właścicielu. Na szczęście dosyć prosto się to regeneruje samodzielnie. Benzyna ekstrakcyjna do odtłuszczenia powierzchni, drobnoziarnisty pad szlifujący, czarna farba, utrwalacz i kierownica jak nowa w dwie godziny. Kupilem sobie kiedys gotowy zestaw w internecie w jednym z polskich sklepow co sie regeneracja skory zajmuja.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy moge tutaj wrzucac bezposrednie linki..

Srodek polecil mi znajomy - inaczej pewnie bym nie zaryzykowal - uzytkownik allegro, ktorego srodki uzywalem do regeneracji nazywa sie Guziqscars.

 

Sam proces trwal kilka godzin (poprzez dosuszanie poszczegolnych srodkow), ale bylo warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doswiadczenia są takie, że kierownica była już sporo wytarta przy 75tys., a przy 100tys. dodatkowo pojawiło sie pęknięcie na wewnętrzym łączeniu i w efekcie skóra rozeszła się na długości ok 3cm w okolicach "godziny 15tej". Mowa o kierownicy wielofunkcyjnej, która jest chyba najsłabszą wersją MOMO do Subaraków. Jest łączona z kilku kwałków różnych elementów (skóra dziurkowana/niedziurkowana), co ją znacznie osłabia. Najdziwniejsze jest to łączenie na grzbiecie kierownicy, które wydaje sie być najsłabszym ogniwem. Ogólnie obszycie zrobiło się jakieś miekkie, pływające i przy mocniejszym trzymaniu kierownicy jest wrażenie jakby miało się zaraz rozejść...pewnie za rok, najwyżej dwa czeka mnie obszywanie :cry:

Póki co poradziłem sobie sam z peknięciem - kupiłem dobry klej do skóry, wpusiłem w pękniecie i obwiązałem w tym miejscu kierę mocno izolacją elektryczną na noc, rano zdjąłem izolację i na razie trzyma...

 

Kumpel w forku też miał podobnie, sporo wytartą wielofunkcyjną w okolicach 90tys.

 

Także podsumowując, niestety, ale zbyt trwałe to te obszycia w MOMO nie są :!:

 

A jeśli ktoś chce odwiedzić tapicera, mogę dobrego polecić

 

No własnie, w przyszłości pewnie skorzystam ;)

 

Piękna robota :!:

 

@@noboco, pozdrowienia :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...