Jump to content

Przetarcie kierownicy - przy jakim przebiegu?


Irpac
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie, przy jakim przebiegu może się pojawić przetarcie na skórzanej kierownicy w Foresterze II ? Czy możliwe, że kierownica jest już przetarta przy przebiegu 160tys.km? Jakie macie doświadczenia? Mam na myśli widoczne wytarcie tej błyszczącej powłoki do wyraźnego zmatowienia skóry, a nie przetarcie na wylot. Jeśli to ma znaczenie, to moje pytanie dotyczy wersji US.

Link to comment
Share on other sites

przy 160 tys. moim zdaniem nie możliwe jest aż takie zużycie skórzanej kierownicy o jakim piszesz.

 

Zależy od kierowcy.

 

Dokładnie ... a dokładnie od tego czy mu się ręce pocą :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

87 000 Mil - zaczyna się przecierać. Przebieg na 100% oryginalny. Więc reguły nie ma.

Inna kwestia że 7 tys temu jak go zabierałem , nie było śladu a Ja niestety zamęczam kierownice.

Link to comment
Share on other sites

Ja kupiłam OBKa jak miał około 110 tys. i w jednym miejscu miał zmęczoną kierownicę, ewidentnie poprzedni właściciel trzymał kierę tylko lewą ręką ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja kupiłam OBKa jak miał około 110 tys. i w jednym miejscu miał zmęczoną kierownicę, ewidentnie poprzedni właściciel trzymał kierę tylko lewą ręką ;)

 

To teraz się zastanów co robił prawą. :-)

Link to comment
Share on other sites

Mój Forek dochodzi do 190 tkm i kiera i drążek skrzyni są w bdb/idealnym stanie. Bardziej widać na srebrnych plastikach przebieg choć też nie jest źle. Pedały, siedzenia, uszczelki też ok. Nie wiem jak trzeba by użytkować auto żeby zedrzeć kierownicę. Może jak auto stoi dużo pod chmurką to to dewastuje tak kiere od słońca...

 

wysłane z HOX

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak trzeba by użytkować auto żeby zedrzeć kierownicę

Skóra na kierownicy się niszczy od potu, każdy człowiek ma inny jego skład... niektórzy niszczą bardziej, a inni mniej ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ja kupiłam OBKa jak miał około 110 tys. i w jednym miejscu miał zmęczoną kierownicę, ewidentnie poprzedni właściciel trzymał kierę tylko lewą ręką ;)

 

To teraz się zastanów co robił prawą. :smile:

Chyba muszę znowu częściej na forum zaglądać.... :P:mrgreen: :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak trzeba by użytkować auto żeby zedrzeć kierownicę

Skóra na kierownicy się niszczy od potu, każdy człowiek ma inny jego skład... niektórzy niszczą bardziej, a inni mniej ;-)

 

Niektórzy kierowcy są też dość nerwowi i ściskają kierę. Inny trzymają ją lekko i swobodnie. Tu też jest różnica w zużyciu.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak trzeba by użytkować auto żeby zedrzeć kierownicę

Skóra na kierownicy się niszczy od potu, każdy człowiek ma inny jego skład... niektórzy niszczą bardziej, a inni mniej ;-)

 

Niektórzy kierowcy są też dość nerwowi i ściskają kierę. Inny trzymają ją lekko i swobodnie. Tu też jest różnica w zużyciu.

 

Prawda :)

 

A niektórzy jeżdżą w rękawiczkach ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak trzeba by użytkować auto żeby zedrzeć kierownicę

Skóra na kierownicy się niszczy od potu, każdy człowiek ma inny jego skład... niektórzy niszczą bardziej, a inni mniej ;-)

 

Niektórzy kierowcy są też dość nerwowi i ściskają kierę. Inny trzymają ją lekko i swobodnie. Tu też jest różnica w zużyciu.

 

Prawda :)

 

A niektórzy jeżdżą w rękawiczkach ;)

A niektórzy mają gładziutkie jak pupa niemowlaka dłonie, a inni chropowate jak drwale... :D

 

Mój STI przy 67k mil miał zjechaną, chropowatą i brzydką (i tylko po lewej str :shock: ). Przebiegu jestem pewien. Auto uczciwe.

Link to comment
Share on other sites

U mnie zmatowienie po lewej stronie pojawiło się przy przebiegu ok 110k km i dziś przy przebiegu 153k praktycznie wygląda tak samo (czyli ok 1/4 powierzchni kierownicy ma czarny matowy kolor).

Znaczenie pewnie ma też rodzaj kierownicy -tj kolega ma rok starszego forka (my06) też z kierownicą momo ale u niego była jeszcze skóra dziurkowana a u mnie (my07) jest już jednolita gładka i u mniewidać teraz jedynie zmatowienie a u niego zaczęło pękać przy ok 200k a przy 250k musiał obszyć od nowa bo schodziły plastry skóry

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj się dokładnie przyjrzałam i z lewej strony mam matową kierownicę, z prawej prawie w ogóle nie widać zużycia, jest błyszcząca... jako, że trzymam koło sterowe oburącz i na dodatek delikatnie, musi to być dowód na właściwości żrące potu poprzedniego właściciela oraz kurczowego trzymania się kierownicy przez niego... :mrgreen:

 

Takie wnioski z porannej drogi do pracy :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...